Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
Aspiring Beer Master

Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 16:13, 29 Maj 2013 Temat postu: Turniej WH40k+ 08.06.2013 + 800p |
|
|
TURNIEJ WH40k
,, Słoneczny patrol ,,
Data: 08.06.2013( sobota)
Lokacja: MZIZ ( sala konferencyjna)
PKT: 800p
Stoły 48x48 cale
Wpisowe: 7zł ( drobne plis)
Czas bitwy: 90 minut
1.Plan
9.00– 9.40- ustawianie stołów i makiet
9.15- 10.00- zapisy, losowania
10.00- 11.30- bitwa I
11.45-13.15- bitwa II
13.30-15.00- bitwa III
15.15-16.45- bitwa IV
Pomiędzy bitwami jest 15 minut, będziemy skracać jeśli wszystko będzie gotowe na czas
2. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ
- Gracz dysponuje czytelną drukowaną rozpiską
- Nie dopuszczone IA –
- brak sejva na 2+
- brak monsterów
- brak specjali
- max suma pancerza pojazdów P+B+B=33
- model może mieć max 2W
3. FOC
- HQ- 0-1
- Troops – 1-4
- Elites- 0-1
- Fast- 0-1
-Heavy- 0-1
4. Oddziały punktujące w scenariuszach to: jednostki podstawowe i wymienione w misji
3. Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).
W przypadku takiej samej ilośći DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew.
4. Punkty dodatkowe - BRAK
I karanie odjęciem DP za :
- za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP,
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP .
- za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP
NIE GRAMY NA PROXACH ! Tym razem bez wyjątków !
5 Scenariusze
We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja, Night Fight - zgodnie z podręcznikiem.
*Zasada Nemezis - jednostka która wykonała First Blooda otrzymuje zasadę Nemezis. Jeżeli przeciwnik zabije jednostkę z zasadą Nemezis otrzymuje on +1VP.
Pierwsza Bitwa:
Czas gry: 5 tur, 6 na 4+
Strefy Wystawienia: dawn of war
Cel misji: 2 Tajemnicze Cele(str.125) po 2 punkty, ustawione na środku stołu 12 cali od bocznych krawędzi
Dodatkowo: Elitarne jednostki są oddziałami punktującymi. Każda zabita elitarna jednostka przeciwnika warta jest 1 punkt.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis*
Druga Bitwa:
Czas gry: 5 tur, 6 na 4+
Strefy Wystawienia: Vanguard Strike
Cel misji: Znacznik na środku stołu warty 4 punkty
Dodatkowo: Każdy Heavy Support warty jest 2 punkty i jest jednostką punktującą.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis*
Trzecia Bitwa:
Czas gry: 5 tur, 6 na 4+,
Strefy Wystawienia: Szpica( -----I-----) strefa wystawienia 12" od środka stołu w ćwiartce.
Cel misji: 4 znaczniki, wystawiane po 1 na środku ćwiartki. Każdy znacznik wart jest 3 punkty.
Dodatkowo: Każda zabita jednostka przeciwnika ze slotu Fast jest warta 1 punkt. Jednostki Fast są punktujące.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis*
Czwarta Bitwa:
Czas gry: 5 tur i koniec
Strefa wystawienia: Rozpoznanie bojem: HQ i max 2 troops zaczynają z samej krawędzi stołu , reszta armii wchodzi zgodnie z zasadami rezerw
Cel misji: po 2 znaczniki na gracza, wystawiane naprzemiennie, 6" od krawędzi stołu i 12" od siebie. Znaczniki nie mogą być wystawione we własnych strefach. Jeden z nich musi być wystawiony w połowie stołu przeciwnika(ale nie w jego strefie wystawienia) a drugi we własnej. Znaczniki liczone są po 2 pkt.
Dodatkowo: Każda zabita jednostka HQ jest warta 1 punkt. HQ jest jednostką punktującą.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord(+1), First Blood, Linebreaker, Nemezis*
Lista graczy:
1.Karol
2.Emilian
3.Sargo
4.Toshi
5.Sławny
6.Bilu
7.Maszta
8.Andre
9.Dai
10.Lesiu
11.Misiek
12.Kumoter
13.Marshall
14.Młody
15.
...
ps. nie wiem czy wogóle te misje mają sens :)
ale nie mam pomysłu na nowe jak coś to pisac proszę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Pon 13:56, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Emilian Korzeniowski
Beer Master

Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Śro 16:52, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
JAK TOO !!! NIE MOGĘ LAND RAIDEREM NA PATROL !
Tym niemniej dopisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SARGO
Beer Master

Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 17:16, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
no patrz nie możesz
zasady ok
scenariusze pozwolę sobie skorygować
hmm w sumie jeśli takie pkt to może zróbmy po 90 minut na grę i będzie można zagrać nawet 4 bitwy
acha i jeszcze jedno - może ktoś z Was ma kontakt z tymi graczami z Wargamera im więcej tym fajniej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SARGO dnia Śro 17:23, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sławny
Aspiring Beer Master

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Śro 18:27, 29 Maj 2013 Temat postu: Re: Turniej WH40k+ 08.06.2013 + 800p |
|
|
Karol napisał: |
- model może mieć max 2W
|
zmien na max 3w bo np tyrki nie maja co w hq inaczej wystawic
Karol napisał: |
3. FOC
- HQ- 0 – 1
|
blad czy serio gramy bez hq?
no i oczywiscie mnie dopisz :)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 18:34, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Toshi
Woźny
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Śro 18:30, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dopisz mnie :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bilu
Woźny
Dołączył: 20 Mar 2013
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 18:57, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No także i ja się pojawię :D No cóż jakoś mi się nie widzi gra bez synapsy hehe, no przynajmniej prime by się przydał, bo jak to tak... No chyba żeeee zoantropy :D Ale ja się pytam, jak jest slot na heavy to gdzie jest elita ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bilu dnia Śro 19:14, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maszta
Aspiring Beer Master

Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:14, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
postaram się być choć lekko nie będzie
jak patrol to patrol bez 3w by było co innego i 4 bitwy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andre
Stały Klient
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:28, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Moje zgłoszenie jest cały czas aktualne, tylko nie chciałem dodawać postów pod sobą, więc skasowałem tamtego i dodaję tego. Miałbym prośbę - czy ktoś mógłby mi pożyczyć Rhino na ten turniej? :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dai
Wlóczykij
Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:22, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
No to i ja się zgłaszam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lesiu
Woźny
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce/Kraków
|
Wysłany: Pon 9:40, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze - postaram się pojawić, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Po drugie - zostawiłbym ograniczenia oryginalne patrolu, tzn. HQ 0-1 i max 2W. Tyranidzi mogą sobie wystawić synapsę w postaci 2-3 Zoantrop, a ochroni nas to przed pewnymi potworkami w stylu Warboss na biku (najlepiej jeszcze z motonobami w troopsie), Lord SW na wilku z tarczą i inne tego typu koksy z podbitym T, które przy 800pkt bez terminatorów czy ciężkiego strzelania z pojazdów, będa robić bardzo nieprzyjemne rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Karol
Aspiring Beer Master

Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 13:55, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
racja - zostaje 2W
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sławny
Aspiring Beer Master

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Pon 14:05, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
zmien jeszcze HQ na 0-1 bo chyba przeoczyles :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SARGO
Beer Master

Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 15:19, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
ok możemy zrobić 2W ale tyrki będą w dupie
wolałbym zostawić 1HQ bo jakoś mi nie pasuje nie wystawianie wcale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sławny
Aspiring Beer Master

Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
|
Wysłany: Pon 15:40, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
tak jak napisal juz Lesiu przy 2w tyrkom synapse daja zoany, wystarczy je tylko wystawic a nie tylko tervigony i tyrany :P
a co do hq 1 to przy 2w tyrki dopiero beda w dupie bo nie maja w ogole co wystawic z tego slotu
niech lepiej zostana te 2w i hq 0-1, w koncu to patrol a na patrolu raczej nie czesto spotyka sie kapitana, warbossa czy innego koksa :P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Wto 14:41, 04 Cze 2013, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SARGO
Beer Master

Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 16:05, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
dobra już dobra zmienione ale już wszystko OK - bo 4 dni przed turniejem zmiany są do bani moim zdaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|