Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:28, 17 Maj 2012 Temat postu: Czerwcowa Nie Parówka |
|
|
ostatno było 8 osób jakby tak jeszcze 4 doszły co jest spokojnie możliwe to można by było zrobić parówkę 6 par gra już się fajnie
punkty w granicach 1500-1700 na parę co by spokojnie pograć jak ostatnio bez ciśnienia na czas
udziwnieniem imo fajnym było by że gramy na wspólnym focu (może okrojonym) z wzajemnym oddziaływaniem na armie na co mam ciekawy pomysł by działały tak te negatywne jak i pozytywne bonusy co by oczywiste comba GK + coś wykluczyć
scenariusze standardowe
termin pewnie okolice 23-24 czerwca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
SARGO
Beer Master

Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 12:39, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
no fajny pomysł tylko proponowałbym:
- zapisy tylko w parach, ale już na turnieju osoby do pary będą losowane przed 1 bitwą
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SARGO dnia Czw 12:40, 17 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:05, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
tak będzie wstępnie optymalnie wychodzi mi że zagramy na 1555 ot tak dziwnie
dokładne zasady zapodam jutro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
WRU
Kasjer
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Pon 7:34, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Turniej parowy to dobry pomysł, ale jednak frekwencja może aż tak nie dopisać żeby było dużo par. Chodzi mi oto, że narazie nie przychodzi aż tak dużo ludzi na turnieje 40k więc może zróbmy singiel, ale z ciekawym focem/zasadami/scenariuszami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:45, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
imo spróbujemy parówki myślę że spokojnie możemy spróbować te 12 osób powinno się sie pojawić a to już gwarantuje 6 par czyli nie tak źle
ale oczywiście jak tam chcecie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Pon 9:48, 21 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
WRU
Kasjer
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CK
|
Wysłany: Pon 10:34, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wiesz ja chętnie bym zagrał w parach, ale narazie liczba graczy może nie być wystarczająca aby zorganizować dobry turniej parowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SARGO
Beer Master

Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 11:03, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
no to można by już listę chętnych pisać - a jak wyjdzie na turnieju że za mało albo nie do pary to się strzeli normalny - alternatywa zawsze jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:08, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
KGB "Kieł" oraz Stowarzyszenie graczy paralityków "Siekierą w zada" ma zaszczyt zaprosić na turniej WH40k w MZIZ
1. Informacje ogólne
Miejsce: Kielce, MZIZ Plac Wolności 2
Wejściówka: 3,5 zł (czypięćdziesiąt na klub)
Termin: xx.06.2012
Gramy 3 bitwy na 1575 pkt na parę
Czas jednej gry: 2,5 godziny
Ilość miejsc: 16
2. Czasówka
Zapisy - 9:00 – 9:20
Pierwsza bitwa 9:20- 11:50
Druga bitwa 12:00- 14:30
Trzecia bitwa 14:40- 17:10
3. Zasady ogólne
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
- Każda z par może na swoją armię wydać 1575 pkt.
- Armie wchodzące w skład par nie muszą mieć równej wartości punktowej. Jedyne co wymagane to by obaj gracze mieli spełnione SFOC, czyli jedno HQ i dwa Troopsy.
- Każda z par układa swą rozpiskę wg. FOC 1-2HQ, 0-3 Elity, 2-6 Troops 1-3 FA, 0-3 HS + zakaz triplowania HS i Elit
- Bohaterowie specjalni są dozwoleni.
- IA dopuszczone bez SH,Flayerów (w razie korzystania wymagane oryginalne modele lub zacnie wykonane konwersje)
- Gramy na punkty zwycięstwa
Gramy na stołach 60"x48".
4. Zasady współpracy armii
-"Niby sojusznik ale jednak wróg" - Na armie w parze działają wszelkie zasady i bonusy z armii sojuszniczych jeśli w opisie że działają na friendly/allay units. Na tej samej zasadzie działają wszelkie moce psioniczne. Jednocześnie obie armie sa sobie obce jeśli chodzi o zasady działające negatywnie na przeciwnika. Tak więc aura z dreda GK czy eldarskie kamyki itp działają na sojusznika.
- bohaterowie z zasadą "bohater niezależny" jednej armii mogą się dołączać do jednostek sojusznika o ile zasady danego oddziału tego nie zabraniają;
- oddziały jednego sojusznika mogą być przewożone w pojazdach drugiego z sojuszników, jeżeli dany pojazd nie może przewozić modeli z dużymi podstawkami (nie ważne z jakiego powodu) to nie może też przewozić modeli sojusznika na takich podstawkach (nie ma znaczenia z jakimi podstawkami kupił model, ważne jakie TERAZ GW daje podstawki do tego modelu). W dedykowanym transporcie grę może zacząć tylko odział dla którego został wykupiony (+ bohater niezależny jeśli się mieści)
5. Tereny :
- Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
- Podwójne górki to trudny teren dla piechoty
- Tank trapy impas dla pojazdów, cover 5+ dla piechoty
- Zasieki niebezpieczny i trudny dla piechoty cover 6+
5. Punktacja
10:10 - różnica 0-250
11:9 - różnica 251-500
12:8 - różnica 501-750
13:7 - różnica 751-1000
14:6 - różnica 1001-1250
15:5 - różnica 1251-1500
16:4 - różnica 1501-1750
17:3 - różnica 1751-2000
18:2 - różnica 2001-2250
19:1 - różnica 2251-2500
20:0 - różnica 2501+
Dodatkowo za posiadanie wszystkich akcesoriów do gry: miarka, kostki, zasady armii, używane wzorniki oraz [b]czytelne rozpiski +4 DP
Reszte dodam na dniach ale tak wstępnie pozwalało by to zagrać osobą z małymi armiami jeśli tylko znalazły by sobie kogoś z większą kolekcją pacynek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Pon 21:10, 21 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SARGO
Beer Master

Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 21:30, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
czyli mając 2 armie orków po jednej stronie mamy 2 razy WAAAGH! dla tych 2 armii ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:34, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
tak :D (znaczy muszę doczytać ale wydaje mi się ze tak) to ma być turniej z cyklu niszcz klimat kto wymyśli gorsze kombo ten wygrywa tak na pożegnanie 5 ed
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SARGO
Beer Master

Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 21:36, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
no tam pisze że wszystkie zaprzyjaźnione jednostki orków !!!
tadam, tadam
Toshi jesteś bardzo potrzebna tutaj !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:44, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
czyli to działa tak samo jakbyś wziął baldzie miałbyś FNP itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:47, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
mmm po zastanowieniu się parówka nie jest najlepszym pomysłem bo może nam zabraknąć graczy dlatego moja propozycja jest taka żeby zrobić normalny turniej np 1400-1600 ale z taką zasadą że np FA scoruje (jeśli nie jest pojazdem, swarmem) jak by nie patrzeć było by to ciekawą odmianą bo ogólnie FA w tej edycji obsysa równo w kazdym dexie a tak to można by może zobaczyć jakieś motorki raptorów itp za to z ograniczonym hs i elitami
niewielka zmiana a ile ciekawych możliwości się pojawia
co wy na to panowie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Pią 20:47, 25 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SARGO
Beer Master

Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 8:18, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
to może inaczej - na ustalone pkt 1400/1500 jak tam wybierzesz musi być wystawiony po 1 rzeczy w Elita, Fast, Heavy Support ale nie więcej niż jeden. To da dużą różnorodność na stole ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:43, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
myślę że zrobimy normalne 1500 czy coś i będzie git bez zbędnego kombinowana ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|