Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TURNIEJ 10.01.2015 - 1250 pkt
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Śro 18:32, 03 Gru 2014    Temat postu: TURNIEJ 10.01.2015 - 1250 pkt

[link widoczny dla zalogowanych]

Data: 10.01.2015 (sobota)
Lokacja: MZIZ (sala konferencyjna)
PKT: 1250
Stoły: 48x60 cali
Wpisowe: 7zł (drobne plis) - z tego 1zł na klub
Czas bitwy: 120 minut

PLAN
8.30 - 9.00 - zapisy
9.10 - 11.10 - I bitwa
11.20 - 13.20 II bitwa
13.30 - 15.30 III bitwa
16:00 - IV bitwa przy soku i piwku ale już w knajpce

ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW oraz PKZty
- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską
- Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii oraz zasady innych jednostek / formacji / fortyfikacji jeżeli z nich korzysta (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza)
- Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, Imperial Armour, Formacje
- Niedopuszczone: Escalation, Stronghold Assault, Apocalypse, Imperial Knights, SH, GC
- Fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad (wersje podstawowe jak w poprzedniej edycji)
- Gramy bez proxów
- Obowiązuje "Pełny" WYSIWYG

KOMPOZYCJA
- Punkty: 1250
- Wystawiamy tylko armie typu Battle-forged
- Brak ograniczeń co do ilości wystawianych Detachmentów

PUNKTACJA
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1-2 vp różnicy
12:8 – 3-4 vp różnicy
13:7 – 5-6 vp różnicy
14:6 – 7-8 vp różnicy
15:5 – 9-10 vp różnicy
16:4 – 11-12 vp różnicy
17:3 – 13-14 vp różnicy
18:2 – 15-16 vp różnicy
19:1 – 17-18 vp różnicy
20:0 – 19+ vp różnicy

Punkty za modelarke
- Pomalowane 50% modeli - 1 DP
- Pomalowane 75% modeli - 2 DP
- Pomalowane 100% modeli 4 DP
- Zrobione 100% podstawek - 1 DP
- Spójność armii - 1 DP

Punkty karne:
- Brak czytelnej, wydrukowanej rozpiski -5 DP
- Pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP
- Nieczytelna rozpiska lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP
- Rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP
- Brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd (nie ważne którego) - 5 DP
- Granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec
- Przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać.


W przypadku takiej samej ilości DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew.

Top 3 zostawia rozpiski po turnieju celem weryfikacji.

KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz
2) Rzut na wybór strony
3) Losowanie warlords traits, mocy itp.
4) Rzut na Night Fighting
5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza wystawiającego armię jako pierwszy
6) Gracz, który wystawił armię jako pierwszy wybiera kto zaczyna
7) Przejęcie inicjatywy


MAELSTORM
- Tactical Objective wykonujemy na koniec tury, wtedy też można odrzucić jedna kartę
- Jeżeli jakiś Objective nie może zostać wykonany w danej bitwie odrzucamy go i losujemy nowy
- Gracz może wykonać maksymalnie 2 Tactical Objectives w ciągu tury.

D36 # Description

11 # Secure Objective 1
12 # Secure Objective 2
13 # Secure Objective 3
14 # Secure Objective 4
15 # Secure Objective 5
16 # Secure Objective 6
21 # BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your opponent's table edge at the end of your turn.
22 # ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
23 # SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
24 # OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 units or more in the shooting phase
25 # BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase
26 # NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn.
31 # HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase
32 # WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was completely destroyed during your turn.
33 # SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn.
34 # ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn.
35 # DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun emplacement or enemy building was destroyed during your turn.
36 # BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn.

Polecam przygotować TO w postaci kart celem przyśpieszenia rozgrywki.

KILL POINTS
W każdej bitwie liczymy liczbę ‘killpointów’ za zabite jednostki, uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy KP więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).

BURZA W OSNOWIE
Na początku każdej tury rzucamy D6 aby sprawdzić jaki efekt spowodowała burza. Efekty działają na obie armie do kolejnej tury.

1-2 - Łaska Imperatora - nic się nie dzieje
3 - Gniew Khorna - Hatred, brak overwatch-a
4 - Dotyk Nurgla - Slow and Purposeful, Cover 6+
5 - Symfonia Slaanesha - Bronie Blast dostają zasade Blind, Pinning test zdawany jest z -1 do LD
6 - Tęcza Tzeentcha - +1 do castowania mocy (czyli na 3+ zamiast na 4+) jednak każdy dublet powoduje Perils of the Warp, bronie Template dostają zasade Soul Blaze

W każdym scenariuszu obowiązują:
- BURZA W OSNOWIE
- KILLPOINTS
- Firstblood
- Slay The Warlord
- Linebreaker
- Losowa długość gry czyli gramy 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+

SCENARIUSZE

BITWA 1
- rozstawienie: Dawn of War
- 6 znaczników. 4 rozmieszczane wedle standardowych zasad. 2 znaczniki rozmieszczane w strefie wystawienia graczy po wyborze stron, na koniec gry pełnią role znaczników Eternal War.
- w strefie wystawienia mogą znajdować się maksymalnie 2 znaczniki

Primary Objective: Eternal War - Emperors Will
- 2 znaczniki, po jednym w strefie wystawienia każdego z graczy
- na koniec gry własny znacznik wart jest 2 VP, znacznik przeciwnika wart jest 4 VP

Secondary Objectiwe: Maelstrom of War - The Spoils of War

BITWA 2
- rozstawienie: Spearhead (stare ćwiartki)
- 6 znaczników. 4 znaczniki rozmieszczone na środkach ćwiartek, na koniec gry pełnią rolę znaczników Eternal War. Pozostałe 2 znaczniki wystawiane wedle standardowych zasad.

Primary Objective: Eternal War - Crusade
- 4 znaczniki na środkach ćwiartek
- na koniec gry każdy z 4 znaczników wart jest 2 VP

Secondary Objective: Maelstrom of War - Cleanse and Control

BITWA 3
- rozstawienie: Hammer and Anvil
- 6 znaczników rozmieszczonych wedle standardowych zasad. Na koniec gry wszystkie znaczniki pełnia role znaczników Eternal War

Primary Objective: Eternal War - Big Guns Never Tire
- 6 znaczników
- na koniec gry każdy ze znaczników wart jest 2 VP
- jednostki ze slotu Heavy Support posiadają zasadę Objective Secured
- każda zniszczona jednostka ze slotu Heavy Support warta jest 1 VP

Secondary Objective: Maelstrom of War - Contact Lost

LISTA GRACZY.
Zgłoszenia będą przyjmowane tylko do 08.01.2015 włącznie. Ilość miejsc ograniczona.
1. patrykus2010
2. sławny
3. Papasmerf
4. nihildefoe
5. Toshi
6. Algirdas
7. Karol
8. Sargo
9. WRU
10. Bilu
11. zator
12. Emilian
13. Miko
14. Misiek
15. Opos
16. Tyt0k
17. Fixer
18. Hary
19. Anonim
20. Dai
21. Mandrake
22. Tymotekh
23. Łukasz
24. Cornic

Wstępnie lista zamknięta.
Poniżej otwieram rezerwową i bardzo proszę osoby które nie będą mogły przyjść o wcześniejsze powiadomienie.

REZERWA:

1. Ken
2.Tomass
3.Zombie
4. sir_stafford
5. Crazyman
6. Squido


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Wto 20:40, 09 Gru 2014, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Śro 18:36, 03 Gru 2014    Temat postu:

Scenariusze wkrótce.

Jeśli komuś się chce i ma wenę to może napisać jakiś fluffowy wstępniak (nie za długi) do turnieju a następnie podesłać mi go na PW w celu weryfikacji czy się nadaje :P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 20:13, 03 Gru 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:06, 03 Gru 2014    Temat postu:

i by nie było prymitywny 3-kolor nie wystarczy
i w spójności nie chodzi o to by wszystko było machnięte na jeden schemat ale np w przypadku sojuszy mogą być to spójne podstawki itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 20:51, 03 Gru 2014    Temat postu:

Cytat:
Nie będziemy uwzględniać jakości malowania - oczywiście technika 3 kropek czy przez zamaczanie nie przejdzie. Model pomalowany to taki który ma też zrobioną podstawkę , nie piszę o malowaniu piasku na kolor piaskowy ale umówmy się że ma to być schludne, przyjemne dla oka.


Tylko proszę bez przesady.
Po pewnych ustaleniach Wielkiej Rady Terry, uprasza się o nie dopisywanie czy wpisywanie, w 1 poście turniejowym niczego, włącznie z dopisywaniem uczestników. To ostatnie pozostawiam tylko sobie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:02, 03 Gru 2014    Temat postu:

nie będzie przesady będzie zdrowe podejście tak jak gadaliśmy :D
nawet bazowe kolory + wash/brasz się łapie na full punktów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Frost!
Pomocnik



Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:03, 03 Gru 2014    Temat postu:

Zapisz mnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Śro 22:39, 03 Gru 2014    Temat postu:

to i mnie w sumie zapisz :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykus2010
Woźny



Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 0:04, 04 Gru 2014    Temat postu:

Ja tez się zgłaszam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Czw 8:48, 04 Gru 2014    Temat postu:

to ja też się zgłoszę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toshi
Woźny



Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Czw 10:04, 04 Gru 2014    Temat postu:

Zapisz mnie :3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:14, 04 Gru 2014    Temat postu:

Mnie też zapiszcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRU
Kasjer



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Czw 13:38, 04 Gru 2014    Temat postu:

wpisz i mnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bilu
Woźny



Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 17:50, 04 Gru 2014    Temat postu:

Wpisuj Bilu demony takie slaaneshowe i niebieskie najlepiej hehe :D

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bilu dnia Czw 17:52, 04 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zator
Woźny



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 8:09, 05 Gru 2014    Temat postu:

Tym razem i ja bede

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Emilian Korzeniowski
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Pią 11:12, 05 Gru 2014    Temat postu:

Ostatni, czyli pierwszy inaczej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin