Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PIECHOTA KRÓLOWĄ BITEW - 28.01.2017 - 1850 ptk
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:28, 19 Gru 2016    Temat postu: PIECHOTA KRÓLOWĄ BITEW - 28.01.2017 - 1850 ptk

TURNIEJ 1850p. – PIECHOTA KRÓLOWĄ BITEW

Prawdopodobna data: 28.01.2017 (Sargo może potwierdzić dopiero po 1 stycznia)
Lokacja: Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach - pl. Wolności 2 (sala konferencyjna)
Punkty: 1850
Stoły: 72x48
Czas bitwy: 150 minut
Wpisowe: 7 pln

PLAN
Zapisy - 8:30 - 9:00
Pierwsza bitwa - 9:00 - 11:30
Druga bitwa - 11:40 - 14:10
Trzecia bitwa - 14:30 - 17:00

ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi GW, ETC FAQ.
- ETC FAQ - [link widoczny dla zalogowanych]
- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską.
- Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii oraz zasady innych jednostek / formacji / fortyfikacji jeżeli z nich korzysta (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza).
- dopuszczone są wszystkie armie i kodeksy kompatybilne z 7ed (Unbound też). Można też grać armiami z Herezji Horusa (jednostki scorują jak w 40k, dodatkowo można wystawiać Primarchów i SH pomimo że bitwy są poniżej 2500p.).
- Gramy bez proxów.
- Obowiązuje "pełny" WYSIWYG.

SPECJALNA ZASADA TURNIEJU – PIECHOTA KRÓLOWĄ BITEW

1. Tylko jednostki INFANTRY ze slotu TROOPS kupione w rozpisce - są na turnieju scorującymi jednostkami (nie działa zasada Objective Secured).
2. Tylko jednostki INFANTRY: TROOPS, ELITE, FA, HS kupione w rozpisce mogą denajować objectivy.


PUNKTACJA
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1-2 vp różnicy
12:8 – 3-4 vp różnicy
13:7 – 5-6 vp różnicy
14:6 – 7-8 vp różnicy
15:5 – 9-10 vp różnicy
16:4 – 11-12 vp różnicy
17:3 – 13-14 vp różnicy
18:2 – 15-16 vp różnicy
19:1 – 17-18 vp różnicy
20:0 – 19+ vp różnicy

Punkty za modelarke (max 5 DP):
- Pomalowane 50% modeli - 1 DP
- Pomalowane 75% modeli - 2 DP
- Pomalowane 100% modeli - 3 DP
- Zrobione 100% podstawek - 2 DP

Punkty karne:
- Brak czytelnej, wydrukowanej rozpiski -5 DP.
- Pisanie rozpiski na początku turnieju -5 DP.
- Nieczytelna rozpiska lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP.
- Rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP.
- Brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd (nie ważne którego) - 5 DP.
- Granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec.
- Przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta.
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać.

KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz.
2) Rzut na wybór strony.
3) Losowanie warlords traits, mocy itp.
4) Rzut na Night Fighting.
5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza, który wystawia armię jako pierwszy.
6) Wystawienie armii.
7) Rzut decydujący kto wystawia pierwszy infiltratorów.
8) Gracz, który wystawiał się pierwszy wybiera kto zaczyna grę.
9) Rzut na przejęcie inicjatywy.
10) Rzut decydujący kto pierwszy wykonuje scout redeployment.
11) Rozpoczęcie bitwy.

SCENARIUSZE
- W każdej bitwie obowiązują zasady: Kill Points, Night Fight, Reserves, Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker.
- Znaczniki wystawiane wedle standardowych zasad.
- Karty Maelstrom zagrywamy tak jak w podręczniku.
- Można korzystać z kart Codexowych.
- W trakcie tury można wykonać 3 karty.
- Na koniec tury można odrzucić tylko jedną kartę (tak jak w podręczniku)
- gramy na Mysterious Objectives. Jeśli gracze zaponieli o tej zasadzie, to gracz który wyciągnął misję Recon, może rzucić za wszystkie objectivy zajmowane przez jednostki w chwili wyciągnięcia przez niego karty.
- Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Tury 1-3 - automatyczny wynik 20:0
b) Tury 4+ - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy misje które jesteśmy w stanie wykonać.
- We wszystkich bitwach obowiązuje Random Game Length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.

KHORNE POINTS
Każda zniszczona jednostka warta jest 1 KP.
+1 VP za każdy KP różnicy nad przeciwnikiem (do max +8 VP)


I bitwa:

CEL1: Tide of Carnage: Na koniec gdy dostajemy 7 VP za to gdy jakaś z naszych scorujących jednostek jest w strefie wystawienia przeciwnika i nie ma tam żadnych scorujących jednostek wroga, 5 VP za to gdy jakaś z naszych scorujących jednostek jest w strefie środkowej i nie ma tam żadnych scorujących jednostek wroga, 3 VP za to gdy jakaś z naszych scorujących jednostek jest w naszej strefie wystawienia i nie ma tam żadnych scorujących jednostek wroga.
Last man standing: strona która ma więcej jednostek pozostałych na stole, dostaje na koniec bitwy 1VP
CEL2: Maelstrom - Cleanse and Control
Wystawienie: Dawn of War

II bitwa:
CEL1: Rock around the clock – w pierwszej turze znacznik 1 jest warty 2 punkty, w drugiej turze znacznik 2 daje 2 punkty, w trzeciej trzeci znacznik 2VP, w czwartej czwarty znacznik 2VP itp.
Kto utrzyma znacznik przez kolejne tury gracza dostaje 1 pkt za każdą kolejną turę nieprzerwanego trzymania. Np. zająłem znacznik 2 w drugiej turze i dostałem 2pkt. Utrzymuję znacznik w trzeciej turze, więc dostaję kolejne +1p. Utrzymałem w czwartej, dostaję kolejny +1p.
CEL2: Maelstrom - Tactical Escalation
Wystawienie: Hammer and Anvil

III bitwa:
CEL1: Honour Kill. + 1VP za każdą jednostkę przeciwnika zabitą przez nasze jednostki typu Infantry, Jump/JetPack Infantry w Close Combacie.
CEL2: Maelstrom - Deadlock
Wystawienie: Close quarters (Dawn of war, gdzie obie armie zaczynają zaledwie 12 (zamiast 24) cali od siebie

ZGŁOSZENIA:

1. Algirdas - sparing partner - Dark Eldar
2. Kenu
3. Lennox
4. Mijagi
5. Nihildefoe
6. Toshi
7. Misiek
8. Sławny
9. Asior
10. ShVeGo
11. Michcio
12. Zator
13. Lesiu

CHALLENGE:

1. Sławny vs. Mijagi
2. Kenu vs ShVeGo
3. Toshi vs. Lesiu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Algirdas dnia Śro 9:09, 25 Sty 2017, w całości zmieniany 16 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Pon 9:53, 19 Gru 2016    Temat postu:

Wydzieliłem do nowego tematu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRU
Kasjer



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Pon 11:35, 19 Gru 2016    Temat postu:

Tyle dyskusji o wprowadzeniu ograniczeń, a tu masz :D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:32, 19 Gru 2016    Temat postu:

Cytat:
Tyle dyskusji o wprowadzeniu ograniczeń, a tu masz :D


Największym ograniczeniem jest główna zasada turnieju.

Co do szczegółów: część graczy była za jednymi ograniczeniami, część przeciw, musiałem jakoś rozstrzygnąć.

Ostatecznie przemówiły do mnie liczby. W ubiegłym roku wszystkie turnieje miały fulla ograniczeń, zobaczcie sami, co można było wystawiać:

TURNIEJ - 20.02.2016 - 1850 pkt
Battle Company – nie wolno
Super Heavy/Garganty - tak (do 9HP)
Herezja Horusa – nie wolno

TURNIEJ: Patrol - 02.04.2106, 555 pkt
Battle Company – nie wolno
Super Heavy/Garganty - nie wolno
Herezja Horusa – nie wolno

TURNIEJ: Tank Shock - 28.05.2016 - 1350 pkt
Battle Company – nie wolno
Super Heavy/Garganty - nie wolno
Herezja Horusa – nie wolno

EXTERMINATUS - Jagacon 2016 - 06.08.2016 - 2000 pkt
Battle Company – nie wolno
Super Heavy/Garganty - wolno (do 550 pkt)
Herezja Horusa – nie wolno

HIGHLANDER - 24.09.2016 - 1600 pkt
Battle Company – nie wolno
Super Heavy/Garganty - nie wolno
Herezja Horusa – nie wolno

ZŁA WRÓŻBA - 26.11.2016 - 1000 pkt - 2 rozpiski
Battle Company – nie wolno
Super Heavy/Garganty - nie wolno
Herezja Horusa – nie wolno

Jedynym turniejem na którym wolno było po prostu wystawić SH albo Battle Company był ALL OPEN w lipcu zeszłego roku, ale nawet wtedy gdy wolno było wystawić Battle Company – nikt tego nie zrobił.

Dlatego jestem za tym, żeby zrobić coś innego. Nie kopiować w kółko tego samego schematu, który robiliśmy przez cały rok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kENu
Stały Klient



Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagnańsk

PostWysłany: Pon 13:33, 19 Gru 2016    Temat postu:

Piszcie mnie;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRU
Kasjer



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Pon 14:26, 19 Gru 2016    Temat postu:

Ja nie chcę kopiować żadnego schematu tylko go zmodyfikować, a to różnica. Zresztą wymienione czyli :

Battle Company – nie wolno
Super Heavy/Garganty - nie wolno
Herezja Horusa – nie wolno

nie bolą w tej grze (no oprócz wiadomo czego :D) tak jak inne chore rzeczy, które należy ograniczyć w grach turniejowych. Cóż, może przy innej okazji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WRU dnia Pon 14:28, 19 Gru 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lennox
Wlóczykij



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Pon 14:32, 19 Gru 2016    Temat postu:

Wspaniale! Chętnie zagram.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Pon 14:51, 19 Gru 2016    Temat postu:

Algirdas napisał:
CEL1: Tide of Carnage: dostajemy 7 VP za to gry jakaś z naszych scorujących jednostek jest w strefie wystawienia przeciwnika i nie ma tam żadnych scorujących jednostek wroga, 5 VP za to gry jakaś z naszych scorujących jednostek jest w strefie środkowej i nie ma tam żadnych scorujących jednostek wroga, 3 VP za to gry jakaś z naszych scorujących jednostek jest w strefie wystawienia przeciwnika i nie ma tam żadnych scorujących jednostek wroga.

Kiedy się te punkty dostaje?
Popraw za co dostaję się 3VP bo aktualnie jest to samo co przy 7VP

Algirdas napisał:
Kto utrzyma znacznik przez kolejne tury

Tury gry czy tury gracza?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Pon 14:52, 19 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mijagi
Woźny



Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:10, 19 Gru 2016    Temat postu:

Tez prosze o wpis na liste.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:23, 19 Gru 2016    Temat postu:

Już poprawiłem Sławny. Dzięki za czytanie ze zrozumieniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CorniC
Pomocnik



Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:08, 19 Gru 2016    Temat postu:

Mnie też piszcie :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Pon 21:38, 19 Gru 2016    Temat postu:

prosze na liste

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 2:59, 20 Gru 2016    Temat postu:

WRU napisał:
Ja nie chcę kopiować żadnego schematu tylko go zmodyfikować, a to różnica. Zresztą wymienione czyli :

Battle Company – nie wolno
Super Heavy/Garganty - nie wolno
Herezja Horusa – nie wolno

nie bolą w tej grze (no oprócz wiadomo czego :D) tak jak inne chore rzeczy, które należy ograniczyć w grach turniejowych. Cóż, może przy innej okazji.


+5

Akurat przed ograniczeniami niewidki itp jak na ostatnim turnieju chyba nikt by zbytnio nie oponował.

Teraz pytanie: jeśli formacja itd daje mi obj secura na np bajkach to go mam?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Wto 6:40, 20 Gru 2016    Temat postu:

jeszcze takie pytanie a co z suplementami do codexów i rozszerzeniami zasad takimi jak stronghold i eskalacja ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:34, 20 Gru 2016    Temat postu:

Cytat:
Akurat przed ograniczeniami niewidki itp jak na ostatnim turnieju chyba nikt by zbytnio nie oponował.


Bolesnym ograniczeniem niewidki jest to, że jednostki na które się ją najczęściej rzuca nie mogą scorować.

Cytat:
Teraz pytanie: jeśli formacja itd daje mi obj secura na np bajkach to go mam?


Nope. Zobacz na górze zasady turnieju

1. Tylko jednostki INFANTRY ze slotu TROOPS kupione w rozpisce - są na turnieju scorującymi jednostkami (nie działa zasada Objective Secured).

Cytat:
jeszcze takie pytanie a co z suplementami do codexów i rozszerzeniami zasad takimi jak stronghold i eskalacja ?


Stronghold dalej jest dopuszczalny, ale można też używać nowości w postaci Planetary Onslaught, jeśli ktos ma do tego dostęp. Co do Eskalacji i jedynego sensownego C'tana tam zawartego muszę jeszcze poszukać, bo pamiętam że jakiś nerf był tyklko nie wiem w którym FAQ. Także wolę się wstrzymać z odpowiedzią co do Eskalacji, aż przekopię się przez FAKi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin