Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TURNIEJ: Tank Shock - 28.05.2016 - 1350 pkt
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Wto 16:16, 26 Kwi 2016    Temat postu: TURNIEJ: Tank Shock - 28.05.2016 - 1350 pkt

Data: 28.05.2016 (sobota)
Lokacja: MZIZ (sala konferencyjna)
Punkty: 1350
Stoły: 72x48 cali (60x48 przy dużej frekwencji)
Wpisowe: 6 PLN (1 PLN idzie na klub)
Czas bitwy: 120 minut (może ulec zmianie w trakcie turnieju)

PLAN
Zapisy - 8:30
Pierwsza bitwa - 9:00 - 11:00
Druga bitwa - 11:15 - 13:15
Trzecia bitwa - 13:30 - 15:30
Czwarta bitwa w knajpie - po ogarnięciu sali :P

ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW/BL, ETC FAQ.
- ETC FAQ - [link widoczny dla zalogowanych]
- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską.
- Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii oraz zasady innych jednostek / formacji / fortyfikacji jeżeli z nich korzysta (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza).
- Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, Imperial Armour.
- Niedopuszczone: Apo, Escalation, Stronghold Assault, Death from the Skies.
- Fortufikacje: Aegis, Skyshield, Bastion.
- Gramy bez proxów.
- Obowiązuje "Pełny" WYSIWYG .

KOMPOZYCJA
- Punkty: 1350
- Armie Battle-forged.
- Każdy gracz może wystawić dowolną liczbę detachmentów, które NIE MOGĄ się powtarzać.
- W detachmentach typu Decurion, Windrider Host itp. NIE MOŻNA powtarzać formacji.
- Formacja wystawiona w ramach detachmentu typy Decurion, Gladius itp. NIE MOŻE być wystawiona jako osobny detachemnt.
- Super Heavy i Gargantuan Creature NIEDOPUSZCZONE.

ZASADY DODATKOWE
- Przed bitwą wybieramy jeden ze swoich pojazdów i losujemy dla niego jedą zasadę specjalną z tabeli "Elite Vehicle Assets".
- Armie nie posiadające dostępu do pojazdów wybierają jeden model typu Monstrous Creature, model ten otrzymuje zasadę specjalną Tank Hunters.
- Pojazd, który zniszczy pojazd przeciwnika losuje zasadę specjalną z tabeli "Elite Vehicle Assets".

Elite Vehicle Assets
2D6 Result
2 - Mighty Hull - this vehicle has a 5+ invurnerable save.
3 - Battlefield Scanning - this vehicle ignores Dangerous Terrain tets and may move an additional 2" when moving Flat Out.
4 - Armour Killer - this vehicle has the Tank Hunters special rule.
5 - Precision Engineering - subtract 1 from all rolls on the Vehicle Damage table when resolving damage against this vehicle (to a minimum od 1).
6 - Moving Bastion - this vehicle immediately gains a Hull Point. This may take it over its starting number of Hull Points.
7 - Predatory Ordnance - this vehicle has a Ballistic Skill of 5 and may fire Snap Shots at Ballistic Skill 2.
8 - Adaptive Shielding - Ranged weapons with Melta and/or Lance special rules gain no benefit from tehse rules when shooting at this vehicle.
9 - Shadow Hunter - this vehicle has the Stealth special rule.
10 - Aerial Tracking - in any turn in which this vehicle remained stationary in its Movement phase, it can fire using its normal Ballistic Skill when shooting at Flyers, Flying Monstrous Creatures and Skimmers.
11 - Beastslayer - this vehicle has the Monster Hunter special rule.
12 - Target Lock - all of this vehicle's weapons have the Ignores Cover special rule.


PUNKTACJA
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1-2 vp różnicy
12:8 – 3-4 vp różnicy
13:7 – 5-6 vp różnicy
14:6 – 7-8 vp różnicy
15:5 – 9-10 vp różnicy
16:4 – 11-12 vp różnicy
17:3 – 13-14 vp różnicy
18:2 – 15-16 vp różnicy
19:1 – 17-18 vp różnicy
20:0 – 19+ vp różnicy

Punkty za modelarke (max 5 DP):
- Pomalowane 50% modeli - 1 DP
- Pomalowane 75% modeli - 2 DP
- Pomalowane 100% modeli 3 DP
- Zrobione 100% podstawek - 1 DP
- Spójność armii - 1 DP

Punkty karne:
- Brak czytelnej, wydrukowanej rozpiski -5 DP.
- Pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP.
- Nieczytelna rozpiska lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP.
- Rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP.
- Brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd (nie ważne którego) - 5 DP.
- Granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec.
- Przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta.
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego/organizatora nie można się odwołać.

Top 3 zostawia rozpiski po turnieju celem weryfikacji.

KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz.
2) Rzut na wybór strony.
3) Losowanie warlords traits, mocy itp.
4) Rzut na Night Fighting.
5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza wystawiającego armię jako pierwszy.
6) Gracz, który wystawił armię jako pierwszy wybiera kto zaczyna.
7) Przejęcie inicjatywy.

SCENARIUSZE:
- W każdej bitwie obowiązują zasady: WAR OF ATTRITION, Night Fight, Reserves, Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker,
- Znaczniki wystawiane wedle standardowych zasad
- Jeżeli jakaś karta nie może zostać wykonany w danej bitwie ją i losujemy nową
- W trakcie tury można wykonać maksymalnie 3 karty
- Na koniec tury możesz odrzucić dowolną ilość kart
- Ilość VP w celach D3 jest ustalona na 2
- Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Tury 1-3 - automatyczny wynik 20:0
b) Tury 4+ - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy misje które jesteśmy w stanie wykonać.
- We wszystkich bitwach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.

WAR OF ATTRITION:
Na koniec gry każdy z graczy sumuję wartości punktowe całkowicie zniszczonych jednostek przeciwnika. Gracz który uzyskał wyższy wynik otrzymuje 4VP.

BITWA 1
Wystawienie: Dawn of War
Cel podstawowy: Maelstrom of War - Tactical Escalation
Cel dodatkowo: 3 znaczniki ustawione równomiernie wzdłuż linii dzielącej stół na połowy. Każdy z tych znaczników wart jest 4VP na koniec gry.
Dodatkowo jednostki ze slotu HEAVY SUPPORT otrzymują zasadę Objective Secured.

BITWA 2
Wystawienie: Vanguard Strike
Cel podstawowy: Maelstrom of War - Cloak and Shadow
Cel dodatkowo: Każdy znacznik wart jest 2VP na koniec gry.
Dodatkowo jednostki ze slotu FAST ATTACK otrzymują zasadę Objective Secured.

BITWA 3
Wystawienie: Hammer and Anvil
Cel podstawowy: Maelstrom of War - Deadlock
Cel dodatkowy: 2VP za każdą zniszczoną jednostkę ze slotu ELITE oraz 1VP za każdą inną.

ZGŁOSZENIA:
1. Toshi
2. Sławny
3. Sargo
4. Karol
5. Algirdas
6. Mijagi
7. Maszta
8. Fol
9. Graven
10. Maniek
11. Patrykus
12. Misiek
13. Nihildefoe
14. CorniC
15. Marshall
16.


CZELENDŻE:
1.

ZASADY MOGĄ ULEC ZMIANIE


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Pon 13:03, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:44, 26 Kwi 2016    Temat postu:

punkty takie jakieś mikre :D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:00, 27 Kwi 2016    Temat postu:

Lepsze 1350 bez ograniczeń niż 555 gdzie w dodatku prawie wszystko jest zbanowane.

Zapiszcie mnie na turniej

PS. a co jak ktoś nie ma ani pojazdu, ani MC?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Algirdas dnia Śro 7:01, 27 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mijagi
Woźny



Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:05, 27 Kwi 2016    Temat postu:

Jeszcze nie wiem na 100%, ale postaram sie byc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:15, 27 Kwi 2016    Temat postu:

Te postaram się być. Bruno czy ja wiem czy tak lepiej, ograniczenia i wszelkiej maści "home rulsy" tej grze wychodzą na dobre :D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fol
Szef



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce??

PostWysłany: Śro 10:13, 27 Kwi 2016    Temat postu:

Mnie też do piszcie :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Śro 12:06, 27 Kwi 2016    Temat postu:

Algirdas napisał:
PS. a co jak ktoś nie ma ani pojazdu, ani MC?

To nie korzysta z tabeli. Nie ma nakazu wystawienia pojazdu / MC.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Graven
Wlóczykij



Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 6:44, 28 Kwi 2016    Temat postu:

Dopiszcie do listy :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maniek
Wlóczykij



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:19, 28 Kwi 2016    Temat postu:

Też poproszę o dopisanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykus2010
Woźny



Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 9:22, 28 Kwi 2016    Temat postu:

Proszę o dopisanie, jej w końcu Leman russy będą miały sens :D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Czw 13:40, 28 Kwi 2016    Temat postu:

Dopiszcie i mnie.
Dla monsterów proponuję zamianę odzyskiwania Hull Pointa na Wounda :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Czw 14:04, 28 Kwi 2016    Temat postu:

Taka tam zmiana po dokładnym skonsultowaniu się z ulotką eventową GW :P

Cytat:
ZASADY DODATKOWE
- Przed bitwą wybieramy jeden ze swoich pojazdów i losujemy dla niego jedą zasadę specjalną z tabeli "Elite Vehicle Assets".
- Armie nie posiadające dostępu do pojazdów wybierają jeden model typu Monstrous Creature, model ten otrzymuje zasadę specjalną Tank Hunters.
- Pojazd, który zniszczy pojazd przeciwnika losuje zasadę specjalną z tabeli "Elite Vehicle Assets".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Pią 7:44, 29 Kwi 2016    Temat postu: Scenariusze.

Może jakieś niesymetryczne scenariusze? np. Altar of War - aby nie było ciągle tej samej siekaniny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Sob 16:28, 30 Kwi 2016    Temat postu: Re: Scenariusze.

proszę o dopisanie do listy


misiekbeer napisał:
Może jakieś niesymetryczne scenariusze? np. Altar of War - aby nie było ciągle tej samej siekaniny?


dobry pomysł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CorniC
Pomocnik



Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:49, 01 Maj 2016    Temat postu:

Poproszę o robocze wpisanie, będzie parzyście, ale póki co jestem na dwa rzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin