Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

GOOD OLD DAYS - 25.03.2017 - 1560 pkt
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WRU
Pomocnik



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Śro 22:03, 01 Mar 2017    Temat postu: GOOD OLD DAYS - 25.03.2017 - 1560 pkt

[link widoczny dla zalogowanych]

Data: 25.03.2017
Lokalizacja: Lokacja: Muzeum Zabawek i Zabawy - pl. Wolności 2 (sala konferencyjna)
Punkty: 1560
Stoły: 72x48 (60x48 w przypadku dużej liczby chętnych)
Czas bitwy: 140 minut
Wpisowe: 7 PLN (w całości idzie na klub)
Nagrody: Ufundowane przez Muzeum Zabawek i Zabawy

PLAN
Zapisy - 8:30 - 9:00
Pierwsza bitwa - 9:00 - 11:20
Druga bitwa - 11:30 - 13:50
Trzecia bitwa - 14:10 - 16:30

ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi GW, ETC FAQ.
- ETC FAQ - [link widoczny dla zalogowanych]
- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską.
- Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii oraz zasady innych jednostek / formacji / fortyfikacji, jeżeli z nich korzysta (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza).
- Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, Imperial Armour.
- Lista dopuszczonych jednostek z Imperial Armour : [link widoczny dla zalogowanych]
- Niedopuszczone: Fortyfikacje, Apocalype, Escalation, Death from the Skies, Stronghold Assault, Planetary Onslaught.
- Niedopuszczone: Super Heavy i/lub Gargantuan Creature
- Gramy bez proxów.
- Obowiązuje "pełny" WYSIWYG.

Wsparcie sędziowskie - Sławny

KOMPOZYCJA
- Punkty: 1560
- Armia może zawierać tylko jeden DETACHMNET TURNIEJOWY:
1-2 HQ
2-6 Troops
1-3 Elites
1-3 Fast Attack
1-3 Heavy Support
0-1 LoW
0-3 Jednostki nie zajmujące slotu

- Zakaz powtarzania jednostek poza transportami dedykowanymi (dotyczy również wszelkiego rodzaju pojawiania się nowych jednostek w trakcie gry).
- Armie posiadające w Codexie tylko jedną jednostkę typu Troops mogą ją zdublować.
- Po wystawieniu w armii wszystkich dostępnych w Codexie jednostek Troops można je potem zdublować.


- Siłę D traktujemy, jako S:10 AP1.
- Siłę D-1 traktujemy, jako S:8 AP2.
- Niewidzialność: bijemy/strzelamy z WS/BS 1 zamiast snapshotów.
- Pink Horrory i Blue Horrory po zniszczeniu nie dzielą się.
- Za pomocą mocy typu Summoning można przyzwać maksymalnie jedną jednostkę na turę.
- Zakaz przestawiania terenów z Geomancji / chaosowej wersji Geomancji.
- Zakaz szarży po mocach zmieniających miejsce modeli.
- Armour/Cover/Inv Save 2+ może być przerzucony maksymalnie na 4+.
- Maksymalny Feel no Pain to 4+.
- Maksymalny Reanimation Protocol to 5+.
- Maksymalnie 2 modele typu Flying Monstrous Creature/Flyer (dotyczy również wszelkiego rodzaju pojawiania się nowych jednostek w trakcie gry).
- Oddziały Monstrous Creature mogą zawierać maksymalnie 2 modele.
- Maksymalny rozmiar blasta to 5".
- Hellstorm i Apocalyptic Barrage Template niedopuszczone.

- Wszelkie niejasności, co do zasad/rozpiski należy wyjaśnić przed turniejem, inaczej w trakcie turnieju będą automatycznie rozstrzygane na niekorzyść gracza.

PUNKTACJA
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
13:7 – 3 vp różnicy
14:6 – 4 vp różnicy
15:5 – 5 vp różnicy
16:4 – 6 vp różnicy
17:3 – 7 vp różnicy
18:2 – 8 vp różnicy
19:1 – 9 vp różnicy
20:0 – 10+ vp różnicy

Punkty za modelarke (max 5 DP):
- Pomalowane 50% modeli +1 DP
- Pomalowane 75% modeli + 2 DP
- Pomalowane 100% modeli + 3 DP
- Zrobione 100% podstawek + 2 DP

Punkty karne:

- Brak czytelnej, wydrukowanej rozpiski -5 DP.
- Pisanie rozpiski na początku turnieju -5 DP.
- Nieczytelna rozpiska lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP.
- Rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP.
- Brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd (nie ważne którego) - 5 DP.
- Granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec.
- Przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta.
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać.

KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz.
2) Rzut na wybór strony.
3) Losowanie warlords traits, mocy itp.
4) Rzut na Night Fighting.
5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza, który wystawia armię jako pierwszy.
6) Wystawienie armii.
7) Rzut decydujący kto wystawia pierwszy infiltratorów.
8) Gracz, który wystawiał się pierwszy wybiera kto zaczyna grę.
9) Rzut decydujący kto pierwszy wykonuje scout redeployment.
10) Rzut na przejęcie inicjatywy.
11) Rozpoczęcie bitwy.

SCENARIUSZE:

W każdej bitwie obowiązują zasady : Night Fight, Reserves, Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker
- Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Tury 1-3 - automatyczny wynik 20:0
b) Tury 4+ - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy cele, które jesteśmy w stanie wykonać oraz zajmujemy znaczniki
- We wszystkich bitwach obowiązuje Random Game Length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+

BITWA 1 : SOLARFALL

WYSTAWIENIE: Dawn of War

ZNACZNIKI: 5 znaczników. 3 muszą być rozlokowane w strefie niczyjej. 2 pozostałe gracze na przemian rozmieszczają w swoich strefach wystawienia. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 3VP.

CELE DODATKOWE :
I : Gracz otrzymuje 2VP za każdą zniszczoną wrogą jednostkę ze slotów TROOPS i ELITES, 1VP za każdą inną.
II : Gracz otrzymuje 3VP za zniszczenie jednej wrogiej jednostki o największej wartości punktowej według rozpiski.

BITWA 2 : LOST WISDOM

WYSTAWIENIE: Vanguard Strike

CEL PODSTAWOWY: 3 relikty. Pierwszy należy umieścić na środku stołu, dwa następne rozmieszczane są w odległości 12 cali od pierwszego wzdłuż przekątnej stołu. (Patrz mapka). Za każdy kontrolowany relikt na koniec gry, gracz otrzymuje 3VP. Relikty mają takie zasady jak w rulebooku.

ĆWIARTKI : Za każdą kontrolowaną ćwiartkę stołu gracz otrzymuje 2VP. Aby kontrolować ćwiartkę należy posiadać w niej więcej modeli niż przeciwnik.

CEL DODATKOWY :
I : Gracz otrzymuje 2VP za każdą zniszczoną jednostkę ze slotów HEAVY SUPPORT i FAST ATTACK, 1VP za każdą inną.

BITWA 3 : ZONE OF DEAD

WYSTAWIENIE: Spearhead (stare ćwiartki)
Night Fight działa w 1 turze bez potrzeby rzutu.

ZNACZNIKI: 4 znaczniki rozmieszczone wedle standardowych zasad. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 3VP.

CELE DODATKOWE :
I : Za każdą zniszczoną wrogą jednostkę w 1 turze gracz otrzymuje 3VP, za każdą zniszczoną wrogą jednostkę w 2 turze gracz otrzymuje 2VP. W kolejnych turach za każdą zniszczoną wrogą jednostkę gracz otrzymuje 1VP.
II : Za wykonanie Slay the Warlord gracz otrzymuje 2VP.


ZGŁOSZENIA:
1. Sławny KI029
2. Toshi KI028
3. WRU KI024
4. Karol KI037
5. Misiek KI016
6. Mijagi KI076
7. Nihildefoe RZ072
8. Emilian KI021
9. Kenu KI078
10. Maszta KI013
11. Conan1979 RZ082
12. Patrykus2010 KI051
13. Andrzej KI032
14. Fire KI077
15.
16.

CZELENDŻE:
1. Mijagi vs. Misiek
2. kENu vs. WRU
3. Toshi vs. Nihildefoe
4.

REGULAMIN MOŻE ULEC ZMIANIE


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WRU dnia Pon 22:47, 20 Mar 2017, w całości zmieniany 24 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 686
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Czw 14:00, 02 Mar 2017    Temat postu:

Piszę się :)

Tylko czy w regu nie powinno być zastrzeżenie iż Troopsy wolno dublować po wykorzystaniu wszystkich możliwości? W przeciwnym wypadku dla np. SM wystawisz tylko 2wa Troopsy - Scoutów oraz Taktycznych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiekbeer dnia Czw 14:03, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mijagi
Woźny



Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 164
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce / Zagnańsk

PostWysłany: Czw 14:45, 02 Mar 2017    Temat postu:

Wpisik na liste obecnosci prosze.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mijagi dnia Czw 15:04, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mijagi
Woźny



Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 164
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce / Zagnańsk

PostWysłany: Czw 15:35, 02 Mar 2017    Temat postu:

Misku, moze tak czalenczyk w koncu? :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 686
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Czw 16:14, 02 Mar 2017    Temat postu:

OK. Więc Mijagi - Challange!
Mam nadzieję, że również w 4tej bitwie :)

I jeszcze jedno pytanie co to jest: Detachment Tuniejowy???

Bo nie jest to z nazwy CAD czyli jak rozumiem nie ma OB-SEC a na troopsach ani przerzutu Warlord-Traita?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiekbeer dnia Czw 16:20, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 176
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Czw 16:19, 02 Mar 2017    Temat postu:

proszę na listę czy można triplować jednostki ? np elite
-elite - trolujesz chyba (tylko troopsy są wymienione przeca)- Misiek :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 924
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Czw 16:29, 02 Mar 2017    Temat postu:

@Misiek
Nie ma Obseca i nie ma przerzutu.

@Nihil
Skoro nie można dublować to triplować tym bardziej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRU
Pomocnik



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Czw 17:16, 02 Mar 2017    Temat postu:

Scenariusze pojawią się jutro.

@Misiek
słuszna uwaga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WRU dnia Czw 23:20, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fire
Wlóczykij



Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:40, 02 Mar 2017    Temat postu:

Jeżeli wystawiam 10 skautów, dziele ich na combat squady, to czy pelerynki muszę dokupić wszystkim dziesięciu czy mogę w obrębie Combat Squadu?
(W opisie pelerynki napisane jest, że muszę kupić całemu squadowi, ale nie sprecyzowano któremu)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 924
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Czw 22:48, 02 Mar 2017    Temat postu:

Wykupujesz na cały oddział.
Oddział dzielisz na combat squady przed wystawieniem a nie w rozpisce.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Czw 22:50, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Emilian Korzeniowski
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 402
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Czw 23:03, 02 Mar 2017    Temat postu:

Obecny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kENu
Stały Klient



Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagnańsk

PostWysłany: Pią 2:59, 03 Mar 2017    Temat postu:

Gotowy do akcji;) Wru w sumie nie gralismy. Czelendzyk?;)

Ps. Fajne ograniczenia. Lubie takie turnieje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kENu dnia Pią 3:01, 03 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:30, 03 Mar 2017    Temat postu:

misiekbeer napisał:
Piszę się :)

Tylko czy w regu nie powinno być zastrzeżenie iż Troopsy wolno dublować po wykorzystaniu wszystkich możliwości? W przeciwnym wypadku dla np. SM wystawisz tylko 2wa Troopsy - Scoutów oraz Taktycznych.

I motory ;) zakaz dublowania bez wyjątków jest git bo i tak przy braku obj secura troopsy niepotrzebne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mijagi
Woźny



Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 164
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce / Zagnańsk

PostWysłany: Pią 8:33, 03 Mar 2017    Temat postu:

Cytat:
OK. Więc Mijagi - Challange!

Super.
Cytat:
Mam nadzieję, że również w 4tej bitwie :)

Postaram sie Yellow_Light_Colorz_PDT_11


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 924
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Pią 9:07, 03 Mar 2017    Temat postu:

Zmiana
Cytat:
- Po wystawieniu w armii wszystkich dostępnych w Codexie jednostek Troops można je potem zdublować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin