Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TURNIEJ: Patrol - 02.04.2106, 555 pkt
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Czw 19:35, 17 Mar 2016    Temat postu: TURNIEJ: Patrol - 02.04.2106, 555 pkt

[link widoczny dla zalogowanych]

Data: 02.04.2016 (sobota)
Lokacja: MZiZ (sala konferencyjna)
Pkt: 555
Stoły: 48x48 cali
Wpisowe: 5 zł - 1 zł idzie na klub -
Czas jednej bitwy: 90 minut (może ulec zmianie w trakcie turnieju)
Nagrody: do wpisowego dokłada 50% sklep GRYFIK.

PLAN
Zapisy - 8:30 - 8:50
Pierwsza bitwa - 9:00 - 10:30
Druga bitwa - 10:45 - 12:15
Trzecia bitwa - 12:30 - 14:00
Czwarta bitwa - 14:15 - 15:45
Piąta bitwa - w kanjpie po ogarnięciu sali :P

ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW/BL, ETC FAQ, PKZty.
ETC FAQ - [link widoczny dla zalogowanych]
PKZty - [link widoczny dla zalogowanych]

- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską.
- Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii oraz zasady innych jednostek / formacji / fortyfikacji jeżeli z nich korzysta (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza).
- Dopuszczone : wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, Imperial Armour.
- Niedopuszczone: Apo, Escalation, Stronghold Assault
- Gramy bez proxów.
- Obowiązuje "Pełny" WYSIWYG.

KOMPOZYCJA
- Punkty: 555
- Każdy gracz może wystawić maksymalnie 1 "Patrol Detachment".
- Maksymalnie 2 W na modelu.
- Maksymalnie 10 modeli z 2 W.
- Maksymalnie 10 modeli nie będących typem Infantry (Jump/Jet Infantry to co innego niż Infantry).
- Maksymalna wartości rzutów obronnych:
Armour Save - 3+
Invulrenable Save - 4+
Cover Save - 4+
Feel no Pain, Reanimation Protocols - 5+
- Niedopuszczone bronie: Barrage, Ordnance.
- Niedopuszczone pojazdy i fortyfikacje wszelkiego typu.
- Niedopuszczona siła D w jakiejkolwiek postaći.
- Niedopuszczone moce psioniczne: Invisibility, Eldritch Storm, Putrescent Vitality, wszystkie moce typu Conjuration (można przerzucić jeśli się którąś z nich wylosuje).

PATROL DETACHMENT
HQ 0-1
Troops 1-3
Elites 0-2
FA 0-2
HS 0-2
Jednostki niezajmujące slotu 0-2
Troopsy mają zasadę Objective Secured

PUNKTACJA
10:10 – 0 VP różnicy
11:9 – 1 VP różnicy
12:8 – 2 VP różnicy
13:7 – 3 VP różnicy
14:6 – 4 VP różnicy
15:5 – 5 VP różnicy
16:4 – 6 VP różnicy
17:3 – 7 VP różnicy
18:2 – 8 VP różnicy
19:1 – 9 VP różnicy
20:0 – 10+ VP różnicy

Punkty za modelarke (max 5 DP):
- Pomalowane 50% modeli - 1 DP
- Pomalowane 75% modeli - 2 DP
- Pomalowane 100% modeli 3 DP
- Zrobione 100% podstawek - 1 DP
- Spójność armii - 1 DP

Punkty karne:
- Brak czytelnej, wydrukowanej rozpiski -5 DP.
- Pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP.
- Nieczytelna rozpiska lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP.
- Rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP.
- Brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd (nie ważne którego) - 5 DP.
- Granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec.
- Przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta.
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać.

Top 3 zostawia rozpiski po turnieju celem weryfikacji.

KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz.
2) Rzut na wybór strony.
3) Losowanie warlords traits, mocy itp.
4) Rzut na Night Fighting.
5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza wystawiającego armię jako pierwszy.
6) Gracz, który wystawił armię jako pierwszy wybiera kto zaczyna.
7) Przejęcie inicjatywy.

SCENARIUSZE by WRU
- W każdej bitwie obowiązują zasady: Night Fight, Reserves, Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, .
- Znaczniki wystawiane wedle standardowych zasad.
- Jeżeli jakaś karta nie może zostać wykonany w danej bitwie ją i losujemy nową.
- W trakcie tury można wykonać dowolną liczbę kart.
- Na koniec tury możesz odrzucić dowolną liczbę kart.
- Ilość VP w celach D3 jest ustalona na 2.
- Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Tury 1-3 - automatyczny wynik 20:0.
b) Tury 4+ - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy misje które jesteśmy w stanie wykonać.
- We wszystkich bitwach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.

BITWA 1
Wystawienie: Dawn of War
Cel podstawowy: Maelstrom of War: Cloak And Shadows (4 Tajne karty misji zamiast 3)
Cel dodatkowy: Gracz otrzymuje 1 VP za każdą swoją scorującą jednostkę, która znajduje się w strefie wystawienia przeciwnika na koniec gry.

BITWA 2
Wystawienie: Vanguard Strike
Cel podstawowy: Eternal War: Crusade - 5 znaczników, 3 znaczniki w „ziemi niczyjej” i po 1 znaczniku w strefie wystawienia, każdy znacznik jest wart 3VP na koniec gry.
Cel dodatkowy: Time to hunt - raz na grę w turach od 1 do 4 gracz może na początku swojej tury wybrać JEDNĄ jednostkę przeciwnika. Za zniszczenie wybranej jednostki do końca swojej tury gracz otrzymuję 3VP na koniec gry. Jeśli wybrana jednostka nie zostanie zniszczona do końca tury gracza to traci on 1VP na koniec gry.

BITWA 3
Wystawienie: Spearhead (stare ćwiartki)
Cel podstawowy: Maelstrom of War: Deadlock
Cel dodatkowo: Każdy znacznik wart jest 2 VP na koniec gry.
Zasada dodatkowa: The Coming of the Night - rzut na Night Fight wykonywany jest na początku każdej tury gry.

BITWA 4
Wystawienie: Dawn of War
Cel podstawowy: Eternal War: Purge The Alien (każda zniszczona jednostka warta jest 1VP, jednostki typu Troops warte są 2VP).
Cel dodatkowo: Slay the Warlord wart jest 2VP. First Blood wykonany w 1 turze wart jest 2VP, w kolejnych 1VP.

ZGŁOSZENIA:
1. Toshi
2. Sławny
3. CorniC
4. Algirdas
5. Patrykus
6. Mijagi
7. Karol
8. Sargo
9. Misiek
10. Piotras
11. Nihildefoe
12. Fire

CZELENDŻE:
1. Mijagi VS CorniC


ZASADY MOGĄ ULEC ZMIANIE


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Pią 22:03, 01 Kwi 2016, w całości zmieniany 23 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CorniC
Pomocnik



Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:47, 17 Mar 2016    Temat postu:

Jestem chetny, prosze o wpisnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:43, 17 Mar 2016    Temat postu:

Strasznie liche te punkty, ale mnie też zapiszcie.

+ moim zdaniem ta cała lista nerfów jest niekompletna. blokujemy 2+, 3++, niewidkę (i słusznie) ale nie blokujemy szybkości. Jestem za tym, żeby wprowadzić ograniczenie, że nie można wprowadzić jednostek, którze w jednej turze (faza ruchu + bieg + "odskoki" w fazie szarży) są w stanie potencjalnie pokonać ponad 30 cali. Tzn. żeby nie były legalne jednostki które są szybsze od Assault Marinesów.

Bez tego może dojść do żenujących bitew gdzie armie pozbawione pancerza i niewidki są ostrzeliwane z odległości 36+ cali i nie mogą nic zrobić swojemu adwersażowi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:04, 17 Mar 2016    Temat postu:

Może prościej by było zagrać, że tylko piechota :D takie manewry oddziałów piechoty, na swój sposób było by to zabawne ;)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Czw 22:05, 17 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Czw 22:13, 17 Mar 2016    Temat postu:

Algirdas napisał:
Strasznie liche te punkty, ale mnie też zapiszcie.

+ moim zdaniem ta cała lista nerfów jest niekompletna. blokujemy 2+, 3++, niewidkę (i słusznie) ale nie blokujemy szybkości. Jestem za tym, żeby wprowadzić ograniczenie, że nie można wprowadzić jednostek, którze w jednej turze (faza ruchu + bieg + "odskoki" w fazie szarży) są w stanie potencjalnie pokonać ponad 30 cali. Tzn. żeby nie były legalne jednostki które są szybsze od Assault Marinesów.

Bez tego może dojść do żenujących bitew gdzie armie pozbawione pancerza i niewidki są ostrzeliwane z odległości 36+ cali i nie mogą nic zrobić swojemu adwersażowi.


Ja nie widzę problemu w zastrzeleniu 10 motorów :P Z tego co kojarzę każda armia ma jakieś strzelanie na 36+ cali, trzeba tylko ruszyć z pułki zapomniane modele.
Poza tym ta edycja opiera się na mobilności, a i na patrole wysyła się raczej szybkie jednostki ;)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Czw 22:25, 17 Mar 2016, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:36, 17 Mar 2016    Temat postu:

Te motorki to jeszcze pół biedy. Gorzej z warp spidersami które również są wstanie ruszyć się ponad 30cali na turę. A jak się do nich strzela to nawet ponad 100 cali na turę potrafią wycisnąć...

jeszcze jedno pytanko. Co z ObSeciem? Troopsy mają go na turnieju czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Czw 22:38, 17 Mar 2016    Temat postu:

Algirdas napisał:
jeszcze jedno pytanko. Co z ObSeciem? Troopsy mają go na turnieju czy nie?

Wiedziałem że o czymś zapomniałem :D Już dopisane że mają.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Czw 22:39, 17 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykus2010
Woźny



Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 22:57, 17 Mar 2016    Temat postu:

Proszę o wpis.
Jej, jak dobrze pójdzie, to będę miał po raz pierwszy w życiu 100% armii pomalowane XD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Pią 6:31, 18 Mar 2016    Temat postu:

czy HQ może mięć więcej niż 2W ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mijagi
Woźny



Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:53, 18 Mar 2016    Temat postu:

Tez prosze o wpisanie na liste.
I przy okazji zglaszam Chalange z Cornickien.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mijagi dnia Pią 9:58, 18 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Pią 9:53, 18 Mar 2016    Temat postu:

nihildefoe napisał:
czy HQ może mięć więcej niż 2W ?

Nie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Pią 9:54, 18 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CorniC
Pomocnik



Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:58, 18 Mar 2016    Temat postu:

Ma ktoś może Skulltakera pożyczyć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:06, 18 Mar 2016    Temat postu:

jak rozumiem jednostki nie zajmujące miejsca w foc nadal go nie zajmują?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fol
Szef



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce??

PostWysłany: Nie 9:57, 20 Mar 2016    Temat postu:

dla porządku proponuje tylko jeszcze dopisać:
-Nie można brać jednostek z 3 WP i więcej
-Jeśli wylosuje się którąś z zabronionych mocy, Re-roll do skutku (ew. traktujemy jak moc kategorie wyżej)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:40, 20 Mar 2016    Temat postu:

WRU, kiedy będą scenariusze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin