Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe ORKI
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Informacje ogólne i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:42, 31 Gru 2007    Temat postu: Nowe ORKI

Mimo iż kodeksu nie ma jeszcze na rynku , słyszałem że kilka osób już kodex czytało. Może ktoś by napisał parę zdań na ten temat.
Jako ,że kiedyś (II ed) grałem namiętnie orkami - bardzo mnie ciekawi nowy orkowy design.

Yellow_Light_Colorz_PDT_02


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 18:12, 05 Sty 2008    Temat postu:

orki sa niefajne bo jest ich dużo i śmierdzą.
a teraz co ciekawego- motory z invem 4+
jest mekboy- z kustom fildem oraz innymi bajerami typu shok atak gun (to akurat fajne)
weirdboy- psyker- też fajny.

i wszyscy mają furious charge.
nawet grecziny.
generalnie- moim zdaniem- najpierw powinien wyjśc kodex do Zielonych, a dopiero potem do CSM ale z GW sie nie dyskutuje.
jak ktos lubi mase- zapewnie spodoba mu sie noszenie na turnieje większej ilości figsów niż ma gwardia.... Yellow_Light_Colorz_PDT_04


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:28, 05 Sty 2008    Temat postu:

orki są fajnie bo można ich teraz złożyć jak się chce (i na masę i tak bardziej elitarnie)
bajki śmieszne punkty i 4+ sejwa i covera, i dobijają do 4 ataków z 4 siły
ciężarówka stała się super transportem
warboss na bajku stał się rzeźnikiem 7 ataków z 10 siły boli no i pan śmiga z 6 tafa
koppty to co bajki tylko każdy ma 2 W no i są w pierwszej turze w kombacie
po prostu w nowych orkach nie ma złych jednostek jest tylko za mało slotów (jak i u eldarach)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 15:40, 06 Sty 2008    Temat postu:

- nie porównywal bym jeszcze orków do lembasów- bo nie wiadadomo jak sie sprawdzą na stole. tabelki tabelkami a gra grą.
- jak sie pojawia orkwe samograje być może eldarzy zostaną zdetronizowani.

- a ze kopty mają scouta- nie oznacza ze są w kombacie w pierwszej turze. Fakt mogą. ale nie muszą
wszystko będzie zależeć od tego kto zacznie, od terenu itp....
jeśli zacznie przeciwnik- to orki zostaną w swojej strefie wystawienie razem z dymiącymi ciężarówkami, a po ostrzale wymiękną.
- trukk nie jest taki fajny- tyle samo punktów co rino a pancerz 10
tak wiem ze jest fast- ale nie zmienia to faktu ze może sie poskladać nawet od bolterów.....a powiedzmy z laskanonów Sebastiana (6ciu) to dlugo nie pociągną... a super efekty są nie przewidywalne.( zasada orków) Yellow_Light_Colorz_PDT_10
- fajna jest rakietnica assault Yellow_Light_Colorz_PDT_06
- grecziny po 3p.
- tank bustasi mają fajne bronie- tank hammer i bomb sqiug.

Kodex orkowy byl potrzebny i miejmy nadzieję ze przybędą nowi zieloni gracze.
Yellow_Light_Colorz_PDT_09


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:47, 06 Sty 2008    Temat postu:

śmiem się nie zgodzić
tankbustasci i groty to akurat jedna z bardziej plewnych jednostek
ciężarówka jest jak najbardziej ok bo ma służyć jak transport i jako taki jest niezawodna co sprawia jej cudowna zasada ramshackle poza tym ciężarówki możesz zawsze czymś osłonić
nowe orki mają i świetne strzelanie jaki walkę wręcz
a co do lembasów orki mają większe szanse na zniszczenie falkonów w porównaniu do innych armii Yellow_Light_Colorz_PDT_05


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Nie 19:59, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 20:52, 06 Sty 2008    Temat postu:

sie możesz nie zgadzać
- pozostaje zebrać armię i pokazać wszystkim ze w mieście jest nowy szeryf.

Cytat:
a co do lembasów orki mają większe szanse na zniszczenie falkonów w porównaniu do innych armii

a to niby jak?- dlatego że są zielone?
- wszystko zależy od konfiguracji poszczególnych jednostek.
- równie dobrze można miec szanse i z badziewnej broni wyrzucić 4 x6 pod rząd i rozwalić lembasa.

-jeżeli tank bustasi są plewne- to trukki w takim samym stopniu.
( z bombsquiga wechikul w 18 calach dostaje hita z s8 na 2+ można mieć 3- czy napewno to jest plewne?
tankhamer- broń dwuręczna z s10 w asaulcie- można mieć 2 za free.
tankbustabombs- 2d6+6 na penetracje- w standarcie)

-jak narazie w CK ( oprócz przegiętych Muchowych ferali)- nie widzialem zeby ktoś gral zielonymi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:07, 06 Sty 2008    Temat postu:

bo źle patrzyłeś

na turniejach to owsze nikt nie grał (pomijając jeden patrol w dawnych czasach gdy 40k dopiero raczkowało w Kielcach) ale prywatnie do kilku potyczek zieloni a resztą świata doszło
przegięte Muchowe ferale Yellow_Light_Colorz_PDT_04 chyba tylko w mieście i na małe punkty można z tym nie wygrać

tankbuści a czytałeś o zasadzie glory hogs
to wystarczy by z nich zrezygnować burnasi i lootasi są lepsi do obsadzenia slotu elit

trakiem to transportujesz co najwyżej 2x 12 chopakuff z nobem i klawem
a do tego sie świetnie sprawdza


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Nie 21:10, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 12:23, 07 Sty 2008    Temat postu:

no sory
najmocniej przepraszam


w każdym razie. Również przy orkach wydaje sie być widoczna nowa polityka gw w sprawie figsów- pojawia sie duzo ciekawych modeli- co w dużym stopniu może wpłynąć na popularność armi. Pozatym modele w większoci plastikowe- będą sprzyjać konwertowaniu co przy takiej armi jest dosć ważne. Należy tlyko mieć nadzieję że GW nie będzie produkować towaru w chinach- bo po niektórych zestawach można zobaczyć wyraźny spadek jakości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adaśko
Wlóczykij



Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: lublin

PostWysłany: Pon 22:00, 07 Sty 2008    Temat postu:

o inszych bohaterach orkowych nie wspominając kolesie po prostu wgniatają w ziemię

najważniejsze żeby poprawili błędy w kodeksie (kupiłem i się zawiodłem) licze na jakis faq lub poprawienie i przedruk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamyk
Bywalec



Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:45, 08 Sty 2008    Temat postu:

ja tez mam paru orkow ale niestety siedze w wawie. fakt ze kodeks ma pelno bledow i to dosc powaznych(np fleet u stormow albo ilosc ran noba motorkowego) natomiast plastiki nowe sa genialne i osmiele sie powiedziec ze lepsze od nowych orkowych metali(bardziej dokladne serio!!! i nie maja skaz tak jak metale) i na dodatek w pudelku zwyklakow dostajemy 1 figurke wiecej:D a z boxu lootasow da sie zlozyc i lootasow i palniki jak sie dorwie 4 nogi i 2-3 torsy:p (i zostaje mnostwo czesci typu big shooty czy rokity) lipa tylko ze trzeba skladac noba. lootasi sa mega, ciezarowki wymiataja(kamikadze) jak wyjdzoe dobry faq to stormi maja lacznie przy farcie 30cali szarzy, tankbustasi tez niekiepscy ale tez nie mocarni, sag ma moc, motorki nie dosc ze ladne to i maja wygar i warboss tez miodzio, a wierdboy wacha kloca:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 9:06, 08 Sty 2008    Temat postu:

Akurat takie mam porównanie- stary defiler a defiler z nowego army seta.
I nowy vindykator. Ilość nadlewów poprostu kosmiczna, detale wyrazie osłabione... ale może mialem pecha albo to tylko moje odczucia.
A ilość dodatkowych bitsów jest pozytywna- nareszcie ktoś pomyslał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Musza
Administrator



Dołączył: 22 Lis 2005
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z twojej szafy

PostWysłany: Sob 23:11, 01 Mar 2008    Temat postu:

Maszta napisał:

przegięte Muchowe ferale Yellow_Light_Colorz_PDT_04 chyba tylko w mieście i na małe punkty można z tym nie wygrać



Yellow_Light_Colorz_PDT_04 Yellow_Light_Colorz_PDT_04 Yellow_Light_Colorz_PDT_04 szkoda że wyniki mówią innaczej Yellow_Light_Colorz_PDT_18


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Musza dnia Pon 10:04, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 15:23, 04 Mar 2008    Temat postu:

Cytat:
Cytat:
Maszta napisał:

przegięte Muchowe ferale Yellow_Light_Colorz_PDT_04 chyba tylko w mieście i na małe punkty można z tym nie wygrać




Yellow_Light_Colorz_PDT_04 Yellow_Light_Colorz_PDT_04 Yellow_Light_Colorz_PDT_04 szkoda że wyniki mówią innaczej Yellow_Light_Colorz_PDT_18

dokładnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamyk
Bywalec



Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:12, 04 Mar 2008    Temat postu:

tylko ze juz nie ma ferali:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 18:52, 04 Mar 2008    Temat postu:

ja bym raczej stwierdzil ze Mucha nie ma ferali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Informacje ogólne i nowości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin