Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poczatek.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> WFB-Akademia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:17, 05 Mar 2007    Temat postu:

1. Zombie - to wlasnie chcialem uslyszec ,bo super podobaja mi sie figurki i daja duzo "funu" przy malowaniu i konwersjach. I chyba raczej pozostana takie jak sa wiec spokojnie moge nabyć 2 pudełka.

2. Przeżyję bez banshee i spiritów bo średnio mi sie podobają i raczej nie pasują do mojej koncepcji armii. Raczej widze w swojej armii Grave Guardów i jazdę.
Jakie macie opinie co do nich?
Grave Gwardia to chyba nie byle co? (killing blow) a jazda tez chyba nie ze styropianu? Myślałem 20 GG i 10 Black Knightów ale czy GW zmieni figurki?

3. Wampir na pewno bedzie generałem i na pewno chce mieć nekromantę. Co do bloodline'a poczekam ,na razie podobaja mi sie Necrachowie ew. Blood Dragon.

4. Co do golemów i werewolves - takie plotki chodza po Warseerze.

5. Kwestia wraithów - czy warto? Jesli tak ,to na piechtę czy w składzie szkieletów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:48, 05 Mar 2007    Temat postu:

Obie jednostki są fajne.
Ale mają jedną zasadniczą wadę: żadnej z nich nie można wskrzeszać... Yellow_Light_Colorz_PDT_08
Guardsi potencjał mają niekiepski S=4, T=4, mogą mieć magiczny sztandar... No i oczywiście Killing Blow!
Ale niestety są drodzy i "nieregenerowalni" - a to w połączeniu z zasadą "Undead" (czyli sypiesz się co combat resultu) może mieć katastrofalne skutki.
Osobiście uważam ich za bardzo "sympatycznych"... ale wiem, że wielu graczy w VC z nich rezygnuje na rzecz zwykłych szkieletów.
Myślę, że jak pograsz to sam stwierdzisz czy spełniają twoje oczekiwania...

Black Knight's - ci panowie podobnie są "nieregenerowalni" ale mają znacznie większy potencjał od Guardów - choć parametry identyczne.
Przewaga jest oczywista: dosiadają nightmarów - a to daje większy ruch, większy Unit Str. lepszy save, mają lance (więc w szarży mają S=6!)
Jak do tego dołożyć fajny banner - stają się naprawdę "nie-kiepscy" Yellow_Light_Colorz_PDT_02

A co do Wightów... wsadzasz go na konika do Knightów z Banner of the Borrows (każdy Wight trafia wrogów na niemodyfikowane 3+... Zwróć uwagę, że zarówno Guadsi jak i Black Knightsi to właśnie WIGHTY!!), dostaje taki koleś Sword of the Kings i wychodzi Ci z tego:
- koleś mający 3 ataki, trafiający na 3+ i mający Killing Blow na 5+...

Sam oceń czy to się opłaca... Yellow_Light_Colorz_PDT_01


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin
Stały Klient



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 20:06, 23 Mar 2007    Temat postu:

Witam. Wkońcu ruszyłem trochę z battlem (poczytana troche księgi armi i zasad). Nabyłem już nawet Tomb Kinga na piechte. Mam zamiar zaopatrzyć sie w szkielety na piechtę bo to podstawa. Jaka jest najlepsza konfiguracjia szkieletów w co najlepiej jch wyposażyć. Wiele razy czytałem że jeżeli ktoś do mnie nie podejdzie to kostki same nie dojdą dlatego myśle o opcji z łukami. Tanie to i ma szanse cośik zrobić. A jeżeli chodzi o hth to myślałem o light armour i spear ale raczej wolałbym bow na czysto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:52, 26 Mar 2007    Temat postu:

To czy dojdą czy nie - w zasadzie nie ma znaczenia...
Jeśli grasz z armią "ofensywną" - ona przyjdzie do Ciebie... jeśli z defensywną - jeśli coś "szybszego" ich szybko nie uciszy... to szkielety zostaną po prostu rozstrzelane.

Ekwipunek szkieletów proponuje przyjąć taki:
- łuki - dla jednostek "wsparcia ogniowego" i jednostek uzupełnień
- hand weapon+shield - dla jednostek drugiej linii
Spear jest moim zdaniem "nieopłacalny" ponieważ nawet jeśli założymy, że "drugi szereg" odda - to i tak nic wielkiego nie zdziała...
A znacznie wzrasta koszt KAŻDEGO szkieleta.
Ale - oczywiście to tylko moja sugestia.

Light Armour - to już zależy od tego czy widzisz w tym sens czy nie - zależy od stylu twojego prowadzenia armii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:02, 13 Maj 2007    Temat postu:

Właśnie przeczytałem Liber Chaotica vol4: Tzeentch i naszła mnie taka koncepcja:
Czy taka armia czysto poświecona właśnie Tzeentchowi ma szanse? Czy byłaby potężna w magii - pewnie tak - ale czy mógłbym z magii zrobić w takiej armii najpotężniejszą broń?

I okazało się że drugi najpotężniejszy champion Tzeentcha - Lord Kaldour - był Bretończykiem zanim przejrzał na oczy hahahahahahaha.
Yellow_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:48, 28 Maj 2007    Temat postu:

Czy taka armia miała by sznse?
OCZYWIŚCIE!!!

Wg. mnie wogóle Chaos jest dogięty do granic zdrowego rozsądku - a Tzeentch jest tego najlepszym przykładem.
Moim zdaniem kombinacja Chaos+Tzeentch jest chyba najbardziej przerysowanym zestawem w tej grze.
A przykładów są setki... nawet nie ma co wymieniać.
Jak nie wierzysz to zaproponuj komuś pojedynek zwykłych Lordów-Magów każdy bieże sprzętu ile może (zgodnie z regułami) - i zrób pojedynek... :)
Ciekawe czy znajdziesz choć 1 naiwnego, który się na to zgodzi... Yellow_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MADD_DOGG
Bywalec



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Da Bigg Ord

PostWysłany: Wto 21:24, 29 Maj 2007    Temat postu:

Ten ostrouchy pedał co góry na plecach nosi Dykta ... Karton ... Tektura

no qwa Teclis to jedynie jeszcze w miarę sensowny przeciwnik mag - choć moim zdaniem to nie ma sensu bo i tak prędzej czy później możesz mu wpierdolić!!

Ja mam w orkach jednego maga który dojebie każdemu - jest to taki kolego który potrafi tylko jeden czar i to nie specjalnie ofensywny nazywa sie Hatred i 7 ataków z 7 Siły. Zapraszam każdego na sparing z ...


Da Greit WAAAGH Czempion of Gork or Mork??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:54, 30 Maj 2007    Temat postu:

No... Docent - masz chętnego na sparing!
Będziesz miał okazję popatrzeć co znaczy na maxa wypasiony Lord Chaosu ze znakiem Tzeentch'a... :)
Dajcie znać kiedy - chętnie popatrzę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:41, 12 Cze 2007    Temat postu:

Z tym Tzentchem to jak zawsze napaliłem się bo sie naczytałem fluffu i mi przeszło.

Ale ,o zgrozo, ktoś mnie ostatnio uświadomił że nie mam się co napalać na nowych VC bo teraz bedą HE! Początkowo uznałem to za kiepski żart ,ale wygląda na to że to prawda.
No to fajnie ,armia bo WFB nadal tylko w planach - witam Gothica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:46, 19 Lip 2007    Temat postu:

Docent - nie pękaj :)
Podstawowe truchła już możesz zbierać - w końcu zombie to zawsze zombie!
Wstrzymaj się z zakupem jednostek typu bohaterowie czy jakieś specjalne jednostki typu Coach czy knight'si...
Na pewno wyjdą nowe, ładniejsze. Ale szkielety czy zombiaki?
Spokojnie - a tego w takiej armii nigdy za dużo :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtas
Wlóczykij



Dołączył: 21 Gru 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:23, 22 Lip 2008    Temat postu: Skaveni

Jak zacząć zbierać armie skavenow prosiłbym o jakieś podpowiedzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azrael88
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 18:51, 22 Lip 2008    Temat postu:

Sugeruję zakup batalionu, blistra z ratling gunem i blistra z jakimś bohaterem - warlok engineerem albo chieftainem. Obowiązkowo armybook, bez niego nie będziesz wiedział jak wogóle złożyć ta armię i jakie ma ona zasady specjalne.

Sklej figsy z batalionu, zagraj kilka razy na małe punkty i sam załapiesz co dalej:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtas
Wlóczykij



Dołączył: 21 Gru 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:48, 29 Lip 2008    Temat postu: Jednak Imperium

Zdecydowałem sie na Imperium i mam pytanie czy warto kupować state troops ponieważ słyszałem ze są oni strasznie ciency i nie warci wydania kasy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:59, 29 Lip 2008    Temat postu:

No to nie słuchaj plotek tylko przeczytaj książkę i sam sobie wyrób własne zdanie.

W tej grze nie ma jednostek "cienkich" - każda ma jakieś zastosowanie...
Sztuka polega na tym, żeby do odpowiedniego oddziału dobrać odpowiednie zadanie...

Statetroopers to jedna z lepszych piechot w tej grze - i przyda Ci się choćby jako detachmenty.
A to jak ich skleisz - to już Twój wybór...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KarlFranz
Wlóczykij



Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 16:21, 09 Sie 2008    Temat postu:

Witam.Jeśli nie rzucę żadnego czaru w turze magii to czy te kości przejdą mi do dispelowania oprócz tych normalnych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> WFB-Akademia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin