Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kampania
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Informacje ogólne i nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Masz ochote na kampanie
tak
100%
 100%  [ 6 ]
nie
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
ziel0ny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wytrzasnąć kase na piwo?

PostWysłany: Sob 17:28, 20 Sty 2007    Temat postu: Kampania

A mozeby tak zaczac jakas mala kampanie lokalną?

Na poczatek cos bardzo nieskomplikowanego proponuje. Zobaczymy czy sie przyjmie na kieleckim gruncie.

EDIT: to juz niewazne:

Ja bym proponowal tak:

- umieszcze opis, przebieg i mape na naszej stronce

- kazda armia to jedna strona konfliktu(czyli CHSM, DH, DE, E, IG, NE, ORK, SM, TAU, TYR, WH)

- mapa, powiedzmy 16 pól.

- kazdy kto chce uczestniczy w kampanii

- spotykaja sie 2 gracze ustalaja/losuja na jakim polu graja i jaki scenariusz (scenariusze dowolne, np rulebookowe). po grze wysylaja mi na maila wynik, typ gry i opis flufowy(jak im sie chce).

- aktualizuje wszystko co jakis staly okres czasu, np co 2 tygodnie

- o tym kto zajmuje dane pole na mapie decyduje suma duzych punktow danej armii (punkty przyznawane za kazda bitwe np. 3masakra, 2wygrana, 1remis)

- za posiadanie poszczegolnych pol na mapie (najwieksz ilosc duzych punktow) armia dostaje jakies bonusy

- po kazdej aktualizacji, ktos bedzie dodawal jakis maly fluf odnosnie przebiegu kampanii

- kampania toczy sie powiedzmy do wakacji, wygrywa ta armia, ktora zajela jakies strategiczne pole na mapie



Co Wy na to?
To co wyzej zamiescilem to tylko zarys.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ziel0ny dnia Pon 21:05, 22 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin
Stały Klient



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 20:09, 20 Sty 2007    Temat postu:

Ja jestem za a nawet przeciw ale proponuje coś bardziej oficjalnego czyli po prostu pare turnieji zorganizowanych w jedną wielką kampaie . Na każdym turnieju byłyby specialne misje powiazane ze sobą każda inna na każdą bitwę . Kampania byla by różnorodna i prowadzona na jednej planecie . Ciągnełaby sie od londowania na owei planecie po ostateczną bitwę i ucieczke z planety . Postaram sie wymyslic jakieś flufowe i sensowne scenarjusze na następny turniej :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin
Stały Klient



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 23:40, 20 Sty 2007    Temat postu:

No napisałem tu troche flufu o proponowanej przezemnie kampanii mojego autorstwa którą przed chcwilą napisałem Yellow_Light_Colorz_PDT_02 , mam nadziej że się spodoba Yellow_Light_Colorz_PDT_01 KOMENTUJCIE !!!!!!!!

Nazwa kampanij: Podbój XCV-104

Miejsce rozegrania: Planeta XCV-104 połżona w północnej cześci galaktyki w "Segmentum Ultima" w reionie zwanym "Ghoul Stars".
Wiadomosci o lokacji: XCV-104 połozona na uboczu oddalona w dużym stopniu od centrum galaktyki "Segmentym Solar", pozostaje w spokoju od miliardów lat na "Cygnus Arm". Znaiduje sie w bliskim kontakcie planet na których ludzkoś miala pierwszą stycznosc z Nekronskimi kompleksami grobowców. W pobliskich układach znajuja sie również niezbadane światy prawdopodobnie pod panowaniem C'tana. Sąsiaduje z licznymi planetami opanowanymi przez orków. Wokół niej rozlokowane jest wiele martwych światów. Niedaleko rozegrane było wiele bitew z siłami chaosu, odnotowano również obecność demona Tarkh'axa. Imperium starło sie również z Tau w tym sektorze wszechswiata. Rejon w którym znajduje sie planeta zwany jest też potocznie "Ghost Stars".

Wiadomosci o planecie: Planeta nigdy niepoznana, nieodwiedzona i niezbadana w najmniejszym stopniu. Jej zawartości owiana jest gęstą mgłą. Mimo usilbych starań i zawansowania technologicznego nie udało sie zbadać planety z oddali. Nikt nie postawił jescze stopy na jej powierzchni. Żadna ze znanych ras nie wysłała jeszcze oficjalnie ekspedycji z powodów dalekiego położenia braku zysków oraz z możliwosci zagrożenia nietrwałego, chwilowego pokoju. Wszystkie amatorskie ekspedycjie majace na celu eksploatację XCV-104 zagineły w jej poblizu. Zanotowały jednak nieliczne informacje które udało sie im zdobyć przebywając w bliskiej odległości od owego świata. Na chwile przed każdym zaginieciem zostały wysyłane wiadomości o planecie. Można się z nich dowiedzieć że orbiat planety otoczona jest bardzo gęstymi niezydynfikowanymi gazami. Sama planeta jest wielka, ale przedewszystkim bardzo zróżnicowana. Z wiadomosci nadesłanych przez badaczy wiadomo że wystepują w niej wszystkie rodzaje klimatów i środowisk naturalnych. Spotykamy sie tam z wielką wielorakimi środowiskami od pustyni po lodowce od lasów tropikalnych po trawiaste równiny od wysokich pasm górskich po wielkie doliny i głebokie oceany. Fauna i flora jest bardzo bogata w różne nigdy nie spotkane rosliny i zwierzęta. Atmosfera jest zbudoawana z gazów o niespotykanych składach. Hydrosferę zamieszkuja liczne mikroorganizmy o dziwnych funkcjach życiowych. Litosfera jest poprzecinana niezliczonymi tunelami i jaskiniami. Zawiera równierz liczne pokłady surowców mineralnych praktycznie nie dostepnych w żadnym miejscy galakryki. Są one bardzo cenne dal przemysłu. Nie odkryto śladów żadnych cywilizacji lecz odnotowane zostały możliwosci wystąpienia budynków co może wskazywać na życie lyb niegdyś przebywanie tu istot inteligentnych. Jeden z początkujących psychików wchodzący w skład zaginionych naukowców odkrył potężne siły psychiczne okalajac całą planetę. Jej część została mocno naruszona przez moce osnowy. Cała planeta jest wielką zagadką dal wszystkich.

Plany: Siły Imperium zaplanowały kampanię majacą na celu podbój i eksploatacje XCV-104. Surowce znajdujące sie na planecie są niezbedne dla rozwoiu imperum i opracowania nowego rodzaju technologi przełomowego dla imperium. Liczne wojska Imperialne wspierane sa przez wiele zakonów Space Marines ochraniajace wyprawę i zapewniajace pomoc przy industrializacji. Do wyprawy dołączyło równierz militarne ramie Ordo Hereticus. NIepokojące wzmianki o obecności mocy osnowy nie mogą zostać zignorowane przez Inkwizycie. Iednym z członków jest też Ordo Xenos amjący na celu dogłebne zbadanie fauny i sprawdzeni plotek o występowaniu nowej potężnej rasy wrogiej ludzkości. W pobliżu planety Dunen 2 namierzona została flota Sił Chaosu. Podejrzewa sie iż Chaos Space Marins załozyli tam baze przygotowując sie do ataku XCV-104. Silne siły osnowy zwabiły ich tam. Wielka flota Imperium Tau doleciala do wschodniej części "Ghoul Stars". Bogactwa znajdujące sie na planecie z pewnoscą pomogłyby ich dynamicznemu rozwojowi. Bogactw te są niezbedne jednak również Imperium. Zostały zanotowane ataki na floty handlowe przez mroczne siły Dark Eldarów. Te spaczone pragnace bólu i krwi istoty zostały tu przyciągnięte przez niszcące moce osnowy jak i również Eldarzy którzy przybywają na całych Światostatkach ale w innym celu. Tajemniczy i mistyczni wymierający są bardzo rozwinięi psychicznie i ciągle pouszukują żeczy które mogłyby powiększyć ich moce. W tym systemie znajdują sie również światy Orków którzy z pewnaścią zapragna walki z wszystkimi. Bloskośc światów grobowcowych Nekroów niesprzyja powodzenju eksploatacji kampanii. NIepokojące jest równierz pojawienie się Tyranidzkiej floy-roju Behemot na północnych nieodkrytych peryferiach galaktyki. Jedno jest pewne XCV-104 nie bedzie oddana po dobroci !

Tak jak już wczesnjei napisalem na każdym turnjeju byłyby trzy odmienne scenarijusze dla urozmaiceni mam już pomysł na pierwsze scenariusze jeżeli kamania sie spodoba moge je zamieścić Yellow_Light_Colorz_PDT_06


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 2:08, 21 Sty 2007    Temat postu:

Fajnie - widze ze pare osob raczej nie sypia tylko wymysla mile dla mego serca rzeczy - ciesze sie bardzo.
Jak wypali ta kampania - tu podpisze sie pod ZIELONYM aby na poczatek bylo latwe i przyjemne - to moze z czasem zrobimy kampanie z wkorzystaniem takiego systemu jak GOTHIC !

Czemu na poczatek latwe i przyjemne? - bo w trakcie beda rodzic sie nowe pomysly ktore lepiej zapisywwac niz z miejsca wprowadzac, mozna je potem wykorzystac piszac/ustalajac kolejna taka zabawe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spejsu
Pomocnik



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 18:49, 21 Sty 2007    Temat postu:

Pomysl super, podoba mi sie jak cholera. Co do turniejow, to jezeli wszystkie bitwy maja byc czescia kampanii, to w trakim razie kazda musi byc ze scenariuszem jakims (koniec ze zwykla wyrzynka), ktory bedzie ukladal sie w chronologiczna calosc z reszta. Wiec jak wiadomo, pierwsze bedzie ladowanie ze zwiadem, itd. Trzeba by jeszcze tylko jakas mapke zrobic (DUUUUZO sektorow, i niech chociaz niektore daja jakies bonusy jak w DOW:DC) i mozna hulac Yellow_Light_Colorz_PDT_02 .

[EDIT]:Co powiecie na takie zdjecie naszej planetki? [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin
Stały Klient



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 19:21, 21 Sty 2007    Temat postu:

Fajna fotka a co do scenarjuszy to masz całkowitą racjie jutro postaram sie zamieścic projekt pierwszych trzech scenariuszy typu londowanie/zwiad .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin
Stały Klient



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 22:03, 21 Sty 2007    Temat postu:

Scenariusze na pierwszy turniej Yellow_Light_Colorz_PDT_02 jeszcze gorące przed chwilą skończone troche flufu troche zasad ogólnie wszystko Yellow_Light_Colorz_PDT_07


Turniej nr. 1 kampanii "Podbój XCV-104"


Scenariusze:

1) Lądowanie - wszyscy pospiesznie próbują dostać sie na planetę. Każda strona konfliktu wysyła swojch żołnierzy desantem aby jak najszybciej stanąc na powierzchni.

-Wszystkie jednostki MUSZĄ przybyć na pole bitwy poprzez deep strike, centralne punkty w których lądować maja jednostki muszą być wyznaczane we własnej strefie rozstawienia, oddział może zostać zniesiony poza strefe rozstawienia, jesnostki które podlegają specjalnej zasadzie deep strike mogą lądować w dowolnym punkcie na polu bitwy, jednostki które mogą w jaki kolwiek inny sposób przybyć na pole bitwy ( np: lictor, calidus assasin ) podlegają własnym zasadom specjalnym.


2) Wsparcie z powietrza - po udanym lądowaniu wszyscy zaczeli sie okopywać. Nikt nie może przełamać obrony przeciwnika. Do pomocy została wezwana flota. Po podaniu namiarów z powierzchni planety zaczeło się ciężkie bombardowanie z orbity. Flota naziemna wspmomaga piechotę ostrzałem z powietrza.

- Każdy gracz może użyć D3 razy na turę bombardowania orbitalnego. Strzał może być wykonany w dowolny oddział. Bombardowanie jest używane w fazie strzelania. Bombardowanie ma następujące parametry: S8 AP3 Heavy 1 Barrage Large Blast Ordynance Pining. Po wyżuceniu strzałki na skaterce przesunięcie odbywa sie o 2D6 sumując wyniki, w przypadku wyżucenia hita blast przesuwamy o 1D6 w kierunku wskazanym przez małą strzałeczkę na hicie.

- Na początku każdej tury każdego gracza należy wykonać rzut D6. Na 1, 2, 3, ostrzał nie doszedł do skutku na 4, 5 wszystko sie powiodło i każdy oddział przeciwnika został ostrzelany, a na 6 flota popelniła pomyłkę i ostrzeliła wszystkie własne jednostki. Po rzuceniu kostką oddziały ostrzelane dostają D6 hitów z S5 AP- .


3) Rekonesans - gdy bombardowanie uległo końcowi a floty opusciły orbitę w celu przegrupowania i uzupełnienia zapasów. Piechota pozbawiona cięższego wsparcia wyszła z kryjówek aby rozpocząć walkę. Powierzchnia planety była cała pokryta kraterami i dziurami. Nad głowami unosił sie jeszcze dym i piasek, czuć było zapach prochu. Wszystko w około wygląda przerażajaco i strasznie odbierając chęć do walki. Nagle rozgorzała walka i wszyscy zaczeli próbować dostać się na z góry upatrzone pozycjie.

- Po wylosowaniu stron, a przed rozstawieniem jednostek gracze rozstawiają na polu bitwy na zmianę trzy markery. Kolejnosć rozstawiania wybiera gracz który więcej wyrzucił. Jeżeli po zakończeniu walki jednostka gracza znajduje sie w odległosci 6" od własnego markera i nie jest w trakcie ucieczki gracz dostaje 100 VP za markera ( nie ważne czy jednostka jest w walce czy oddział przeciwnika jes w 6" od markera ). Jeżeli jednostka przeciwnika znajduje sie w odległości 6" od nienależącego do niego markera a w tej odległości nie ma rzednej jednostki gracze do którego należy marker gracz w pobliżu cudzego markera dostaje 200 VP za marker.

- Na poczatku walki rozstawiane są wszystkie jednostki troops i HQ. Można wysawić tylko po jednej jednostce elit,fast attack oraz heavy support. Reszta jednostek przybywa w następnych turach na zasadzie rezerw.

- Każda jednostka poruszająca się dedykująca strzał lub inne ( każda która nie jest stacjionarna i wykonuje jakie kolwiek rzuty kostką oprucz testów morale) musi zdać test morale nie wiecej niż raz na turę. Test zdają też jednostki które są fearless, stubborn bądz z innych powodów nie muszą zdawać testów morale (np:tyranidzka synapsa, pojazdy) pojazdy są traktowane jakby miały Ld 10.

Oto to co wymysliłem chtba nie jest takie złe Yellow_Light_Colorz_PDT_19 jak sie podoba ?????


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marcin dnia Pon 13:21, 22 Sty 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SARGO
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 2170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 23:15, 21 Sty 2007    Temat postu:

Fajne scenariusze bardzo fajne - ale Q R W A człowieku popraw błędy bo oczy bolą - na przyszłość pisz np w Microsoft Word to bedziesz mogł od razu poprawiać błędy jeśli masz z tym problemy.

londować - pisze sie lądować
wyżuceniu - pisze sie wyrzuceniu

popraw składnie

Ale zostawiając w spokoju Twój brak poprawnej polszczyzny/dzieci neostrady/ scenariusze ok.
Troszke przegiety jest ten z bombardowaniem ale jesli juz to niech to zabija wszystkich wiec zmien np S10 i AP1 - wtenczas pojazdy beda dostawć automatycznie penetracje i moze byc znacznie ciekawiej.
Skoro az D3 bombardowania na ture to przynajmniej ogranicz ze nie mozna dac na ten sam oddzial bo to bardzo ale to bardzo duzo plackow co ture spada- dlaczego taki pomysl bo czytajac ten scenariusz stwierdzilem ze kolesie dostaja bardzo cieniutkie koordynaty.

Cytat:
Na początku każdej tury każdego gracza należy wykonać rzut D6. Na 1, 2, 3, ostrzał nie doszedł do skutku na 4, 5 wszystko sie powiodło i każdy oddział przeciwnika został ostrzelany, a na 6 flota popelniła pomyłkę i ostrzeliła wszystkie własne jednostki. Po rzuceniu kostką oddziały ostrzelane dostają D6 hitów z S5 AP- .


No to sie nie ma jak do tego scenariusza - czy jest D3 bomabrdowania na ture - czytam jako D3 templaty duże - czy
Cytat:
na 4, 5 wszystko sie powiodło i każdy oddział przeciwnika został ostrzelany


bo to wychodzi ze dostaje D3 duze placki i dodatkowo kazdy oddział jeszcze dostaje bombardowanie a te D3 to już chyba jakiś gratis co ? Yellow_Light_Colorz_PDT_02

To jest nie jasne Yellow_Light_Colorz_PDT_02

W 3 scenariusze rozmuniem ze cokolwiek bede chciał zrobic jednostka ktora przybyła - wyjasnij ktore sa stacjonarne bo ja odczytuje ze te ktore byly od 1 tury na stole- musze wykonac test Ld - przynajmniej raz a wiec jesli chce sie ruszyc to test Ld potem strzelam i juz nie musze robc tego testu lub nie ruszam sie a chce strzelic musze wykonac test Ld.

I kolejne pytanie jesli mi nie wyjdzie test to co sie dzieje nie moge sie ruszyc badz strzelic czy nie moge sie ruszyc i strzlic?

Wybacz ze sie czepiam ale napisales fajne scenariusze lecz bardzo nie skladnie wiec dlatego tyle pytań.
I jak najbardziej pasuja te scenariusze na pierwsza bitwe o XCV-104.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin
Stały Klient



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 13:30, 22 Sty 2007    Temat postu:

1) Mam nadzieję że wybaczycie mi te błędy bo scenariusze pisałem dosłownie w 20-30 min.

2) Wolałbym nie tykać już tego placka bo nie może być za silny, a podstawowe jednosti w każej armii niszczy, pojazdy też niszczy bo to jest ORDYNANCE czyli 2D6 na penetracjie.

3) To bombardowanie w jeden i ten sam oddział to tak wiele raczej nie zrobi bo zobacz jak to się bardzo skateruje, własnie najbezpieczniejszy jest ten oddział na którym został przyłożony central.

4) Jest tak: flota z orbity wali plackami, D3 placki na turę, flota naziemna czyli jakieś myśliwce strzelają do armi przeciwnika na 5, 6 twojej na 6 lub wogóle nie strzelają na 1, 2, 3, bombardowanie plackami i ostrzał D6 hitów nie mają ze sobą nic wspólnego, to oddzielne rzeczy. Placki trafiaja odrazu tylko skaterowanie i ich liczba do wylosowania, a strzelanie należy wylosować do której strony konfliktu i ile hitów na D6 jeśli wogóle odbędzie się. Przypominam że każdy gracz ma swoje własne "plackowanie" oraz strzelanie i osobiście je wykonuje.

5) Co do morali to wyjaśnię na przykładzie: jednostka gwardii chce poruszyć się więc musi zdać test, a następnie w tej samej turze chce strzelić więc nie musi już testować się, bo raz to już robiła w owej turze, jeżeli nie zdała testu przed ruchem to się nie poruszy. Przed strzelaniem nie musie testować się bo raz już to robiła. Może strzelać nie ważne jak skonczył się test przed ruchem, z powodzeniem czy nie. Jeżeli jednostka nic nie robi ( cokolwiek strzelanie, ruch, szarża, moce psychiczne ) to nie musi zdawać testu. Jednostka nie musi zdawać testu po to żeby się przekonać czy może zdawać kolejny test morale spowodowany np. stratom 25% oddziału. Inny przykład: jakiś oddział nie poruszył się ale chce strzelić więc musi zdać test aby strzlanie doszło do skutku. Oddział nie zdał testu więc nie postrzela, ale może w tej samej turze szarżować bez testu. Podsumówując oddział musi testować przed wykonaniem czego kolwiek, ale TYLKO RAZ NA TURĘ, TEN PIERWSZY RAZ PRZED WYKONANIEM PIERWSZEJ CZYNNOŚCI DALEJ JUŻ NIE MUSI. Odbywa sie to systematycznie w każdej turze gry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spejsu
Pomocnik



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 20:51, 22 Sty 2007    Temat postu:

Co do tego rozwalania pojazdow to wcale nie jest tak rozowo bo ordnance co prawda rzucaja 2D6, ale nie sumuja ich tylko wybieraja wyzszy wynik Yellow_Light_Colorz_PDT_02 . Jedyne zastrzezenie mam do tego rzutu na ostrzal z lotnictwa, czemu na 6 obrywaja obie strony? Na ogol jak cos nieprzyjemnego ma sie dziac, to na 1, czyly 1 ostrzeliwane sa obie strony, 2,3 nic, 4,5,6 ostrzeliwany jest przeciwnik. A i jeszcze jedno, trzeba by jeszcze zastrzec co do tego deep striku w swoim deployment zone, ze nic nie moze wypasc za stol, bo tak naprawde przy takim ograniczeniu powierzchni do ladowania, to moze sie bardzo latwo zdazyc, albo np, dwa oddzialy wyladuja w tym samym miejscu i sie nawzajem rozwala. Proponowalbym wsadzenie zasady dropow, ze jezeli nie moga tam wyladowac, to dystans skracamy minimalnie, tak zeby sie zmiescily.

PS. Zaczalem prace nad mapka planety, ile mniej wiecej ma byc sektorow i ilu bedzie graczy, zebym wiedzial jak podzielic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spejsu
Pomocnik



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 21:03, 22 Sty 2007    Temat postu:

A walsnie, przypomnialem sobie, o jeszcze jednej kwestii, ktora mialem wspomniec (ach ta skleroza Yellow_Light_Colorz_PDT_02 ). Jak juz robimy kampanie, to moze skorzystamy z zasad zdobywania doswiadczenia przez jednostki zamieszconych przez Genialnego Wytworce w rulebooku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin
Stały Klient



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 21:07, 22 Sty 2007    Temat postu:

Na 6 obrywasz tylko ty, nie ty i przeciwnik. Co do tego wyboru pomiędzy 1 a 6 to kwestia gustu. A to będzie bardzo szalony scenariusz z ty lądowaniem, a pozatym popatrz na to inaczej jeżeli w pierwszym scenariuszu będzie mniej jednostek to nadrobimy trochę czasu bo w scenariuszu nr. 2 jest sporo rzucania. Sądze że średnia graczy będzie wynosić około 8.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spejsu
Pomocnik



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 21:30, 22 Sty 2007    Temat postu:

W takim razie tym bardziej na 1 Yellow_Light_Colorz_PDT_04 . Moze sie to niestety skonczyc tym, ze bedziemy mieli ZA MALO jednostek na stole, albo wypadna ci te lepsze i co wtedy? Naprawde trzeba jaoks to ograniczyc, bo mamy strefe 12" na szer i 48" na dl, zeby zapewnic sobie bezpieczne ladowanie, strefa skraca ci sie do 24", a szer do 0 Yellow_Light_Colorz_PDT_02 . Co zmiescisz na 24 calach w linii?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziel0ny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wytrzasnąć kase na piwo?

PostWysłany: Pon 21:50, 22 Sty 2007    Temat postu:

Cytat:
1) Mam nadzieję że wybaczycie mi te błędy bo scenariusze pisałem dosłownie w 20-30 min.


nie wybaczymy.

KAMPANIA:

moje propozycje:

- ustalic kogos, kto bedzie sie opiekowal cala kampania: wymyslal i korygowal zasady, prowadzil fluff. proponuje aby zajęli sie tym Marcin i Spejsu.

- skomplikowana kampania to niewatpliwie fajna rzecz( taka ze szczegolowa mapą, po której każdy gracz może poruszac swoje armie i w ktorej jednostki gina na dobre, albo zdobywajż doswiadczenie). Jednak na pierwszą kampanie wydaje mi sie ze jest to troszkę za skomplikowane.

- jako pierwsza kampania, fajna by byla taka pół narracyjna. Ja bym to zrobil tak:

    - jak najwiecej fluffu
    - jacys flafowi głównodowodzący poszczególnymi siłami, nie wystepujący w bitwach. tylko we flafie. ich poczynaniami sterują opiekunowie kampani.
    - w praktyce: 2 graczy rozegrało bitwe -> zgłaszają to opiekunowi kampani (najlepiej z jakims krótkim opisem bitwy i wynikiem ofkorz). Opiekun dorabia do tego flaff.
    - oczywiscie najlepiej skontaktowac sie przed bitwa z opiekunem, aby dowiedziec sie o scenariusz do bitwy
    - co jakis okres czasu (np co 2 tygodnie) opiekunowie publikuja opracowany przez siebie flaff
    - nie ma zadnych ograniczen co do ilosci graczy, ani do tego, kto z kim i kiedy ma grac. taka mała zachęta dla świezaków. moze zobaczymy w ten sposob ludzi normalnie nie pojawiajacych sie na turniejach
    - mapa jako ladna ozdoba dla flafu, albo np tylko z iloscia punktow zdobytych przez daną armie.
    - duzo zwięzłego flaffu z jajem i klimatem Yellow_Light_Colorz_PDT_02
    - minimum zasad (wlasciwie zadnych -> bitwa -> opiekun decyduje co to byla za bitwa i jaki miala wplyw na cala kampanie) maksimum zabawy (dobrego flafu)


tak ja to widze Yellow_Light_Colorz_PDT_15
oczywiscie to tylko propozycja Yellow_Light_Colorz_PDT_15

Jak już zostanie ustalone co i jak, powiedzcie mi co dorobic do kampani na stronce.

pozdro!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ziel0ny dnia Pon 22:13, 22 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin
Stały Klient



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 22:04, 22 Sty 2007    Temat postu:

Dobra wprowadzam oficjalne zmiany .

Co do scenariusz nr. 1 to: jesnostki desantujace sie w strefie rozstawienia nie mogą niszczyć sie nawzajem, dzialają na zasadach drop podów czyli jeżeli wpadną w drugi oddział nie zostają zniszczone tylko ustawione jak najblizej miejsca zeskaterowania się. Jednostka która pierwotnie miala lądować w strefie wystawienia a została zniesiona poza plansze jest traktowana jako rezerwa przybywa na planszę na zasadzie rezerw czyli na 4+ itd. z krawędzi własnej strefy. Te dwie zasady obejmują tylko jednostki które lądują we własnej strefie rozstawienia. Natomiast jeżeli chodzi o argumenty Spejsa o wybór pomiędzu 1 a 6 na kości to już tego nie będę zmieniał za dużo by było zagmatfanie, a to żadna różnica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Informacje ogólne i nowości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin