Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe szczury
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> WFB-Informacje ogólne i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ukalez
Pomocnik



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:20, 13 Lis 2009    Temat postu: Nowe szczury

Pojawiły się nowe szczury i wraz z nowymi zasadami masa luk i domysłów. Np. odnośnie sztormówy.

Ale oczywiście Polacy nie gęsi... i wraz z nowym AB wypływają nowe rozkminy.

Jedna z ciekawszych:

" Cornerred Rats: Desperate Skavenslavescan be vicious. Should a Skavenslave unit brake from combat, all units within D6" friend or foe immediately take D3 S3 hits. Another hits is added to ther total rolled for each additional rank of slaves after the first one.

Teraz 20 "slejwów" ustawiona w wężyk Yellow_Light_Colorz_PDT_02 (pozostawiam własnym przemyśleniom czy to worst play czy nie.

Z czarów, które mocno oddziaływują na wyobraźnie (choć casting value niezły):

Curse of the Horned Rat – Cast on a 25+

This spell can affect a single infantry unit within 24''
and line of sight of the caster. If successfully cast,
the spell turns 4D6 of the targeted unit’s models
into Clanrats. If the number rolled is larger than the
number of models in the targeted unit, remove the
enemy models and replace them with Clanrats with
any normally allowed equipment or command. The
casting player now controls this unit. If the casting
player does not have enough models to replace the
entire unit, transfigure what you can, the rest are
considered destroyed. If the number rolled is not
great enough to replace the whole targeted unit,
then remove as casualties the number rolled – they
simply mutate and die, or were slain by horrified
comrades. No saves of any kind are allowed against
the twisting power of the Horned Rat.


Yellow_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ukalez dnia Pią 13:22, 13 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:15, 15 Lis 2009    Temat postu:

Ukalez - nie mam jeszcze AB ale z tego co wyczytałem w WD - to dodatkowe hity od uciekających slaveów są tylko za pełne ranki (zgodnie z zasadami...).
Czyli wałek nie przejdzie bo żeby to zadzialało musisz mieć minimum 5+ modeli/rank... :)
Ale dobrze kombinujesz... prawdziwie po skaweńsku :-D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:27, 15 Lis 2009    Temat postu:

A ten spell dla mnie jest po prostu śmieszny - żeby nie powiedzieć wręcz BEZNADZIEJNY!!!!
Wymyślili go kiedyś (bodaj w 4 edycji...) i wtedy miał sens.
Ale w takiej wersji jak ta, którą cytujesz jest po prostu tak totalnie lamerski, że moje skaveńskie serce wstydzi się, że takie gów...o znajdzie się w nowej księdze ;(

Dla mnie to takie "fajowskie dziadostwo", które każdy rozsądny gracz będzie zamieniał za skiterleap'a.
I już uzasadniam - żeby skutecznie rzucić ten czar - przy założeniu, że rzucam na każdej kości minimum 4 - muszę użyć 7 kości (słownie - siedmiu!!!).
A jak wiadomo - założenie, że na kości wypadnie minimum 4 to naprawdę bardzo optymistyczna wersja.

A to oznacza, że GreySeer musi użyć wszystkich swoich kości (4), wszystkich kości armijnych (2) i jeszcze zeżreć warptokena (1)...

Moim zdaniem tylko chory psychicznie będzie to próbował rzucać...
CHYBA ŻE...
Chyba, że prawdą okaże się plotka, że jest przedmiot dla magów który powoduje, że koszt czaru jest społawiany. Wtedy...
Wtedy to będzie zupełnie inna bajka... ;-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ukalez
Pomocnik



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:12, 16 Lis 2009    Temat postu:

No właśnie odnośnie tych rank, to pewnie wyjdzie w erracie że chodziło o 5. Póki co rank bonus, czyli 5+ to nie to samo co rank (czyli szereg a ten może być złożony nawet z 1). Oczywiście zgadzam się, że pewnie w zamyśle autora chodziło o te 5. Sam wiesz jak ludzie jednak lubią coś naginać, jeśli nie ma czarno na białym. Pewnie polskie uściślenia nad tym będą pracować. Tak samo jak nad Storm Bannerem (zniknął zapis "One use only" i niby się wyczerpuje w zależności od wyniku D6 i "effect ends" ale niektórzy to tłumaczą, że można w następnej turze odpalić na nowo Yellow_Light_Colorz_PDT_18 )

Jest jeszcze jedna opcja rzucenia tego czaru Yellow_Light_Colorz_PDT_15 jak po mistcast'cie przeciwnika można rzucić dowolny własny czar. Jeśli nie masz scroll'i to spróbuj rozproszyć Yellow_Light_Colorz_PDT_10


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ukalez dnia Pon 8:13, 16 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:07, 16 Lis 2009    Temat postu:

W opisie w White Dwarfie jest wyraźnie napisane, że chodzi o "rank bonus"...
Więc powinno być jasne - chyba, że w AB coś spierdzielili...

A co do tego czaru - liczenie na to, że ktoś rzucając spell będzie miał miscasta z wynikiem który pozwoli mi na rzucenie własnego - jest dość daleko posuniętym i moim zdaniem niczym nieuzasadnionym optymizmem... :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ukalez
Pomocnik



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:51, 17 Lis 2009    Temat postu:

Bastor napisał:
liczenie na to, że ktoś rzucając spell będzie miał miscasta z wynikiem który pozwoli mi na rzucenie własnego - jest dość daleko posuniętym i moim zdaniem niczym nieuzasadnionym optymizmem... :D


To jeszcze jeden daleko posunięty optymizm if'ka, może być i na dwóch kościach ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:41, 17 Lis 2009    Temat postu:

No tak... Yellow_Light_Colorz_PDT_07
Nie brałem tego pod uwagę - a to takie oczywiste... Yellow_Light_Colorz_PDT_01


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:50, 17 Lis 2009    Temat postu:

I wiecie co?
Przeczytałem materiały jakie dostałem... i jestem (chyba po raz pierwszy w historii) - ZNIESMACZONY!!!

Nigdy nie sądziłem, że to powiem bądź napiszę... i to o jakiejkolwiek armii... a już o moich ukochanych skavenach to już nigdy-nigdy... ale - kurdę - chyba muszę...
Kogoś w tym GW chyba POGIĘŁO!!!

Jeśli to co dostałem (a wygląda to na normalnego armybooka...) jest tym co zostanie wydane jako oficjalny podręcznik armii... to nie ma innego określenia: ta armia jest PRZEGIĘTA!!!!
(... Boże... napisałem to... ;(

Nie wyobrażam sobie możliwości przegrania tą armią!
Ilość kombinacji poraża!
Ceny jednostek są rozsądne w większości - tego się spodziewałem...
Ale ich możliwości - potworne!

Przykład:
Jednostka która ma 3 losowe formy ataku:
- każdemu w kontakcie zadaje automatyczny hit z siłą 6, bez armour save'ów i każdy wound=d3 woundy
- zadaje 3d6 hitów z siłą 6 i jeśli choć jeden wound nie zostanie wysejwowany to do końca walki zraniona jednostka dostaje karę -1 do hita
- każdy model w kontakcie - test inicjatywy albo automatyczny hit z siłą 6... ale dodatkowo 2d6 AUTOMATYCZNYCH hitów z siłą 6
I ta jednostka ma dodatkowo d6 IMPAKTÓW!!!!!
A poza tym TERROR, REGENERACJĘ, STUBBORN (z Ld=8!!!!) i MAGIC RESISTANCE(1)???????
I wszystkie jej ataki są traktowane jako magiczne!!!
A dodatkowo jeśli staci wszystkie woundy - to zabija się ja tylko na 1-2...
Bo na 3-4 wraca jako d3 bazy swarmów a na 5-6 jest wskrzeszana z ilością d6 woundów!!!
M=3d6, WS=3, S=6, T=5, W=6, I=4, Ld=8

I wiecie ilo to kosztuje???? To się qr...a trzymajcie!!!!
*** 235 pkt ****
(słowenie: dwieście trzydzieści pięć!!!!!!!!!!!)

Pardon - ale w tym GW to naprawdę kogoś POJE.....ŁO!!

A to dopiero wstęp do przegięć:
- Assasini mają miny które mogą zostawiać na polu bitwy w dowolnym momencie (nawet podczas ruchu wroga - np. podczas ucieczki i pościgu który z natury musi przebiegać przez minę!!!) i detonują na życzenie... Działanie? duży template i każdy dotknięty hitz siłą=5 (centralnyhit siła=10)
- Night Runnersi są najszybszą jednostką świata - w ciągu 1 tury mogą zrobić 4x movement (marsz przed bitwą i marsz w 1 turze...) a w drugiej mogą już swobodnie szarżować co chcą...
A jakby tego było mało to jako zwykły, rankowy regiment mogą się wykopać jak tunelowcy i zaszarżować w tej samej rundzie!!!!
- GutterRunersi dostali taki dopał, że głowa mała (automatyczne d3 hity z siłą 4 w każdej rundzie walki!)
- 5 różnych weapon teamów - z czego jeden to jedyny moździerz w grze który może chodzić i strzelać - tylko, że jak trafi to no armour save i wond zawsze na 4+ niezależnie od T... a drugi to taki mały DoomWheel kieszonkowy, który zadaje automatyczne hity z siłą 4 w ilości określonej kostką artyleryjską...

Czy oni się czegoś naćpali jak to wymyślali????

Koniec ze słabymi skavenami, które sprytem i taktyką musiały walczyć o zwycięstwo...
Teraz byle "kmiot" (bez obrazy - nie mam nikogo konkretnego na myśli) może sobie kupić skaveny i będzie po prostu rządził!
Debilizm!

Mam nadzieję Ukalez, że to co mi podesłałeś to jakiś ŻART...
Bo jeśli nie - to chyba będę musiał zweryfikować moje podejście do tej gry.

I najgorsze jest to, że mówięto/pisze o mojej własnej, ukochanej armii!!!
Wstyd Panowie Autorzy... WSTYD!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bastor dnia Wto 11:28, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ukalez
Pomocnik



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:17, 17 Lis 2009    Temat postu:

Ja też przeglądałem booka i sprawozdania przeróżne na temat tych szczurów. Wygląda na to, że dostały potężnego kopa w CC, osłabiono nieco strzelanie. Przez zabawki, które mimo wszystko swoje kosztują armia traci hordowość imo, ale nikt nie każe ich brać ;)

Swoją drogą ludzie już grają nowymi szczurami. Hell pit abomination o której piszesz też mnie przeraża. Na szczęście to masakrator, ale losowy. Ruch zależny od kulania kostkami. Jak wjedzie to rzeźnia a jak nie, to w cc można go poskładać.

Aż zacytuję komentarz kolesia (odpowiada komuś kto był pod wrażeniem Abdomination) co nieźle battla ogarnia (aktualnie 3 miejsce w PL, co by nie było):



Jak dostaniesz w Abomination do buzi klope z flaming atakami, wbije Ci cztery rany, a dobija dwa paski lucznikow w jedna ture strzelania, to przestaniesz tak przezywac. Wiadomo to nie od dzis - jak wejdzie to mieli, jak dostanie strzelanie do buzi to nie dojdzie i ch***, 250pkt i rar w plecy. Wszystko zalezy od kulania ruchu i strzelania przeciwnika. 5To to malo, potestujesz to zobaczysz. Flamery skladaja Abomination w jedna ture.
Z Demonami zgon.
Z Imperium zgon.
Z Dwarfami zgon.
Z Khemri zgon.
Z DE zgon.
Z Lizardami ciezko w ch***.
Z HE ciezko w ch***.
Z WE ciezko w ch***.
Nie liczac zabawnych armii typu Orki i Ogry, to nam daje polowe armii w WFB. Z czego te wymienione wyzej to niestety te najbardziej grywalne. Wiec sory, ale to statystyka jak u wiekszosci erek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ukalez dnia Wto 12:23, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:18, 17 Lis 2009    Temat postu:

Obcięli strzelanie?? Ukalez - co ty piszesz... :)
Mieli:
- Jazzaile
- WFThrowery
- Rattlingi
- WarpCannon

Mają teraz:
- Jazzaile
- WFThrowery
- PoisonWind Mortar
- Warp Cannon
- PlagueClaw Catapult
że przez grzeczność o DoomWheelu nie wspomnę.

A co do Abomination:
W zasadzie mógłbym obalić każdy z wymienionych argumentów - jeden po drugim. Ale ujmę to globalnie:
Może i gość jest 3 w PL ale to mnie akurat nie przekonuje. W każdej grze walczy rozpiska i człowiek - a nie miejsce w lidze. :)

I Battle to nie MAGIC albo POKEMONY które można sobie "indywidualnie" rozpatrywać - Battle to ARMIE jako całość a nie JEDNOSTKI.
Jak ten kozak ma zamiar się do tego zabrać? Demonicznymi Flamerami???? Jak
Przechodząc niezauważalnie między pozostałymi 200-modelami na stole?
Z Imperium zgon???\
Od czego? Od śmiesznych armatek? Od muszkietów? Od czołgu??? ;)))
Z Dwarfami zgon - również powtórka - od czago? Bolce? FlameCannon?
Z Khemri to już mnie wogóle rozwalił - do momentu nowego AB TK są obecnie zmiatane z powierzch ziemi z prędkością światła...
Z DE? Zgon? Od czego się pytam - od Hydry? bolce oczywiście mogą to bydle zaboleć... ale nie zapominaj, że tam nadal jest jakieś 200 prących na ciebie wq...nych skavenów. Strzelającej, plującej i Bóg jeden wie co jeszcze robiącej masy modeli.
Abomination nie jest sam na planszy przecież!

Moim zdaniem - i zawsze to podkreślam - nie ma znaczenia wartość jednego modelu... liczy się wartość kombinacji jakie taki model może wypracować!
Wiesz jakie komba mogą wychodzić jeśli armie oprzemy o same clanraty i takie behemoty?
Regiment 20 clanratów kosztuje Cię 80pkt
20 Slavesów 40 pkt.
20 NightRunnersów z Tunelingiem kosztuje 200pkt! A to jest pełny regiment - możesz wziąć tylko 10 za 130.
I wcale nie jestem przekonany czy trzeba brać do nich tunel za 60pkt. NightRunnerzy w pierwszej rundzie robią szarżę na 24" (mają to wbudowane)... Ile machin przetrwa atak 10 NR 2xHW i premią +1rank? Za 70 pkt... Takich jednostek mogę mieć 4 za 280 pkt... I nawet jeśli przetrwają - to już sobie nie postrzelają...
A Abomination coraz bliżej...

Rattling kosztuje teraz 55pkt - czyli jest tańszy i ma większy zasięg (18")
A co powiesz na DoomFlyery które są również po 55pkt?
A co zrobić jazzailami?
Co zrobić z ciągnącymi na Ciebie DoomWheelami?

TO JEST PROBLEM nowych skavenów - nie sam Abomination.
Nie da się wszystkiego od razu załatwić. A stwierdzenie "zgon" jest mocno naciągane zawsze...
Strzelanie zawsze jest losowe - albo trafisz albo nie...
Albo się przebijesz - albo nie...

A Abomination ma AUTOHITY wbudowane i on już się w większości tylko przebija.
A ruch 3d6 to nadal - zakładając średnią 9" na rundę. Szybciej niż większość piechoty w tej grze i nie musi się zastanawiać czy może maszerować - więc go nie zblokujesz jak np. Hydrę czy innego monstera.
Poza tym na strzelanie to on ma również obronę - regeneracja to nie byle co. A nawet jeśli zejdzie to jest 33% szans, że wróci na pole bitwy w swojej postaci i dalej będzie groźny...



Jego podałem tylko jako przykład idiotycznej i niezbalansowanej jednostki...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bastor dnia Wto 13:28, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ukalez
Pomocnik



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:11, 17 Lis 2009    Temat postu:

Wiem co piszę ;)

Odnośnie strzelania nie chodziło mi o ilość jednostek a o obcięcie dotychczasowych.
Rattlingi nie mają auto hitów a to bolało Yellow_Light_Colorz_PDT_13 najbardziej. Teraz muszą już trafiać, więc skuteczność o połowę mniejsza. Jazzaile straciły to co bolało lataczy "skirmish". Magia elektryków już nie ma tych śmiercionośnych czarów. A takie rzeczy jak mortar są bardzo losowe. Dlatego na defensie szczury straciły. Oczywiście kosztem CC i wspomnisz moje słowa. Ludzie zaczną grać offensywnie szczurami wraz z tym bookiem.

Flejmery zjadają abdominację, płonące ataki ściągają regenkę a D6 hitów od każdego flejmera z siłą 4 robi rzeźnię. Zgadzam się bez dwóch zdań, że wiele zależy od rozpisek ale tak jak Abdominacja nie będzie w pojedynkę, tak i flejmery same nie będą. 3d6" ma imo więcej wad, poza tym jedzie po prostej, blokować marszu nie można ale odginać szarżę i owszem :) przecież nikt nie zabroni mi dać "flee".

Nie chcę nic udowadniać, bo ten AB jest mocny. Czy przegięty to się okaże jak ludzie się ograją a przeciwnicy znajdą jakieś sposoby na nowe szczury.

Jak wyszedł AB do HE to wszyscy piali, że ASF na całej armii to mega przegięcie i co?? Da się spokojnie wygrać z HE??? Da się. Na papierze Lion Chariot też wygląda nieźle a mało kto na nim gra bo na stole już się tak nie sprawdza.

Pożyjemy zobaczymy Yellow_Light_Colorz_PDT_18 , tak czy inaczej jest potencjał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:47, 17 Lis 2009    Temat postu:

I tu się z Tobą zgodzę - zmiany są w zasadach... ale są logiczne. Choć nadal Rattling wymiata - bo zawsze trafia na 4+ niezależnie od zasięgu i jakichkolwiek zasłon czy skirmisha... A mimo wszystko 18" to nie to samo co 15"... niby tylko 3" ale zobaczysz jaka to różnica (po pierwszym ruchu już masz gościa w zasięgu praktycznie na 100% - przy starym wystarczyło się ustawić 1,5 cala od krawędzi strefy rozstawienia i mogły cie rattlingi cmoknąć... A teraz Cię już Cmokną... :) )
Jazzaile w skirmishu fajnie strzelały i ciężko się do nich strzelało... ale czemu to bolało lataczy?
W walce wręcz nie ma to znaczenia przecież...

Ja na pewno nie odczuję różnicy bo ja szczurami zawsze grałem ofensywnie (można było grać na deff'a? przecież to było w tej armi bez sensu... :)

Co do flamerów to ja nie twierdzę, że są słabe - bo nie są...
I Abominacja na 100% jest do przeżycia.
W końcu nie ma takiego monstera, którego by się nie dało zaciupać... :)
Ale po prostu jak na skavena jest za mocny. Gdyby miał chociaż Stupidity - to by miało sens...
Ale taka wersja jest po prostu - ja kna skaveny - za mocna.


A co do nowych HE - jak poszukłabyś na forum to znajdziesz moje posty w których dyskutowaliśmy na temat ASF.
I - daleki byłem od przejmowania się tą umiejętnością... :)
Podobnie było co do nowych chariotów - same z siebie są fajne ale w armii HE po prostu się nie sprawdzają (nie mają oparcia w innych jednostkach - i HE zawsze jest mało co bardzo naraża poszczególne jednostki na ataki).
Ale wyobraź sobie co by było gdyby taki chariot trafił do armii skaveńskiej?
Wtedy to by była ZUPEŁNIE INNA JEDNOSTKA i grałby nią każdy...
Dlaczego?
Bo HORDA dałaby czas i bezpieczeństwo do wykorzystania 100% jego potencjału.
I zobaczysz - takie jednostki jak Abomination czy DoomWheel to będą game-breakery...
A dodaj do tego StormBanner - który faktycznie się nie kończy a już flamery nie będą takie groźne i flayery też sobie nie pocharcują... :)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bastor dnia Wto 15:48, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ukalez
Pomocnik



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:55, 17 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
ale czemu to bolało lataczy?

Chodziło mi, że nie dało się lataczem tak polecieć, żeby nie miały LoS (gdzieś na bok lub za nie) a one chyba mają move or fire z tego co pamiętam.

Cytat:
A dodaj do tego StormBanner - który faktycznie się nie kończy

Zobaczymy czy faktycznie tego nie uściślą lub w erracie/faq nie zmienią.

W zupełności się zgadzam, że HE brakuje hordowości i dlatego rydwny się nie sprawdzają. Wystarczy spojrzeć na O&G Yellow_Light_Colorz_PDT_19

Aż mam ochotę zagrać z nowymi szczurami Yellow_Light_Colorz_PDT_06


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:23, 17 Lis 2009    Temat postu:

A czym grasz? Yellow_Light_Colorz_PDT_02
To od razu Ci napiszę czy wygrasz... Yellow_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bastor dnia Wto 15:24, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ukalez
Pomocnik



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:00, 17 Lis 2009    Temat postu:

HE, czyli przegram Yellow_Light_Colorz_PDT_07

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> WFB-Informacje ogólne i nowości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin