Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej WH40k+ 08.06.2013 + 800p
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 16:13, 29 Maj 2013    Temat postu: Turniej WH40k+ 08.06.2013 + 800p

TURNIEJ WH40k
,, Słoneczny patrol ,,

Data: 08.06.2013( sobota)
Lokacja: MZIZ ( sala konferencyjna)
PKT: 800p
Stoły 48x48 cale
Wpisowe: 7zł ( drobne plis)
Czas bitwy: 90 minut

1.Plan
9.00– 9.40- ustawianie stołów i makiet
9.15- 10.00- zapisy, losowania
10.00- 11.30- bitwa I
11.45-13.15- bitwa II
13.30-15.00- bitwa III
15.15-16.45- bitwa IV

Pomiędzy bitwami jest 15 minut, będziemy skracać jeśli wszystko będzie gotowe na czas

2. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ
- Gracz dysponuje czytelną drukowaną rozpiską
- Nie dopuszczone IA –
- brak sejva na 2+
- brak monsterów
- brak specjali
- max suma pancerza pojazdów P+B+B=33
- model może mieć max 2W
3. FOC
- HQ- 0-1
- Troops – 1-4
- Elites- 0-1
- Fast- 0-1
-Heavy- 0-1
4. Oddziały punktujące w scenariuszach to: jednostki podstawowe i wymienione w misji

3. Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy


- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).

W przypadku takiej samej ilośći DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew.

4. Punkty dodatkowe - BRAK

I karanie odjęciem DP za :

- za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP,
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP .
- za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP

NIE GRAMY NA PROXACH ! Tym razem bez wyjątków !


5 Scenariusze

We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja, Night Fight - zgodnie z podręcznikiem.

*Zasada Nemezis - jednostka która wykonała First Blooda otrzymuje zasadę Nemezis. Jeżeli przeciwnik zabije jednostkę z zasadą Nemezis otrzymuje on +1VP.

Pierwsza Bitwa:

Czas gry: 5 tur, 6 na 4+
Strefy Wystawienia: dawn of war
Cel misji: 2 Tajemnicze Cele(str.125) po 2 punkty, ustawione na środku stołu 12 cali od bocznych krawędzi
Dodatkowo: Elitarne jednostki są oddziałami punktującymi. Każda zabita elitarna jednostka przeciwnika warta jest 1 punkt.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis*


Druga Bitwa:

Czas gry: 5 tur, 6 na 4+
Strefy Wystawienia: Vanguard Strike
Cel misji: Znacznik na środku stołu warty 4 punkty
Dodatkowo: Każdy Heavy Support warty jest 2 punkty i jest jednostką punktującą.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis*

Trzecia Bitwa:

Czas gry: 5 tur, 6 na 4+,
Strefy Wystawienia: Szpica( -----I-----) strefa wystawienia 12" od środka stołu w ćwiartce.
Cel misji: 4 znaczniki, wystawiane po 1 na środku ćwiartki. Każdy znacznik wart jest 3 punkty.
Dodatkowo: Każda zabita jednostka przeciwnika ze slotu Fast jest warta 1 punkt. Jednostki Fast są punktujące.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis*

Czwarta Bitwa:

Czas gry: 5 tur i koniec
Strefa wystawienia: Rozpoznanie bojem: HQ i max 2 troops zaczynają z samej krawędzi stołu , reszta armii wchodzi zgodnie z zasadami rezerw
Cel misji: po 2 znaczniki na gracza, wystawiane naprzemiennie, 6" od krawędzi stołu i 12" od siebie. Znaczniki nie mogą być wystawione we własnych strefach. Jeden z nich musi być wystawiony w połowie stołu przeciwnika(ale nie w jego strefie wystawienia) a drugi we własnej. Znaczniki liczone są po 2 pkt.
Dodatkowo: Każda zabita jednostka HQ jest warta 1 punkt. HQ jest jednostką punktującą.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord(+1), First Blood, Linebreaker, Nemezis*

Lista graczy:
1.Karol
2.Emilian
3.Sargo
4.Toshi
5.Sławny
6.Bilu
7.Maszta
8.Andre
9.Dai
10.Lesiu
11.Misiek
12.Kumoter
13.Marshall
14.Młody
15.
...

ps. nie wiem czy wogóle te misje mają sens :)
ale nie mam pomysłu na nowe jak coś to pisac proszę


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Pon 13:56, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Emilian Korzeniowski
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Śro 16:52, 29 Maj 2013    Temat postu:

JAK TOO !!! NIE MOGĘ LAND RAIDEREM NA PATROL !
Tym niemniej dopisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 17:16, 29 Maj 2013    Temat postu:

no patrz nie możesz
zasady ok
scenariusze pozwolę sobie skorygować

hmm w sumie jeśli takie pkt to może zróbmy po 90 minut na grę i będzie można zagrać nawet 4 bitwy

acha i jeszcze jedno - może ktoś z Was ma kontakt z tymi graczami z Wargamera im więcej tym fajniej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SARGO dnia Śro 17:23, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Śro 18:27, 29 Maj 2013    Temat postu: Re: Turniej WH40k+ 08.06.2013 + 800p

Karol napisał:

- model może mieć max 2W

zmien na max 3w bo np tyrki nie maja co w hq inaczej wystawic
Karol napisał:

3. FOC
- HQ- 0 – 1

blad czy serio gramy bez hq?

no i oczywiscie mnie dopisz :)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 18:34, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toshi
Woźny



Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Śro 18:30, 29 Maj 2013    Temat postu:

dopisz mnie :D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bilu
Woźny



Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Śro 18:57, 29 Maj 2013    Temat postu:

No także i ja się pojawię :D No cóż jakoś mi się nie widzi gra bez synapsy hehe, no przynajmniej prime by się przydał, bo jak to tak... No chyba żeeee zoantropy :D Ale ja się pytam, jak jest slot na heavy to gdzie jest elita ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bilu dnia Śro 19:14, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:14, 29 Maj 2013    Temat postu:

postaram się być choć lekko nie będzie
jak patrol to patrol bez 3w by było co innego i 4 bitwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andre
Stały Klient



Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:28, 01 Cze 2013    Temat postu:

Moje zgłoszenie jest cały czas aktualne, tylko nie chciałem dodawać postów pod sobą, więc skasowałem tamtego i dodaję tego. Miałbym prośbę - czy ktoś mógłby mi pożyczyć Rhino na ten turniej? :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dai
Wlóczykij



Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:22, 02 Cze 2013    Temat postu:

No to i ja się zgłaszam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lesiu
Woźny



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce/Kraków

PostWysłany: Pon 9:40, 03 Cze 2013    Temat postu:

Po pierwsze - postaram się pojawić, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Po drugie - zostawiłbym ograniczenia oryginalne patrolu, tzn. HQ 0-1 i max 2W. Tyranidzi mogą sobie wystawić synapsę w postaci 2-3 Zoantrop, a ochroni nas to przed pewnymi potworkami w stylu Warboss na biku (najlepiej jeszcze z motonobami w troopsie), Lord SW na wilku z tarczą i inne tego typu koksy z podbitym T, które przy 800pkt bez terminatorów czy ciężkiego strzelania z pojazdów, będa robić bardzo nieprzyjemne rzeczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 13:55, 03 Cze 2013    Temat postu:

racja - zostaje 2W

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Pon 14:05, 03 Cze 2013    Temat postu:

zmien jeszcze HQ na 0-1 bo chyba przeoczyles :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 15:19, 03 Cze 2013    Temat postu:

ok możemy zrobić 2W ale tyrki będą w dupie
wolałbym zostawić 1HQ bo jakoś mi nie pasuje nie wystawianie wcale


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Pon 15:40, 03 Cze 2013    Temat postu:

tak jak napisal juz Lesiu przy 2w tyrkom synapse daja zoany, wystarczy je tylko wystawic a nie tylko tervigony i tyrany :P
a co do hq 1 to przy 2w tyrki dopiero beda w dupie bo nie maja w ogole co wystawic z tego slotu
niech lepiej zostana te 2w i hq 0-1, w koncu to patrol a na patrolu raczej nie czesto spotyka sie kapitana, warbossa czy innego koksa :P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Wto 14:41, 04 Cze 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 16:05, 03 Cze 2013    Temat postu:

dobra już dobra zmienione ale już wszystko OK - bo 4 dni przed turniejem zmiany są do bani moim zdaniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin