Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapisy - czyli... witajcie rekruci!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> WFB-Akademia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Pią 11:57, 02 Mar 2007    Temat postu:

Zapomniałem poruszyć jeszcze jednej kwestii związanej z moimi "boyzami", a mianowicie Liderka i ich ucieczki.
Przy grze na armie strzelające, niestety często zdarza mi się ucieczka połowy armii + gererał, przed właściwym combatem (tylko z Ogrami nastepuje spokojna wymiana zdań :).

Czy sensowne recepty na ten fakt to:
a) gra na 2000+ i Grobad Ironclaw (10 Ld, 18" zasięgu działania + funkcja BSB :) - już go skonwertowałem;
b) większy udział jednostek "immune to psychology" np. savage boyz;
c) większa ilość szybkich, małych i manewrowych jednostek;
d) granie na samych szamanach i "popychanie" boyzów w miarę możliwości +2D6;
e) po trochu wszystkiego;
d) nie mam "zielonego" pojęcia.[/url]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MADD_DOGG
Bywalec



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Da Bigg Ord

PostWysłany: Nie 12:22, 04 Mar 2007    Temat postu:

Popieram wypowiedz Bastora co do O&G!!
Masz zupełną rację - bohaterów i jednostek mamy bardzo dużo i równie wiele mozliwości ich konfigurowania. Inną rzeczą jest to że nie zawsze zdaje się Animozje tak jakbyśmy tego chccieli a jak mój czarnuch drze japę to niekoniecznie moje 5 osobowe fasty to przezywają :P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:33, 04 Mar 2007    Temat postu:

Na tak postawione pytanie ciężko odpowiedzieć... :)
Ja osobiście radziłbym stosowanie się jak najczęściej do odpowiedzi c).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:28, 05 Mar 2007    Temat postu:

Zgłaszam sie do batlowej akademii i ja.
Właśnie nabyłem nowiutkie pudełko zombiaków na allegro i nareszcie zacznę przygodę z WFB.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:45, 06 Mar 2007    Temat postu:

Witam... witam - pierwszy wampirzy rekrut!... :)
Jak trafisz na jakieś wątpliwości - po prostu pytaj...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:02, 06 Mar 2007    Temat postu:

No właśnie w temacie zombiakow.
W army booku napisali że zawsze uderzają ostatni nawet przy szarży ,ale kiedyś był (może teraz też jest) taki czar Hellish Vigour. Czy nadal funkcjonuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:27, 06 Mar 2007    Temat postu:

Oczywiście!
I jest to jedyny sposób, żeby coś w tych pustych zombickich makówkach zaczęło zgrzytać... Yellow_Light_Colorz_PDT_02


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:42, 06 Mar 2007    Temat postu:

Właśnie patrze na ten czar. Wchodzi na 7+ ale ma zasieg tylko ,albo aż, 18 cali. No i zaczyna działać dopiero w nastepnej rundzie hth.
Wtedy uderzają pierwsi i do tego mogą przerzucić missy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:25, 06 Mar 2007    Temat postu:

Nie "w następnej" tylko w "najbliższej" - czyli rzucasz czar w fazie migicznej... potem "strzelasz" (czytaj: Banshee "koncertuje" ;)... a potem następuje faza HtH - i właśnie w tej fazie Zombie wykazują się inicjatywą :D

A zasięg 18" jest OGROMNY!!! Podobnie jak poziom 7+ jest mizerny i da się go zrobić spokojnie na 2d6.

Największym mankamentem tego czaru jest to, że jednostka musi być w walce "w trakcie" rzucania czaru.
Więc nie można sobie zombiaków "przysposobić" w oczekiwaniu na szarżę...
Ale - i tak uważam, że jest przydatny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
docent
Pomocnik



Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:47, 06 Mar 2007    Temat postu:

dzieki.
Właśnie obmyślam różne warianty rozpisek i co bedzie gdy jednostką wywołującą strach (szkielety) bedzie dowodził gostek z terrorem (wratih). rozumiem ze cała jednostka wywołuje wtedy terror?
I czy ma sens robienie takich regimentów ,w końcu wratih jest herosem i kosztuje niewyobrażalne 90 pkt. Może lepiej to olać i zainwestować w drugiego nekromante?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:27, 07 Mar 2007    Temat postu:

Nie.
Terror wywołuje tylko Wraith. Jednostka wywołuje nadal "tylko" strach.
Ma to istotne znaczenie np. przy okreslaniu "przewagi liczebnej".
Gdyby było tak jak piszesz - Ogry po przegraniu walki z taką jednostką automatycznie by uciekały (Outnumber Fear) - ponieważ Terror traktowaliby jako Fear.
A jest to niemożliwe - ponieważ jednostka wzgudzająca Terror ma US=1 - więc nie "przeważa" liczebnie nad wrogiem (pomimo, że ma za sobą 100 szkieletów).

Ale - nie zmienia to faktu, że nawet 1 Wraith wystarcza aby każdy w promieniu 6" od niego musiał testować normalnie Terror.
Np. wspomniane Ogry - pomimo tego, że jest ich więcej muszą testować Fear przy próbie zaszarżowania takiego regimentu. I jeśli test się nie uda - trafiają tylko na 6...
W dodatku Wraith jest eteryczny - więc nie ima się go niemagiczna broń (T=7)(patrz: plotki o nowych zasadach eteryczności o których wspominałem).
W dodatku ma Mv=6 - co powoduje, że możesz go w kluczowym momencie "wystrzelić" z takiego regimentu w kierunku regimentów wroga powodując przerażenie i popłoch (każda jednostka zaszarżowana przez jednostkę wzbudzającą Terror musi testować Ld - albo automatycznie ucieka...). I nawet jeśli spali szarżę - wszystkie wrogie jednostki w 6" MUSZĄ testować Terror...
Sam oceń czy taka kombinacja ma sens... ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToxicMarine
Bywalec



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 16:06, 08 Mar 2007    Temat postu:

Witam. Wertując AB do Imperium znalazłem jeden dość ciekawy Enchanted Item. Nazywa się Aldres’s Casket of Sorcery. Jeśli jestem na 12” od wrogiego maga to kradnę mu losowy czar na 4+. Potem mogę go rzucić w dowolnej fazie magii jako bound spell z stopniem trudności takim jak stopień czaru. I tu moje pytanie. Zakładam, że kradnę nekromancie VC czar do robienia szkieletów. Mogę je przyzwać po swojej stronie?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ToxicMarine dnia Pią 17:30, 09 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bastor
Woźny



Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:29, 08 Mar 2007    Temat postu:

Oczywiście.
W dodatku po przywołaniu szkieletów po twojej stronie czar jest usuwany z gry - więc nekromata niczego już nie przyzwie w tej grze... Yellow_Light_Colorz_PDT_07

Inna sprawa, że pewnie po tej bitwie jego własne wojsko spali go na stosie... ale to już zupełnieinna historia... Yellow_Light_Colorz_PDT_02


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KarlFranz
Wlóczykij



Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 16:09, 09 Sie 2008    Temat postu:

Witam. Jeśli moja jednaostka wzbudza strach i wroga także to czy ten strach się niweluje czy obie żucają na break testa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lambert86
Wlóczykij



Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 8:20, 22 Wrz 2009    Temat postu:

Zaczołem zbierac krasnoludy mam juz dwa zestawy z bitwy o czaszke i co dalej ??? co byście doradzali dokupic do tego ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> WFB-Akademia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin