Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chaos-droga rozwoju.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Informacje ogólne i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SlendzioXD
Wlóczykij



Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skałka

PostWysłany: Sob 13:09, 28 Maj 2016    Temat postu: Chaos-droga rozwoju.

Cześć wszystkim! To mój pierwszy post na forum, w którym chciałbym wam zadać pytanie ;). Sprawa wygląda tak: mam armie chaosu z mrocznej zemsty. Teraz brakuje mi podręcznika. I mam pytanie jaki kupić, co jest lepsze, ciekawsze. Czy grać jako zwykły chaos, czy jako karmazynowi rzeźnicy (podstawka + suplement) czy jako khorne deamonkin? :) z góry dziękuje i pozdrawiam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:19, 28 Maj 2016    Temat postu:

Obecnie granie ma tylko sens na suplementach bo masz dostęp do bajerów z supli jak i artefaktów z podstawowego dexu. No i trzeba się nastawić na granie multideteczmetowe czyli trochę z tego trochę z tamtego.

Z bardziej grywalnych jednostek to magicy na rowerach, lord khorna z siekierą na jugu, demonprine z czarną pałką, spawny, smoki, maulerfiendy oraz knajty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CorniC
Pomocnik



Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:49, 28 Maj 2016    Temat postu:

Przedewszystkim nie pozbywaj się motorów ravenviakngu, bo można je przerobić, a motorki to teraz podstawa w kazdym suplemencie, w tiej czy innej formie. Demonkin jest o tyle ciekawszy, że poza CSM, masz jeszcze demony chaosu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:20, 28 Maj 2016    Temat postu:

Maszta/Cornic prawdę ci powie.

+ Kiedy zaczynasz lepiej jest pobrać sobie wszystkie chaosowe kodeksy jako pdfy za darmo, a dopiero potem kupić ten, który ci się najbardziej podoba. Lepiej zagrać po kilka bitew i zobaczyć w jakim stylu grania armią czujesz się najlepiej.

++ z Khorne Daemonkin zdecydowanie najlepszą jednostką są psy Khorna
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja polecałbym jeszcze parę rzeczy z książki Imperial Armour WAR MACHINES OF THE LOST AND THE DAMNED np Rapiery:
[link widoczny dla zalogowanych]
czy Sicarana
[link widoczny dla zalogowanych]

oczywiście do wszystkich modeli da się zdobyć o niebo tańsze "zamienniki"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:31, 28 Maj 2016    Temat postu:

Pytanie podstawowe to czy chce iść w konkretne klimaty legionu/boga/warbandy czy też żyłować na maksa rozpe by zapinać bez smarowania.

Wtedy można łatwiej coś podpowiedzieć.

Zanim zacznie się chłopak bawić z IA niech sobie złoży jako taką podstawę z "normalnych" kodeksowych jednostek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SlendzioXD
Wlóczykij



Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skałka

PostWysłany: Nie 10:20, 29 Maj 2016    Temat postu:

Dzięki wam za odpowiedzi! Algirdas mam popobierane kodeksy teraz tylko cholernie długo je będę tłumaczył :D Maszta najbardziej podoba mi się klimat Khorna, ale raczej wolałbym mieć taką mieszaną armię nie tylko czerwonych berserkerów :D Cornic jak najbardziej się ich nie pozbęde gdyż zamierzam zbierać obydwie armię ;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CorniC
Pomocnik



Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:02, 29 Maj 2016    Temat postu:

Zbieranie dwóch armii, będzie bardzo karkołomne i drogie, a zawsze można trochę pokombinować i robić tych Dark Angels którzy zdradzili.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:56, 29 Maj 2016    Temat postu:

Jak khorn to zasadniczo wszystko co wymieniłem się nada. Osobiście w tym klimacie bym wybrał miszmasz CSM z KDK.

Potrzebne Ci solidne hq tutaj imo lord z demoniczną siekierą na juggernaucie to dobra opcja z karmazynowych rześników. Z KDK herald lub lord też na juggu.

Może mało khornowe ale Cyclopia Kabal 3 magików na rowerach lub jump packach (co by jakieś pająki z impasów ściągać) z familiarami co by mieć tą niewidkę przynajmniej jedną, bo bez tego naporem jest trudno.

Toopsy to trudna sprawa dla chaosu czy kdk bo kultysci są tani ale nic nie robią a csm są drożsi i też nic nie robią... berki kosztują jeszcze więcej a robią jeszcze mniej :D

Ale preferowałbym marinsów w rino, bo mobilne.

Fast to już można się pobawić jako obstawa dla magików/lordów/heralda spawny z csm bo w demonkinie się przepłaca za marka który nic nie daje. Do tego gravom robisz kuku bo nie masz pancerza. Smok z palnikiem też daje radę bo ładnie wypala wszelkie motory których sporo obecnie na stołach. Motorki trochę mniej fajne bo jak dla mnie poprostu spawny sprawdzają się lepiej jako obstawa ale ostatecznie nie są tragiczne i np jako szybkie mini oddziały z meltami całkiem ok. I psy z KDK bardzo dobre i jako samodzielna jednostka i jako obstawa warto mieć jeden odział.

W heavy maulerfiendy brałbym 3 albo i więcej :D Owszem są jeszcze oblity/predatory itp ale czy potrzebne jest Ci strzelanie? Porządnego daka i tak nie będziesz miał a szkoda rezygnować z agresywnego naporu :)

No i knajty jeden jest dobry ale dwa lub trzy jeszcze lepsze z 2 katarynkami zapewniają solidne pestki a w kombacie stompują aż miło.

Masz wtedy spoko armię, która mniej niż 12" nie jeździ i umie solidnie popieścić z bliska.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Nie 14:57, 29 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SlendzioXD
Wlóczykij



Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skałka

PostWysłany: Wto 6:14, 31 Maj 2016    Temat postu:

Dzięki wszystkim za rady :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CorniC
Pomocnik



Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:11, 13 Cze 2016    Temat postu:

W temacie chaosu; wyszedł nowy Start Collecting i składa sie z samego crapu 10x CSM (nie wiem kiedy widziałem ich na stole ) hellbruta czyli dreda dla baaardzo ubogich, oraz Lord w terminatorce, czyli tarcza strzelecka dla gravow. Szkoda kasy, a mogło być tak pięknie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:11, 14 Cze 2016    Temat postu:

Modelarsko i tak mamy lepiej niż SM bo bitsów ciekawych więcej.
Jeśli chodzi o moc modeli to jest średnio ale cały deks jest średni, więc powinniśmy się cieszyć, że nie dali possestów i mutilatorów. 5 CSM w rino to jak na chaos całkiem dobry troops, hellbrut trochę zyskuje w formacjach a lord to dobry boks z którego ukręci się i lorda lub magika czy nawet abaddona + zostaje masa przydatnych bitsów.
Ciekawe jakie będę zasady formacji.


mogło być gorzej ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vanisher
Wlóczykij



Dołączył: 03 Lip 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Nie 19:24, 03 Lip 2016    Temat postu:

Ogółem to podbno dobrze będzie poczekać do jesieni bo ma wyjść nowa edycja, kodeks ogólny do CSM albo kolejny dodatek tymrazem do Tzeentcha, a w nim Magnus w wersji Daemon Princa, zapowiada się ciekawie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CorniC
Pomocnik



Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:05, 04 Lip 2016    Temat postu:

A zaraz potem Siostry Bitwy ;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:44, 04 Lip 2016    Temat postu:

Nie no plastikowe siostry będą przed. Dobrze pamiętam jak były zapowiadane jakieś 14 lat temu jak kupowałem pierwsze pampry do 40k, dobrze pamiętam ;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 19:47, 04 Lip 2016    Temat postu:

Nowa edycja nie w tym roku wg najnowszych plot.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Informacje ogólne i nowości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin