Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe VC
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> WFB-Informacje ogólne i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:27, 20 Lut 2008    Temat postu:

Dlatego też wcale nie mam wrażenia, że armia jest maxem przegięta i że gra straciła sens :)

Ale jednak z tym Black Couchem się nie zgadzam - jest przerysowany.
Zasady mówią następująco:
Każda power dice z puli i ten wygenerowany w zasięgu 6" od Coacha jest "wsysana" do niego - i gracz wykonuje rzut tymi kośćmi.
Za każdą uzyskaną "6" dostajesz 1 moc - i ta kość przepada.
Wszystki pozostałe - czyli te które nie dały Coachowi mocy - wracają do swoich "właścicieli"...

Co prawda wiele tego może nie będzie - ale jak się ktoś postara, to jest w stanie wykręcić spokojnie 6-7 kości w pierszej rundzie. A oczywiście może być więcej.
Więc jeśli założymy 6 kości - to statystycznie na bank na starcie masz 1 moc...
A co będzie jak przy odrobinie farta w 1 rundzie wyrzucisz 3x"6"?
Moim zdaniem - lekko przesadzili. Tym bardziej, że ward save na 4+ Coach ma wbudowany, terror również.

Z magią - w pełni się zgadzam. Ten spell jest za drogi i za mało efektywny jak na wysiłek, żeby wprowadzić go do gry. Ale jeśli już wejdzie... no to swoją wymowę ma...

Z tymi combami to bym nie był taki pewny. Moce o których wspominasz to jedyne sposoby nabycia "ordynarnego" ekwipunku.
Ale może on być na normalnych zasadach zastąpiony przez magiczny.
Zobaczymy jak to sie przełoży na grę...

Corpse Cart - a tu bym się nie zgodził.
Moim zdaniem to jednostka "must have" w każdej rozpisce.
Jest monsterem (nie niszczy go S7 hit), ma regenerację, na boundzie ma Always Stricke First dla wszystkich Undead'ów w 6", może na nim jeździć nekromata, 2d6 ataków to jednak 2d6... może nie wszystkich zranisz - ale jednak ilość jest spora, może (opcja) albo utrudniać wrogim magom rzucanie spelli (-1 do casta) albo poprawiać wskrzeszanie o +1. I ma własnego Ld=7 i jest COREM. I to wszystko za marne 75pkt.
Moim zdaniem - warto!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrax
Woźny



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miedziana góra

PostWysłany: Śro 15:27, 20 Lut 2008    Temat postu:

BC wsysa nasze kosci czy wszystkie (tzn nasze i przeciwnika)?

No to dosyć ok Yellow_Light_Colorz_PDT_15 Ja w najbliższym czasie kupie AB box szkieli a potem sie na pewno znajdą pieski CC blood knight (choć imo 250zł to troche przesada...)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:41, 20 Lut 2008    Temat postu:

Tylko swoje - tzn. tylko armii Vampirów.

Do do szkieletów i piesków to spoko - ale nad tymi Blood Knightami to się zastanów... Moim zdaniem ta jednostka nie będzie jakimś wielkim przebojem bitew - armie strzelające szybko oduczą ich stosowania.
Minimalnie możesz ich wystawić 4 - ale i tak "goli" kosztują cię 220 pkt.
Jak będziesz chciał wziąć 5 z pełnym commandem i jakimś banerkiem to 400 "pęka" jak nic... a to tylko 5 woundów - jeden dobry bolec - 6 strzał - przebicie na 4+, save na 4+ - i jakieś 1-2 trupy... co daje stratę ok. 110 punktów! Oczywiście można im dać banner z wardem na shooting - ale i tak wkładanie 25% armii w jeden oddział wydaje mi się dość "niespecjalne"...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shino
Wlóczykij



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:30, 20 Lut 2008    Temat postu:

przesadzasz. Porownaj ich sobie do kornikow (a najlepiej chosenow kornowych) wtedy nie wychodza tak zle...
jedynym ich minusem to to, ze latwo mozna ich wyjac...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:26, 21 Lut 2008    Temat postu:

hehehe... niezłe! Yellow_Light_Colorz_PDT_07
Naprawdę to nic specjalnie złośliwego - ale argument w stylu jednostka jest zajebiaszcza ale łatwo ginie jest dość zabawny.

Popatrz na to w ten sposób - gra na 2250, gracz rozstawia armię VC a drugi DE. I nie ważne który zacznie - 2 bolce DE koncentrują ogień na 5 Blood Knightach...
I co ma powiedzieć gracz VC - "zgineli ale to naprawdę zajebista jednostka i jakby została to by wygrała grę"?

Moim zdaniem są naprawdę nieźli... ale bez przesady.
I idę o zakład, że zwykli Black Knightci będą o wiele groźniejsi - i bardziej "zabójczy"...
I na 10 armii VC - BK będą w około 6-7... Blood Knigci w może 2-3...
Dlaczego?
Bo jak na swoje możliwości i potencjła w porównaniu do kosztu... to jest wiele lepszych jednostek niż oni.

Ale może faktycznie przesadzam?
W końcu i tak każdy będzie grał tak jak jemu się podoba - i jeśli ktoś będzie chciał mieć taką "brygadę" na stole - proszę bardzo...
W końcu jak zawsze powtarzam - ta gra ma dawać frajdę Yellow_Light_Colorz_PDT_02


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:58, 21 Lut 2008    Temat postu:

A co do Chosenów Khornowych - to porównanie wychodzi podobnie. Parametrami "matematycznie" lekko (ale naprawdę lekko) przegrywają - ale moim zdaniem uniwersalniejszą jednostką zdecydowanie są "chaosowi"...
Jednak jednostka Core i lepszy save czynia z nich jednostkę z większymi perspektywami na stole...

Parametry:
W obu wypadkach identyczne - poza:
Chosen of Khorne - słabsza siła w szarży (5), lepsza inicjatywa (5), lepsza Liderka (8)
Blood Knights - lepsza siła w szarży (7), słabsza inicjatywa (4), słabsza liderka (7)

Ilość ataków - identyczna w obu wypadkach
Konie - siła i ilość ataków identyczna w obu wypadkach
Psychologia - oba regimenty FRENZY

Armour save:
Chosen of Khorne 1+ (magiczna zbroja)
Blood Knights 2+ (zwykła zbroja)

Koszt Command Group'y - identyczny; w obu wypadkach 50pkt za full...

Sztandary:
Chosen of Khorne - do 50pkt.
Blood Knights - do 75pkt.
Ale w tym wypadku to bez znaczenia bo tylko 2 sztandary w VC są droższe niż 50pkt.

Koszt:
Chosen of Khorne - 45pkt. za model (ale do regimentu trzeba doliczyć 45 pkt. za Mark of Khorne)
Blood Knights - do 55pkt.

Koszt regimentu 5 Knightów z pełną Command Grupą:
Chosen of Khorne - 320pkt.
Blood Knights - 325pkt.

Zasady specjalne:
Chosen of Khorne - +1 dispell dice
Blood Knights - Fear

Rarity:
Chosen of Khorne - jednostka CORE (w armii Demonów SPECIAL)
Blood Knights - jednostka RARE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shino
Wlóczykij



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 17:01, 22 Lut 2008    Temat postu:

[quote="Shino"]
Bastor napisał:

Popatrz na to w ten sposób - gra na 2250, gracz rozstawia armię VC a drugi DE. I nie ważne który zacznie - 2 bolce DE koncentrują ogień na 5 Blood Knightach...
I co ma powiedzieć gracz VC - "zgineli ale to naprawdę zajebista jednostka i jakby została to by wygrała grę"?
wlasnie zanegowales istnienie jakichkolwiek smokow czy wiekszych monsterow w tej grze :) jakos jednak ludzie graja na monsterach a gunliny nie sa tak popularne... jest masa sposobow na dostarczenie bk do walki...

Cytat:
I idę o zakład, że zwykli Black Knightci będą o wiele groźniejsi - i bardziej "zabójczy"...
I na 10 armii VC - BK będą w około 6-7... Blood Knigci w może 2-3...
Dlaczego?
Bo jak na swoje możliwości i potencjła w porównaniu do kosztu... to jest wiele lepszych jednostek niż oni.

bk sa specialem a tam nie ma takiego natloku jak w erkach? dodatkowo bk maja ta przewage, ze daja wiekszy cr i wiecej osob ich ma (wszyscy grajacy dotqad vc? :>) poza tym black knighci sa zakorzenieni w rozpach wapmpirowych :) choc sam jestem ciekawy czy nadal beda krolowaly 15 rycerzy zey sie zmienia w 3 male oddzialy stymulowane duzym wampirem...

Cytat:
A co do Chosenów Khornowych - to porównanie wychodzi podobnie. Parametrami "matematycznie" lekko (ale naprawdę lekko) przegrywają - ale moim zdaniem uniwersalniejszą jednostką zdecydowanie są "chaosowi"...
Jednak jednostka Core i lepszy save czynia z nich jednostkę z większymi perspektywami na stole...
z tym sie nie zgodze... jak straca frenzy korniki z reguly uciekaja od piewszej psychologii.. dodatkowo ciezej ich screenowac bo psy liderka nie grzesza...

Cytat:

Chosen of Khorne - słabsza siła w szarży (5), lepsza inicjatywa (5), lepsza Liderka (8)
Blood Knights - lepsza siła w szarży (7), słabsza inicjatywa (4), słabsza liderka (7)

1) w kawalerii liczy sie glownie sila. Malo ktora kawaleria nie plynie jak w nia zaszarzowac... wiec przy s bloodzi wypadaja o wiele lepiej (a dodatkowe -2 do save'a tez wplywa na wynik walki)
inicjatywa nie jest tak wazna. azna w tej grze sa ws, s i t ;)
ld w przypadku wampirow tka wazna nie jest bo nie rzucaja testow z reguly (choc fakt, kilka takich jest i niedlugo si pojawia nowe jak tylko demony wyjda... ah ten slaanesh ;) )
Cytat:
Ilość ataków - identyczna w obu wypadkach
Konie - siła i ilość ataków identyczna w obu wypadkach
Psychologia - oba regimenty FRENZY
konie bloodow maja po 2 ataki (frenzy)a konie kornikow maja po jeden atak (mark of khorne) wiec nawet konie w cc wypadaja lepiej :)
psyche to wampiry maja dodatkowo undeada dajacego im immune to psychlogy i brak testow zlamania. Dodatkowo przychodzi synegria z vanhelem... a auwaz, ze jest to czar nekromantyczny i bedzie go duzo...
Cytat:

Sztandary:
Chosen of Khorne - do 50pkt.
Blood Knights - do 75pkt.
Ale w tym wypadku to bez znaczenia bo tylko 2 sztandary w VC są droższe niż 50pkt.
znaczy to bez znaczenia dletego, ze w tak malych liczebnie jednostkach imo nie warto brac sztandarow. Jednak warto zwrocic uwage, ze vc moga brac sztandary defensywne. czyli ward 4+ na strzelanie oraz bardzo przydatne ofensywne (barrows) podczas gdy jedynym godnym uwagi sztandarem dla kornikow jest warszmata
Cytat:
Zasady specjalne:
Chosen of Khorne - +1 dispell dice
Blood Knights - Fear
poniekad zasada marka khorna jest lepsza ale undead daje imo wieksze plusy ogolnie w armii
Cytat:

Chosen of Khorne - jednostka CORE (w armii Demonów SPECIAL)
Blood Knights - jednostka RARE
to akurat najmniejszy problem. chociaz warto jeszcze dodac, ze bloodow mozesz miec 2 oddzialy w armii a chosenow jeden...

imo bloodzi lepiej wypadaja ogolnie ale kto co lubi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:35, 22 Lut 2008    Temat postu:

Shino napisał:
Bastor napisał:

Popatrz na to w ten sposób - gra na 2250, gracz rozstawia armię VC a drugi DE. I nie ważne który zacznie - 2 bolce DE koncentrują ogień na 5 Blood Knightach...
I co ma powiedzieć gracz VC - "zgineli ale to naprawdę zajebista jednostka i jakby została to by wygrała grę"?
wlasnie zanegowales istnienie jakichkolwiek smokow czy wiekszych monsterow w tej grze :) jakos jednak ludzie graja na monsterach a gunliny nie sa tak popularne... jest masa sposobow na dostarczenie bk do walki...

???????
Tego argumentu to wogóle nie zrozumiałem - jak to zanegowałem istnienie monsterów? W któym miejscu????
Czy naprawdę nie dostrzegasz różnicy między Monsterem z T=6 i 6 woundami - którego owe wspomniane bolce ranią na "6" od wartego podobną ilość punktów regimentu z T=4 którego bolce ranią na 4+????
W tym przykładzie wogóle nie można porównywać tych 2 jednostek - różnica jest tak wielka jak wielka jest różnica w rozmiarach figurek...

Cytat:
Cytat:
I idę o zakład, że zwykli Black Knightci będą o wiele groźniejsi - i bardziej "zabójczy"...
I na 10 armii VC - BK będą w około 6-7... Blood Knigci w może 2-3...
Dlaczego?
Bo jak na swoje możliwości i potencjła w porównaniu do kosztu... to jest wiele lepszych jednostek niż oni.

bk sa specialem a tam nie ma takiego natloku jak w erkach? dodatkowo bk maja ta przewage, ze daja wiekszy cr i wiecej osob ich ma (wszyscy grajacy dotqad vc? :>) poza tym black knighci sa zakorzenieni w rozpach wapmpirowych :) choc sam jestem ciekawy czy nadal beda krolowaly 15 rycerzy zey sie zmienia w 3 male oddzialy stymulowane duzym wampirem...


Może i tak - ale kiedyś nie było wyboru, a teraz jest. I ciekaw jestem co faktycznie będzie stosowane przez graczy...

Cytat:
Cytat:
A co do Chosenów Khornowych - to porównanie wychodzi podobnie. Parametrami "matematycznie" lekko (ale naprawdę lekko) przegrywają - ale moim zdaniem uniwersalniejszą jednostką zdecydowanie są "chaosowi"...
Jednak jednostka Core i lepszy save czynia z nich jednostkę z większymi perspektywami na stole...
z tym sie nie zgodze... jak straca frenzy korniki z reguly uciekaja od piewszej psychologii.. dodatkowo ciezej ich screenowac bo psy liderka nie grzesza...


Tyle, że jeśli korniki przegrają - to mogą uciec...
A Bloodzi się po prostu posypią.
Korników możesz zebrać i użyć ponownie. Bloodów - raczej już nie...

Cytat:
Cytat:

Chosen of Khorne - słabsza siła w szarży (5), lepsza inicjatywa (5), lepsza Liderka (8)
Blood Knights - lepsza siła w szarży (7), słabsza inicjatywa (4), słabsza liderka (7)

1) w kawalerii liczy sie glownie sila. Malo ktora kawaleria nie plynie jak w nia zaszarzowac... wiec przy s bloodzi wypadaja o wiele lepiej (a dodatkowe -2 do save'a tez wplywa na wynik walki)
inicjatywa nie jest tak wazna. azna w tej grze sa ws, s i t ;)
ld w przypadku wampirow tka wazna nie jest bo nie rzucaja testow z reguly (choc fakt, kilka takich jest i niedlugo si pojawia nowe jak tylko demony wyjda... ah ten slaanesh ;) )


To nie podlega dyskusji. Siła 7 to power - bez 2 zdań...
Ale przyznasz, że różnica w savie również ma znaczenie.
A co do inicjatywy to nie zgodziłbym się z tym, że I nie ma znaczenia.
Jeśli szarżujesz i utkniesz - to właśnie inicjatywa decyduje o tym, kto ma większe szansę na przełamanie impasu - bo pierwszy zadajeszy ciosy.
A przy identycznej sile w obu wypadkach i przy identycznej ilości ataków - większa inicjatywa Korników jest decydująca...

Cytat:
Cytat:
Ilość ataków - identyczna w obu wypadkach
Konie - siła i ilość ataków identyczna w obu wypadkach
Psychologia - oba regimenty FRENZY
konie bloodow maja po 2 ataki (frenzy)a konie kornikow maja po jeden atak (mark of khorne) wiec nawet konie w cc wypadaja lepiej :)
psyche to wampiry maja dodatkowo undeada dajacego im immune to psychlogy i brak testow zlamania. Dodatkowo przychodzi synegria z vanhelem... a auwaz, ze jest to czar nekromantyczny i bedzie go duzo...


Wcale nie - pamiętaj, że Frenzy korników działa również na ich konie - więc tak jak wspominałem - konie są IDENTYCZNE :)
A co do Vanhela - to po przeczytaniu AB stwierdzam, że DUŻO to go wcale nie będzie. A nawet jeśli ktoś się postara, żeby go było dużo (bo oczywiście można to zrobić) to wcale nie będzie tak gigantycznie skuteczny...
Dlaczego - bo Nekromaci mają tylko 1 laval - i nie da się go podnieść!
Dodatkowo Vanhels nie jest ich podstawowym spellem i trzeba za niego zapłacić dodatkowe 15pkt. - a poziom cały czas zostaje 1... Czyli max. 2 kości na spell - a to dość łatwo dispelować i w kluczowym momencie nie można podpakować tego przełamującego bądź co bądź spella...
Ale oczywiście na mam zamiaru negować że undead - to undead. I wszystkie zalety które wymieniłeś są bezsporne.
Choć czasami jest to przekleństwem tej armii... :( Bo stoją jak barany i czekają na każdą szarżę - niezależnie od konsekwencji...
No ale coś za coś...

Cytat:
Cytat:

Sztandary:
Chosen of Khorne - do 50pkt.
Blood Knights - do 75pkt.
Ale w tym wypadku to bez znaczenia bo tylko 2 sztandary w VC są droższe niż 50pkt.
znaczy to bez znaczenia dletego, ze w tak malych liczebnie jednostkach imo nie warto brac sztandarow. Jednak warto zwrocic uwage, ze vc moga brac sztandary defensywne. czyli ward 4+ na strzelanie oraz bardzo przydatne ofensywne (barrows) podczas gdy jedynym godnym uwagi sztandarem dla kornikow jest warszmata


Sztandary w nowych VC to wogóle przegięcie - muszę Ci powiedzieć...
Jest ich w AB aż 14 (czternaście - to nie pomyłka) sztuk!!!
A Borrows działa w tej edycji inaczej - daje "+1 do trafienia" a nie "unit trafia na niemodyfikowane 3+". Więc czasem działa lepiej niż poprzedni...

OK - tu zgoda. Po kilku przeczytaniech sztandarów do VC przyznaję rację. W tym aspekcie wapiry wypadają zdacydowanie lepiej...

Cytat:
Cytat:
Zasady specjalne:
Chosen of Khorne - +1 dispell dice
Blood Knights - Fear
poniekad zasada marka khorna jest lepsza ale undead daje imo wieksze plusy ogolnie w armii


Tu pełna zgoda...

Cytat:
Cytat:

Chosen of Khorne - jednostka CORE (w armii Demonów SPECIAL)
Blood Knights - jednostka RARE
to akurat najmniejszy problem. chociaz warto jeszcze dodac, ze bloodow mozesz miec 2 oddzialy w armii a chosenow jeden...


Tu się również nie zgodzę.
W armii Chaosu na 2000 mogę mieć Chosenowych Korników i 2 rary...
A w armii VC możesz mieć Bloodów i co najwyżej 1 innego rara.

Cytat:
imo bloodzi lepiej wypadaja ogolnie ale kto co lubi.


Ja bym (po rewizji sztandarów) raczej uznał, że jest remis ze wskazaniem na VC. Ale pozostańmy przy Twoim filozoficznym "niech każdy gra czym lubi".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shino
Wlóczykij



Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:08, 22 Lut 2008    Temat postu:

Bastor napisał:
]???????
Tego argumentu to wogóle nie zrozumiałem - jak to zanegowałem istnienie monsterów? W któym miejscu????
Czy naprawdę nie dostrzegasz różnicy między Monsterem z T=6 i 6 woundami - którego owe wspomniane bolce ranią na "6" od wartego podobną ilość punktów regimentu z T=4 którego bolce ranią na 4+????
W tym przykładzie wogóle nie można porównywać tych 2 jednostek - różnica jest tak wielka jak wielka jest różnica w rozmiarach figurek...
dla armaty nie ma... nawet powiem wiecej armata niszczy maksymalnie jednego bk (bo sie chyba zgodzimy, ze nie beda miec szeregow) a zniszczenie calego oddzialu bolcem jest strasznie kuriozialne gdyz trzeba by sie ustawic flanka do niego co jest dla mnie taktycznie rownoznaczne z wystawieniem smoka/giganta na gunline armatowy...
Cytat:

Cytat:
Cytat:
A co do Chosenów Khornowych - to porównanie wychodzi podobnie. Parametrami "matematycznie" lekko (ale naprawdę lekko) przegrywają - ale moim zdaniem uniwersalniejszą jednostką zdecydowanie są "chaosowi"...
Jednak jednostka Core i lepszy save czynia z nich jednostkę z większymi perspektywami na stole...
z tym sie nie zgodze... jak straca frenzy korniki z reguly uciekaja od piewszej psychologii.. dodatkowo ciezej ich screenowac bo psy liderka nie grzesza...


Tyle, że jeśli korniki przegrają - to mogą uciec...
A Bloodzi się po prostu posypią.
Korników możesz zebrać i użyć ponownie. Bloodów - raczej już nie...
problem w tym, ze bloodzi niepowinni sie posypac cali z savem 2+ a zdolnosci bojowe kornikow po uciceczce jest znikoma (tzn. jesil sie zbiora to +1dd)
Cytat:

Cytat:
Cytat:

Chosen of Khorne - słabsza siła w szarży (5), lepsza inicjatywa (5), lepsza Liderka (8)
Blood Knights - lepsza siła w szarży (7), słabsza inicjatywa (4), słabsza liderka (7)

1) w kawalerii liczy sie glownie sila. Malo ktora kawaleria nie plynie jak w nia zaszarzowac... wiec przy s bloodzi wypadaja o wiele lepiej (a dodatkowe -2 do save'a tez wplywa na wynik walki)
inicjatywa nie jest tak wazna. azna w tej grze sa ws, s i t ;)
ld w przypadku wampirow tka wazna nie jest bo nie rzucaja testow z reguly (choc fakt, kilka takich jest i niedlugo si pojawia nowe jak tylko demony wyjda... ah ten slaanesh ;) )


To nie podlega dyskusji. Siła 7 to power - bez 2 zdań...
Ale przyznasz, że różnica w savie również ma znaczenie.
A co do inicjatywy to nie zgodziłbym się z tym, że I nie ma znaczenia.
Jeśli szarżujesz i utkniesz - to właśnie inicjatywa decyduje o tym, kto ma większe szansę na przełamanie impasu - bo pierwszy zadajeszy ciosy.
A przy identycznej sile w obu wypadkach i przy identycznej ilości ataków - większa inicjatywa Korników jest decydująca...
jak szarzujesz i utkniesz to co bys nie robil jestes stratny o oddzial... bo chyba nie liczysz, ze oddzial bez statica jest w stanie sie spokojnie przepchnac po reakcji przeciwnika na twoja szarze... inicjhatywa ma znaczenie bardzo drugorzedne i tylko w niewielu przypadkach istotne

Cytat:

Wcale nie - pamiętaj, że Frenzy korników działa również na ich konie - więc tak jak wspominałem - konie są IDENTYCZNE :)
wcale nie. kornowcy maja mark of khorne, ktory daje im niepelna zasade frenzy... widac u was w kielcach nie znacie jeszcze erraty :P

Cytat:
A co do Vanhela - to po przeczytaniu AB stwierdzam, że DUŻO to go wcale nie będzie. A nawet jeśli ktoś się postara, żeby go było dużo (bo oczywiście można to zrobić) to wcale nie będzie tak gigantycznie skuteczny...
Dlaczego - bo Nekromaci mają tylko 1 laval - i nie da się go podnieść!
Dodatkowo Vanhels nie jest ich podstawowym spellem i trzeba za niego zapłacić dodatkowe 15pkt. - a poziom cały czas zostaje 1... Czyli max. 2 kości na spell - a to dość łatwo dispelować i w kluczowym momencie nie można podpakować tego przełamującego bądź co bądź spella...
zalezy od builda wampira ale juz nie raz sie spotkalem z generalem 4lv z znajomoscia wszystkich 6 czarow. Kazdy gracz vc zna przydatnosc vanhella i uwierz, ze beda co najmniej 3 (wampir co najmniej jeden, nekros na pewno bedzie go mial i ksiazeczka - chociaz co do knekro ni jestem pewien... sam wampir powienien wystarczyc z vanhellem) daje to wiec mniej wiecej 3-4 czary jak trzeba go rzucic. 1 bound, i wampir go sobie bedzie powtarzal szczegolnie, ze mna mniejszy casating value teraz
Cytat:

Ale oczywiście na mam zamiaru negować że undead - to undead. I wszystkie zalety które wymieniłeś są bezsporne.
Choć czasami jest to przekleństwem tej armii... :( Bo stoją jak barany i czekają na każdą szarżę - niezależnie od konsekwencji...
No ale coś za coś...
psy z championem nadrabiaja ta niedogodnosc w kazdym calu ;)
Cytat:

Tu się również nie zgodzę.
W armii Chaosu na 2000 mogę mieć Chosenowych Korników i 2 rary...
A w armii VC możesz mieć Bloodów i co najwyżej 1 innego rara.
problem w tym ze o ile vc mogliby skorzystac gdyby bloodzi rzeczywiscie nie byli rarem a z koeli chaos to juz ma taka posuche w erkach, ze nie ma tam czego wystawiac oprocz konfliktowego giganta (bo jak rozumiem helki u was wystawic nie mozna)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrax
Woźny



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miedziana góra

PostWysłany: Sob 15:26, 23 Lut 2008    Temat postu:

Może i KB nie sa przepakowani w kosmos, ale to nie o to tu chyba chodzi Yellow_Light_Colorz_PDT_19 Modele IMO są ładne i do tego jeszcze podoba mi się pomsł wampira- rycerza. Dlatego będę nimi grał.

Choć żeczywiście ciężko się bedzie zdecydowac co dawać do rarów

PS: BK ilu minimalnie można wystawić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:01, 23 Lut 2008    Temat postu:

No BA!!!
Oczywiście, że ja również ich będę stosował...
Ale powyższa wymiana zdań - to taka wiesz... teoretyczna rozprawka o wyższości "świąt Wielkiej Nocy nad świętami Bożego Narodzenia"... :)))

Ale w rarach jest kilka innych równie ciekawych propozycji - pozatym ich cena jednak jest pewną zaporą...

Modele też mi się podobają - choć przyznam, że jeden z nich ma hełm który mnie irytuje... i na 100% odpiłuję mu te durne skrzydełka... ;)

Minimalna ilość Blood Knightów to 4 sztuki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:27, 25 Lut 2008    Temat postu:

No i mała poprawka do Black Coucha - jak się dobrze wczytałem to okazuje się, że mocy się mu nie losuje tylko dostaje je w kolejności.
A to znacznie go ogranicza i nie jest już tak straszny... :)

Suma sumarum - jego nowe możliwości czynią go gorszym od poprzedniej edycji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
Woźny



Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 21:57, 08 Lip 2008    Temat postu:

Witajcie.

Mam pytanie.

Czy w slotach coś się zmieniło?

tzn. czy nadal do 2k jest 3 bohaterów, 2+ cory, 0-3 spec i 0-1 rare??

i jeszcze jeden drobiazg:
jeżeli dobrze przeczytałem na necie to Nekromanci mają 1 lev. wizarda i brak możliwości podniesienia. ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez White Lion dnia Wto 21:58, 08 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
White Lion
Woźny



Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 10:37, 09 Lip 2008    Temat postu:

moja wiedza o tym kodeksie pochodzi tylko z for dyskusyjnych...

gdzieś znalazłem info że VC dostali na <2k Core 3+, Spec 0-3, Rare 0-1, Heroes 1-4.

Jak znajdziesz chwilkę to podaj mi to proszę.

Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:22, 13 Lip 2008    Temat postu:

Tak - nekromaci mająteraz 1lvl i brak możliwości podniesienia.
Ale w zamian za to wybierasz im czar z czarów nekromatycznych a nie losujesz.
No i za 15pkt./za czar możesz im wykupić nawet wszystkie 3.
Wtedy za 85pkt. masz 1lvl nekromatę z 3 czarami...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> WFB-Informacje ogólne i nowości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin