Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jednostki przydatne w armiach
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Rozpiski,taktyka i scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal18
Bywalec



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Śro 21:19, 12 Kwi 2006    Temat postu: Jednostki przydatne w armiach

Tu zamieszczajcie jednostki elity havy supporty które wam sie podobają i mają dużą siłe razenia oraz mozecie zamieścić ich plusy i minusy. Ja zaczne land speadery fajne modele szybko fruną Yellow_Light_Colorz_PDT_02 no i są jeszcze jak dobrze słyszałem odporne na strzały jesli sie rusza o podwojony ruch ale same tez nie moga strzelac prosze o wasze opinie Yellow_Light_Colorz_PDT_11 Yellow_Light_Colorz_PDT_11

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek
Wlóczykij



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 12:28, 13 Kwi 2006    Temat postu:

Aż tak odporne to one nie są bo maja pancerz 10, 10, 10 ale znowu ja bardzo ich nie lubię bo są dobrze uzbrojone i jeden landek robi naprawde niezłe kuku a co dopiero 2 albo wiecej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol(ultra)
Moderator
Moderator



Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 20:18, 13 Kwi 2006    Temat postu:

Landki jeśli ruszą sie powyżej 6cali do 12 mogą strzelać i są odporne na penetracje czyli mozna im zrobic tylko rykoszety.maksymalny ruch land speederów to 24 cale na turbo booscie a normalnie moga 18 ale wtedy nie moga stzrelac!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Nie 11:50, 30 Kwi 2006    Temat postu:

Pamiętaj tylko że po ruchu powyżej 6" skimmer unieruchomiony idzie w piach. Co oznacza że przy glancach na 5+ idzie na złom :(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Nie 11:52, 30 Kwi 2006    Temat postu:

Ja osobiście najbardziej lubię termosów-tylko nie przy marszu na plasmy:)
Przy sensownych rzutach Assault Canony robią swoje:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 7:54, 18 Maj 2006    Temat postu:

osobiście też lubie termosy ale zdecydowanie muszą wlazic pod melty:)a nie plazmy siakeiś.....a co do wypasionych jednostek to Obliteratory są mega fajne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 19:43, 13 Cze 2006    Temat postu:

To moze i ja cos dodam od siebie

IG heavy weapon squad - heavy boltery w liczbie 10 sztuk zatrzymaja raczej wszystko z piechoty + wsparcie z lascanon'ow robi swoje w sumie nie duzy koszt a wymiata skutecznie

Wraca 243'cia do gry
W imie Imperatora na Zlotym Tronie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Śro 5:06, 14 Cze 2006    Temat postu:

No niech wraca. Tu Sargo ma rację, chłopaki z +1 do covera w bunkrze z laskami, są na strzelanie nie do zajechania.

Chyba że coś dobiegnie :) .....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 23:08, 18 Cze 2006    Temat postu:

Templaty znoszace cover takie jak barage i flamer sa zmora dla IG - jak cos dobiegnie to mozna jeszcze jakos powstrzymac - dobre rzuty - oczywiscie nie przeciwnika ale to wszytsko tylko polemika - na stole roznie bywa Yellow_Light_Colorz_PDT_07

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spejsu
Pomocnik



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 16:42, 08 Lis 2006    Temat postu:

Ja musze przyznac, ze czesto calkiem przydatnym dodatkiem do armii spejsow jest whirlwind. Po pierwsze jest tani, po dugie bardzo uniemila zycie tyranidom oraz-jak juz wspomnial SARGO-gwardii, nie mowiac juz o tau, ktorzy zawszae mi go probuja na poczatku upolowc. Moze i do pancernych behemotow nie nalezy ale to calkiem niezly pojazd wsparcia i bron psychologiczna(nikt nie lubi duzych plackow spadajacych na glowe Yellow_Light_Colorz_PDT_02 ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Sob 10:05, 18 Lis 2006    Temat postu:

Zwykły 10 osobowy tactical squad z Fistem. Przy odrobinie szczęścia nawet Krzysio z chaosu sie blokuje :) Niezwykle elastyczny na City Fighcie - tylko orki go "elastycznie" kroją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziel0ny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wytrzasnąć kase na piwo?

PostWysłany: Sob 18:28, 18 Lis 2006    Temat postu:

10 furii
plusy:
- 150 pkt
- przyzywane i lataja
- fajne statsy: ws4, i5, s5, a2
- niesamowicie dobre w cc, szczegolnie z mniej opancerzonymi przeciwnikami, choc zdarzało się, ze zjadały i termosów, prawda Misiek? Yellow_Light_Colorz_PDT_06
- 5+ nieczułego sejwa (ale tylko taki Yellow_Light_Colorz_PDT_13 )

minusy
- jak coz zacznie w nie strzelac, to maja zwyczaj wyparowywac
- jak cos ma wieksza I, to moze bolec
- jak czegos jest na tyle duzo, ze odpowiada w cc, to tez poze bolec
- tylko 5+ sejwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spejsu
Pomocnik



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 19:42, 18 Lis 2006    Temat postu:

Falcon.

Dlaczego? No bo byc musi i koniec!! Yellow_Light_Colorz_PDT_02
A tak serio:
-sporo strzela
-odpowiednio wyposazony jest prawie nie do zniszczenia
-latwo moze dostarczyc jednostki do CC lub dragonow
-ma piekny model Yellow_Light_Colorz_PDT_02
-jest scorig unitem, ktory niezwykle czesto przezywa gre

Wady:
co? jakie wady?
koszt>200 pkt
BS3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
karol(ultra)
Moderator
Moderator



Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 15:52, 20 Lis 2006    Temat postu:

Death Company:D

super panowie każdy po 3 ataki i feel no pain:Djak będą dobrze przechodzili ze zwykłych składów na 1500 pkt można wyciągnąć 5 fistow na 12 osobowy squad:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:15, 01 Mar 2007    Temat postu:

MADBOYZ 7 punktów nieustraszone 4 ataki z choppy w szarży 4 siły 4 tafa a i na 3+ mają 5 siły to jest dopiero jednostka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Rozpiski,taktyka i scenariusze Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin