Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Young Claws - Mini turniej 1100 pkt.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CorniC
Woźny



Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 198
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 2:18, 26 Wrz 2017    Temat postu: Young Claws - Mini turniej 1100 pkt.



Young Claws

Data: 7 X 2017
Lokacja: Wargamer Kielce (Śniadeckich 3)
Punkty: 1100 pkt.
Czas bitwy: 90 min
Wpisowe: 10 zł (w całości do wydania w sklepie)

PLAN
Zapisy – 9:30
Pierwsza bitwa – 10:00
Druga bitwa - 11:45
Trzecia bitwa - 13:15

ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 8 edycji WH40k wraz z ewentualnymi FAQami.
- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską.
- Każdy gracz musi posiadać INDEX / CODEX swojej armii oraz zasady innych jednostek / formacji / fortyfikacji jeżeli z nich korzysta (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza).
- Dopuszczone: wszystkie oficjalne Indexy / Codexy bez Imperial Armour.
- Nie korzystamy z zasad: Planetstrike, Cities of Death, Stronghold Assault, Death From The Skies.
- Gramy z maksymalnie jednym proxem, zgłoszonym przy zapisach do sędziego (modele zamienniki prosimy wykorzystywać ze zdrowym rozsądkiem)
- Obowiązuje "Pełny" WYSIWYG (jedny wyjątek, patrz punkt wyżej).
- Sędzia: Szymon ,,Mijagi" Błoński

KOMPOZYCJA
- Format: Matched Play - 1100 pkt
- Armie Battle-forged.
- Każdy gracz może wystawić tylko jeden detachment.
- Flyers 0-1 w armii.
-Nie wystawiamy LoW
ZASADY DODATKOWE
Boots On The Ground:modele/unity z battle field role - Flyer, nigdy nie trzymają znacznika (nawet w trybie hover).
Objective Secured:wszystkie unity/modele z battle field role: troops jeśli są w odległości do trzymania znacznika, trzymają go niezależnie od liczby modeli w 3" od jego centrum, chyba, że wrogi unit/model ma taką samą, bądź podobną zasadę.
- Lasy zawsze zasłaniają w 50% i sięgają do nieba.

PUNKTACJA
Na wynik bitwy składają się:
a) Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6VP).
b) Eternal War.
c) Tactical Objectives.
d) First Blood, Linebreaker, Slay the Warlord.

10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1-2 vp różnicy
12:8 – 3-4 vp różnicy
13:7 – 5-6 vp różnicy
14:6 – 7-8 vp różnicy
15:5 – 9-10 vp różnicy
16:4 – 11-12 vp różnicy
17:3 – 13-14 vp różnicy
18:2 – 15-16 vp różnicy
19:1 – 17-18 vp różnicy
20:0 – 19+ vp różnicy

Ocena modelarska (max 5 DP):
- Pomalowane 50% modeli - 1 DP
- Pomalowane 75% modeli - 2 DP
- Pomalowane 100% modeli 3 DP
- Zrobione 100% podstawek - 2 DP

Punkty karne:
- Brak czytelnej, wydrukowanej rozpiski -5 DP.
- Pisanie rozpiski na początku turnieju -10 DP.
- Brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP.
- Rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP.
- Brak akcesoriów do gry: miarka, kości, karty, kodeks itp, itd (nie ważne którego) -5 DP.
- Granie niezgodną lub nielegalną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec.
- Przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – za każde zaczęte 5 minut -5 DP, po 15 minutach 0:0 za bitwę dla obu graczy.
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od 
-3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać.

KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
1. Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
2. Rzut na wybór strony.
3. Wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę).
4. Wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę).
5. Rzut na Night Fight (rzuca gracz, który nie wybierał strony).
6. Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony.
7. Rzut na zaczynanie. Gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu. Gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę.
8. Rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
9. Vanguard Moves.
10. Początek właściwej rozgrywki.

SCENARIUSZE
- Jeżeli jakaś karta nie może zostać wykonana w danej bitwie odrzucamy ją i losujemy nową.
- Ma koniec swojej tury można odrzucić dowolną ilość kart.
- Na kartach D3 = 2, D6 = 4.
- Można kożystać z kart Codexowych.
- Misje zgodnie z Rulebookiem (ewentualnie zmiany będą opisane przy danym scenariuszu).
- We wszystkich bitew obowiązuje zasada NIGHT FIGHT- na 5+ w 1 turze obu graczy obowiązują zasady: "Low Visibility", "Fog of War" oraz stratagem "Light 'Em Up".
- Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Battle Round 1-3 - automatyczny wynik 20:0
b) Battle Round 4+ - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy misje które jesteśmy w stanie wykonać.


I Bitwa:

Wystawienie: Dawn of War
Cel podstawowy: Maelstrom of War: Cloak And Shadows
Cel dodatkowy: Gracz otrzymuje 1 VP za każdą swoją scorującą jednostkę, która znajduje się w strefie wystawienia przeciwnika na koniec gry.

II Bitwa:

Wystawienie: Vanguard Strike
Cel podstawowy: Maelstorm of War: Contact Lost
Cel dodatkowy: Time to hunt - raz na grę w turach od 1 do 4 gracz może na początku swojej tury wybrać JEDNĄ jednostkę przeciwnika. Za zniszczenie wybranej jednostki do końca swojej tury gracz otrzymuję 3VP na koniec gry. Jeśli wybrana jednostka nie zostanie zniszczona do końca tury gracza to traci on 1VP na koniec gry.


Bitwa III

Wystawienie:Saperhead (Ćwiartki)
Cel podstawowy: Maelstorm of War: Deadlock
Cel dodatkowo: Każdy znacznik wart jest 2 VP na koniec gry.

Zapisy:

1. Mijagi
2. Wru
3. Michał Macur
4. Fol
5. Adam Cieślik
6. Michał Wąsik
7. Maciej Kogut
8. Andrzej
9. Toshi
10. Sławny
11. Karol
12.
------------------------------
Cornic (w rezerwie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CorniC dnia Pią 5:19, 29 Wrz 2017, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mijagi
Woźny



Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 163
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce / Zagnańsk

PostWysłany: Sob 17:37, 07 Paź 2017    Temat postu:

WYNIKI (jest spora szansa, ze wlasciwe - na pewno ostateczne):
1. Michał Macur
2. Piotr Foltyn
3. Tomasz Wróblewski
4. Maciej Kogut
5. Szymon Błoński
6. Łukasz Sławiński
7. Adam Cieślik
8. Ewa Tusińska
9. Mateusz Kornes

Dzieki wielkie za zabawe!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fol
Szef



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 723
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce??

PostWysłany: Sob 19:49, 07 Paź 2017    Temat postu:

Ogromne dzięki za grę :) było fajnie i zabawnie ;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin