Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kampania 2.0

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Kill Team
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

W które popołudnie pasuje Ci gra?
Poniedziałek
0%
 0%  [ 0 ]
Wtorek
0%
 0%  [ 0 ]
Środa
0%
 0%  [ 0 ]
Czwartek
100%
 100%  [ 2 ]
Piątek
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Fol
Szef



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce??

PostWysłany: Śro 5:54, 05 Paź 2016    Temat postu: Kampania 2.0

Najemnicy NIE są dopuszczani.
Podczas kampanii i bitew korzystamy z zasad Heralds of the Ruins Core Rules i Campaign rules - [Link] z następującymi modyfikacjami:
Leader traits.:
Po wyborze strony, ale przed inicjatywą Dowódcy rzucają 1k6 na poniższą tabelkę:
(są to oryginalne Traity z kill team delikatnie przeobione przezemnie. Kursywą po angielsku zostawiłem zapis oryginalny. Piszcie co o tym sądzicie. Starałem się ,aby były w miarę zbalansowane)
1. A Cunning Ruse: D3+2 non-vehicle model of your choice have the Outflank special rule
-Gracz wybiera D3+2 modeli nie będących pojazdami. Dostają one zasade Outflank. Jeśli już mają taką zasadę dostają Acute sens.

2. Quick Thinker: Your KillTeam susccesfuly Seizes the Initiative on a 4+ instead of a 6
-Gracz przejmuje inicjatywę na 4+;
3. Chasing Promotion: You gain 1 VP if your Leader slays the enemy Leader in a challange
-Jeśli dowódca zabije wrogiego dowódce w wyzwaniu dostaje 5 Exp
4. Iron Resolve: Your Leader's command Range is increased to 12"
-Dowódca ma zwiększony Command Range o 6"
5. Been there, Seen it, Done it: Your Leader can select a special rule from one of the specialist categorise.
Dowódca może wybrać jedną z poniższyszch zasad:
-Spec w walce wręcz: Counter-charge lub Rage
-Spec ops: Sealth lub outflank
-strzelec: Relentles lub Ignores cover
-Resilient: Fell no Pain lub Eternal Warrior
-Dowodzenie: Fearless lub +2 LD (max 10)
-Psionika: Adamantium Will lub +1 Warp Charge
6. Unshakable dedication to Duty: Your leadre has the zaleot special rule
Dowódca dostaje zasadę Zaleot

Śmierć modelu - jeśli model ma status nieprzytomny (wynik 3-4 ) następna rana oznacza iż model automatycznie jest wyłączony z walki.
Front/Backarc-Każdy model ma 180 stopni zakresu widzenia. (fornt-back arc). Model może strzelać tylko do jednostek które są w jego front-arcu. -Model znajduje się w backarcu w momencie jeśli linia idąca od środka podstawki do środka podstawki przebiega przez backarc atakowanego modelu -Atak w backarc daje +1 BS oraz +1WS w turze w której model był szarżowany
Wprowadzone są dwa zasoby.
-Doświadczenie - wcześniejsze Retribution Points. Zdobywanie doświadczenia odbywa się identycznie z opisem zdobywania retribution points i można je wydać wylko i wyłącznie na rozwój jednostek zgodnie z tabelą rozwoju
-Punkty - są to małe punkty, można je wydać na ekwipunek, nowe jednostki oraz rozwój bazy:
- Koszt rozwoju i ulepszeń bazy => wynosi punkty podane w pdf*5, czyli np. wieżyczka strażnicza, koszt 5 pkt w pdf, kosztuje ostatecznie 25 pkt (5*5).
- Zdobywanie punktów => Każdy z graczy dostaje 50 pkt. za udział. Dodatkowo każdy VP z karty misji jest wart 5 pkt. Jeśli misja przewiduje dodatkowe punkty za zadania poboczne to też one generują zasoby 1 VP za 5 pkt.
Wprowadza się nowe uzbrojenie - miny:
- Mina ma rozmiar podstawki i jest automatycznie trafiana w walce wręcz.
- Jeśli wrogi model znajdzie się w zasięgu działania miny (blast template 5"), następuje natychmiastowa eksplozja z profilem granatu jaki został w niej zamontowany.
- Mina eksploduje jako large blast (blast 5"). Do miny nie można zamontować melta bomby.
- Mina ma koszt granatu i wykupuje się ją dokładnie jak granaty danego typu.
- Minę można rozstawić na początku rozgrywki w odległości 6" od modelu lub w fazie strzelania, 2" od modelu.
- Mina eksploduje tylko w przypadku przemieszczenia się modelu o więcej niż 0", obrót/piviot nie jest traktowany jako ruch.
Statystyki miny:
CC BS T W I A Sv SPEC:
-- -- 2 1 - - - Stealh, Shroud, Non-scoring, Mine
Mine - w momencie stracenia 1 W znacznik jest zdejmowany ze stołu. Nie następuje eksplozja.
Pojazdy
- Zabronione są wszystkie pojazdy typu Flyer
- Dozwolone są pojazdy o łącznej sumie pancerza (side, front, back) 33 i w liczbie NIE większej niż 3.
- Wszystkie pojazdy z wyjątkiem Walkerów, wymagają wykupienia w bazie rozwinięcia "Hangar".
- Pozostałe zasady zgodnie z dodatkiem dot. pojazdów transportowych, z wyjątkiem kosztu utrzymania i naprawy. Wynosi on podaną wartość rekwizycji(RP)*5 pktów.
Sprzedaż ekwipunku 100% wartość.
Sprzedaż jednostki 50% wartość (zaokrąglamy w górę)


Zasady kampanii.
Na początku miesiąca będzie na mapie zaznaczana liczba celi wraz z misją jaka tam jest. Przez pierwszy tydzień proszę, aby każdy zgłaszał się, który cel atakuje.
Jeśli gracze chcą powalczyć poza misją, jak najbardziej jest to dozwolone.
Taka gra ma następujące obostrzenia:
- daje 50% doświadczenia,
- nie zyskuje i nie traci się reputacji.
Po zakończonej bitwie kampanijnej bardzo proszę o wysłanie mi wyniku, zysków i strat.
Bardzo proszę, aby robić zdjęcia bitew (nawet telefonem) i pisać raporty (zalecam fabularne). Zachęcam do gier nie tylko w dni KillTeam w GryFiKu :)
Bonusy
W pełni pomalowany oddział = 5 RP, raz na kampanie
Uwaga
Zasady mogą ulec zmianie celem balansu gry.
Mogą też zdarzyć się sytuacje nieprzewidziane.
Każdy z graczy zaczyna zgodnie z zasadami kampanii:

Baza poziom 1
50 pkt. rezerwy

Opis fabularny pojawi się wkrótce. Każdy gracz dostanie swój fabularny start, chyba że sam chce napisać to zapraszam :)
Opis fabularny pojawi się wkrótce.

Każdy gracz dostanie swój fablularny start, chyba że sam chce napisać to zapraszam :)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fol dnia Śro 6:16, 19 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fol
Szef



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce??

PostWysłany: Pon 18:20, 17 Paź 2016    Temat postu:

Zapraszam 20/10 na pierwsze spotkanie odnośnie nowej kampanii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Kill Team Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin