Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przed premierą VII edycji WFB

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> WFB-Informacje ogólne i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marduk
Wlóczykij



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 17:00, 21 Sie 2006    Temat postu: Przed premierą VII edycji WFB

Stworzyłem ten temat żebyśmy mogli się podzielic swoimi opiniami, plotkami, przeciekami i oczekiwaniami na temat VII edycji zasad do naszego ukochanego WFB. W końcu 9 września nadchodzi wielkimi krokami...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marduk
Wlóczykij



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 17:18, 21 Sie 2006    Temat postu:

Moje pierwsze wnioski to:
-osłabienie skirmisherów(test Ld przed sarżą na regularna formacje, obcięcie ruchu kiedy przeciwnik jest w odległości 8 cali) (to mnie nie tak nie martwi bo mój Eshin ma 12 cali szarży;) ale takie armie jak Wood Elves będą przez to osłabione)
-magia stanie się naprawdę potężną bronią i konsekwencje jej używania będą większe("trudniejsze" czary, przerąbana tabela Miscastów[tak jak tabelka misfire`ów Warpfire Throwera-kto widział ten wie;) ] ) w moim odczuciu ludzie przestaną szafować kośćmi magii, bo jednym niefortunnym rzutem NAPRAWDE można konkretnie osłabić armię, oto owa tabela Miscastów:

2 Czar nieudany. Czarodziej ginie, zastąp model wesolutką czerwoną chmurką... Wszystkie modele w kontakcie otrzymują trafienie z siłą 10.

3 - 4 Czar nieudany. Mag oraz wszystkie modele w kontakcie otrzymują trafienie z siła 6, bez rzutu na zbroję.

5 - 6 Czar nieudany. Rzucający otrzymuje trafienie z siłą 8. Przeciwnik może rzucić czar o tym samym lub niższym stopniu trudności.

7 - Czar nieudany. Mag otrzymuje trafienie z siła 2 i runda magii kończy się.

8 - 9 Czar nieudany. Rzucający otrzymuje trafienie z siłą 8, wszystkie czary "Remaing In Play" są rozpraszane automatycznie i runda magii kończy się.

10 - 11 Czar nieudany. Czarodziej traci poziom. Jeżeli w wyniku tego jego poziom wynosi 0, nie może używać przedmiotów "arcane".
12 Czar jest rzucony z "irrestible force", a następnie "wyparowuje" z pamięci rzucającego.

-z tego co słyszałem zniesiony zostanie bonus +1 do Armour Save`a za tarcze w Hand to Hand Combat w przypadku ataku z flanki lub od tyłu(swoją drogą, słyszałem,że regimenty mają sie automatycznie zwracać do przeciwnika w razie takiego ataku pod warunkiem,ze nie są zaangażowane w walkę wręcz-ale powtarzam to tylko plotka)

-aha, no i oczywiście żeby można mieć rank bonus szereg musi mieć 5 modeli(to może zabolec-bretonia będzie miażdżyć:( Ratling im w d..pe;) )

-no i na koniec dobra informacja dla wszystkich antyfanów moich milusińskich-Ratling będzie trafiać Skirmisherów na 4+ a nie Auto hitem:( ale ta zmiana wejdzie dopiero z nową księgą

Piszcie co sądzicie o tych zmianach

Pozdrawiam wszystkich graczy z Kielc(tych spoza Kielc też ;) )

Life is cheap....... ;)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marduk dnia Pią 15:47, 25 Sie 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shanheavel
Wlóczykij



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 9:10, 22 Sie 2006    Temat postu:

Zmiany napewno ciekawe, ale bedzie strasznie przerąbane z magia.

A nie wiecie, czy tak jak mówiły plotki mag bedzie mógł uzywac tylko swoich kosci magii(tych, które sam generuje), czy wszystkich?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marduk
Wlóczykij



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 21:10, 22 Sie 2006    Temat postu:

Tak, magowie będą mogli korzystać jedynie z kości magii wygenerowanych przez siebie(plus oczywiście kości za armie)

Mnie ta zmiana tak bardzo nie martwi(moi Elektrycy generują po dwie kości, Grey Seer na dzwonku generuje 6 kości, no i jescze są przedmioty..)

Wydaje mi się,że to dobra zmiana która moim zdaniem jest oczywista (ciężko żeby mag korzystał z mocy wygenerowanej przez kolege który stoi kilkadziesiąt metrów dalej...)

No i skończy się wystawianie magów-dawców kości magii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marduk
Wlóczykij



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 20:14, 28 Sie 2006    Temat postu:

Jestem jak najbardziej za, ale wpierw trzeba by ustalić jakieś zasady(limity punktowe, czy można brać specjali, etc)

Pozdrawiam całe grono battlowiczów;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marduk
Wlóczykij



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 10:23, 01 Wrz 2006    Temat postu:

Ja bym chciał żeby frenzy działało tak jak w 5 edycji, tj. podwajało liczbe ataków, a nie dodawało tylko jeden atak.

A pomysł turnieju na specjali jest bardzo dobry. Jakby sie udało zebrać chociaż ośmiu ludzi to można by zagrać tą pucharówke.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> WFB-Informacje ogólne i nowości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin