Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

broń na bajkach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Zasady i FAQ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:30, 31 Sie 2007    Temat postu: broń na bajkach

W nowym dexie chaosu przy opisie bajkersów napisali że 2 marinów w składzie może wymienić bolt pistol np. na plazmę albo meltę. Do tej pory chałasowe bajki miały te bronie montowane na motorkach. Teraz wychodzi na to że to gostek trzyma taką broń ,a bike ma zawsze twin-linked boltera.
Dobrze kombinuję?
Jak wobec tego bedzie ze strzelaniem? Twin-linked bolter na motorku zawsze traktowany jak stacjonarny i do tego broń którą koleś trzyma w ręku?

Yellow_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 12:02, 31 Sie 2007    Temat postu:

dokładnie.
1. bajki są inne- teraz działają dokładnie tak samo jak marinsowe- można mieć 2 bronie do cc a sam bajk ma 1 atak ( swoja drogą ciekawe czemu? kolce spiłowali?? Yellow_Light_Colorz_PDT_07 ).... czyli bajk normalny ma tak czy siak 2 ataki.
2. moim zdaniem tak - jeżeli ruszasz się na odległość do 12" co możesz walić ze wszystkiego.
.(ale mi bardziej podobają sie melty/plasmy/ flejmery mątowane na bajkach wiec i tak będe robił po swojemu) Yellow_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:16, 01 Wrz 2007    Temat postu:

1. normalny bajk ma teraz bazowo 2 ataki (bolt pistol+CCW),a ile ma teraz zwykły chaośnik ,skoro w standardowym wyposażeniu ma bolca ,bolt pistol i CCW - 1 czy 2? Rozumiem że ma 2 ataki i koniec z robieniem figurek wyposażonych albo w bolce albo w bolt pistol i ccw.

2. No chyba nie bardzo bo przy bajkach napisano że strzela z jednej broni na jednego gostka ,dlatego attack bajk może walić z 2 broni bo ma 2 kolesi na pokładzie. Mnie sie wydaje że normalny bajk może strzelać albo z twin-link bolcy albo z melty z ręki. A co jeśli strzela z plasma guna z ręki? - chyba nie może wtedy zaszarżować? Wcześniej chaosowe plasmy i melty były zamontowane bezpośrednio na motorku i zawsze były traktowane jak stacjonarne. Teraz plazma jest w łapie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 8:46, 03 Wrz 2007    Temat postu:

1. bajk ma 1 atak +1 atak za 2xccw czyli razem 2 ataki.
a gdy dajesz gościowi plazme/melte/flejmera-1atak.
2. masz rację- doczytałem i oczywiście można strzelać z jednej broni, i w tym samym miejscu w podręczniku jest napisane ze bodajżę nie wplywa to na szarże... nawet jak strzelasz z broni heavy..... ....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Pon 18:13, 17 Gru 2007    Temat postu:

Motorki dobra rzecz, ale tylko wasze :(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:17, 18 Gru 2007    Temat postu:

nie tylko chaośne orkowe też są git
nawet bardziej Yellow_Light_Colorz_PDT_01


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 15:41, 06 Sty 2008    Temat postu:

a wcale ze nie- bo CSM maja ładniejsze kolce. Yellow_Light_Colorz_PDT_07

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:49, 06 Sty 2008    Temat postu:

ale orkowe są czerwone a jak wiadomo czerwone jest i szybsze i lepsze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:32, 13 Sty 2008    Temat postu:

Dobra ja napiszę parę słówo nowych bajkach chaosowych. Może na przykładzie mojego składu , na razie jeszcze w fazie malowania.

Chaos Bikers x6. W tym czempion z fistem , meltagun i plasma gun. Niestety nowe zasady nie pozwalają montować special weaponów bezpośrednio na motorze ,przez co strzelanie z plazmy i melty staje się trudniejsze. Do tego cały skład z bardzo ładną ikoną Nurgle'a.

Daje im to już niebagatelny Toughness 4(6). W połączeniu z turbo boostem ,szansa na przezycie nawet w przypadku mocno pestkujących armii zdecydowanie wzrasta. A w następnej rundzie , deep strike i assault.

Dodatkowo opcjonalnie sorcerer na bajku tez wydaje się ciekawym pomysłem , najlepiej z wind of chaos ew. warptime.

W zamierzeniu daje to fajny i przede wszstkim bardzo wszechstronny oddział który może bardzo obficie strzelać (6 twin-linked bolterów + ew. w razie potrzeby plazmagun i meltagun) , w walce wręcz radzi sobie niezgorzej (3 ataki bazowo z fista ,pozostali marinsi 2 ataki) i przede wszystkim ma bardzo duża wytrzymałość.

Nie liczyłem jeszcze kosztu (bo nie jestem PG i to nie jest dla mnie tak istotne Yellow_Light_Colorz_PDT_07 ) ale myślę o punktach w granicach 260-280 pkt.

Niestety zniknęły fajne bajery z poprzednich bajków , nie ma skilled riders albo tank hunters - szkoda. Nadal jednak chaosowe bajki są bardzo ciekawym wyborem w slocie Fast , IMO jedynie raptorzy są lepsi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Zasady i FAQ Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin