Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PARALYSE - turniej w styczniu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Co gramy?
Piechota
75%
 75%  [ 9 ]
Paraliż
25%
 25%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 12

Autor Wiadomość
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Śro 10:50, 30 Lis 2016    Temat postu:

Ja sugeruję jakieś misje z Altar of War np. oraz cięcie niewidek, FNP, klonowania, etc.
Więcej z tej gry nie wyrzeźbisz dopóki edycja się nie zmieni koło czerwca (a chodzą pogłoski o unbound i sojuszach... meh), a reszta to już kombinacje alpejskie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Śro 11:11, 30 Lis 2016    Temat postu:

Ludzie, jakby to miał być turniej na normalnych zasadach to nie robił by go Bruno tylko ja.
Skoro już Bruno wymyślił takiego dziwolągą to zamiast wciskać mu cięcia powszechnie stosowane w całej Polsce usiłując zrobić z tego normalny turniej lepiej pokmińcie jak zbalansować te zasady które zaproponował.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:40, 30 Lis 2016    Temat postu:

Ale sam się pytał co ludzie by pozmieniali i otrzymał odpowiedz. Dodatkowo pojawiły sie propozycje na kolejne dwa lokale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:47, 30 Lis 2016    Temat postu:

Do 10 grudnia (turniej w Ostrowcu Świętokrzyskim) jest czas spokojnie podyskutować kto co chce i komu co się podoba. Potem spróbuję zebrać jakoś to wszystko w całość. Wolałbym żeby dopieszczać i ulepszać zaproponowane przeze mnie zasady, ale jak ktoś ich kompletnie nie może zdzierżyć, to dobrze że pisze że nie może ich zdzierżyć, przynajmniej wiemy na czym stoimy.

Turniej jest dla graczy nie dla organizatora.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiekbeer
Beer Master
Beer Master



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 694
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków; Kielce; Piekoszki

PostWysłany: Śro 13:50, 30 Lis 2016    Temat postu:

Ja dziękuję że się komuś chce. W sumie niezależnie od zasad i tak najprawdopodobniej się pojawię :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:08, 30 Lis 2016    Temat postu:

Aha, zastanowiłem się jeszcze raz nad kwestią Imperialnej Gwardii.

Jest z nimi lepiej niż myślałem.

Obawiałem się że ktoś powie PARALIŻ: Leman Russ i cała gwardia leży. Ale teraz jak patrzę to przecież: TANK COMMANDER i LEMAN RUSS SQUADRON to są osobne jednostki, więc nie można sparaliżować ich wszystkich na raz. Bardziej może boleć sparaliżowanie PLUTONU gwardii (zakładając że drugi troops to weterani w Chimerze), bo czołgi stracą oponkę przeciw szarżom wroga. Ale i to da się obejść. Jak ktoś z gwardzistów chcę to mogę mu pożyczyć bloba 40 fenrisiańskich piesków, które są równie dobrym tarpitem a szybciej zajmują objectivy. Wtedy przeciwnik gwardii będzie miał zagwostkę: paraliżować pół czołgów, pluton czy bloba psów?

Da się grać gwardią mimo Paraliżu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:39, 30 Lis 2016    Temat postu:

Tylko ile gwardii w gwardii wtedy będzie. Jakich ograniczeń w kompozycji armii (a paraliż jest niczym zakaz dublowania) by nie wprowadzać to tym słabszym dostaje się najbardziej. Jak już pisałem wydaje mi się, że podobne skutki można osiągnąć innymi metodami.
Juz lepszy bylby ten zakaz dublowania jednostek bo na 1850 punktów grało by mi 1850 punktów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maszta dnia Śro 14:50, 30 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Śro 15:04, 30 Lis 2016    Temat postu:

To może tak:
Co turę można sparaliżować jedne rodzaj jednostki z ograniczeniem że nie można paraliżować dwa razy pod rząd tego samego rodzaju jednostki.
Boli zarówno Death Stary jak i MSU.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Śro 15:06, 30 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mijagi
Woźny



Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:16, 30 Lis 2016    Temat postu:

Cytat:
Jakich ograniczeń w kompozycji armii by nie wprowadzać to tym słabszym dostaje się najbardziej.

Ciagle sie z tym zgadzam.

Cytat:
Da się grać gwardią mimo Paraliżu

Orkami tez, tylko pytanie co to bedzie za gra?
Z drugiej strony, wystawienie takiego totalnego miszmaszu moze byc zabawne. Yellow_Light_Colorz_PDT_16

Cytat:
To może tak:
Co turę można sparaliżować jedne rodzaj jednostki z ograniczeniem że nie można paraliżować dwa razy pod rząd tego samego rodzaju jednostki.

Jak dla mnie bardzo fajny pomysl.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRU
Kasjer



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Śro 15:57, 30 Lis 2016    Temat postu:

Drążycie temat, a im dalej w las tym więcej drzew.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:58, 30 Lis 2016    Temat postu:

WRU nie do końca jednak uważam, że warto rozmawiać ;) Najlepsze są proste cięcia. Może być ich dużo byle proste i łatwo przyswajalne.

Z takimi ekstra zasadami jak paraliż zawsze jest ten problem, że jeden pamięta drugi nie co rzutuje na pojedyncze wyniki a tym samym na wynik całego turnieju.

Nie ma idealnego rozwiązania. Gra się bez żadnych modyfikacji to wpada się w szambo jakie serwuje nam GW. Tnie się to zawsze ktoś będzie pokrzywdzony. No ale nie zmieniać nic to też tak sobie.

Zawsze można ingerować w treść codeksów jak to robią na warszawskich krucjatach i podobno o dziwo ludzie w to grają [link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRU
Kasjer



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Śro 17:30, 30 Lis 2016    Temat postu:

Oczywiście, że jestem za modyfikacjami jeśli chodzi o turnieje, ale jednak zasady typu PARALYSE moim zdaniem nie sprawdzą się. Z drugiej strony Bruno chce zrobić turniej z czymś zupełnie innym niż zwykłe ograniczenia kompozycji armii czy osłabianie paru zasad więc może tak trzeba na to patrzeć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Czw 8:11, 01 Gru 2016    Temat postu:

sławny napisał:
To może tak:
Co turę można sparaliżować jedne rodzaj jednostki z ograniczeniem że nie można paraliżować dwa razy pod rząd tego samego rodzaju jednostki.
Boli zarówno Death Stary jak i MSU.


no to jakiś pomysł wystarczy jeszcze napisać zasadę paraliż

może tak,

korzystając z zasady paraliż należy wskazać unit lub unity muszą posiadać tą samą nazwę. Wskazane jednostki nie mogą wykonywać żadnych akcji do początku swojej następnej tury. Rzuty obronne wszelkiego typu obowiązują nadal, ale nie obowiązują FnP protokoły i przeżuty oraz inne zasady takie jak generowanie warp chargy itd. Nie można dwa razy podrząd wskazać tych samych jednostek. Sparaliżowana jednostka w rezerwie pozostaje w niej, od następnej tury i gra normalnie rzut na rezerwę itp itd. Na koniec gry sparaliżowane jednostki w rezerwie liczą się jako zniszczone.

do tego ograniczenia o które prosimy :
obcięcie niewidki WS/BS do 1
broń z siłą D do maks 1szt na unit
obcięcie protokołów i FnP
zmniejszenie przerzutów

i powinno być całkiem okej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nihildefoe dnia Czw 8:17, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zator
Woźny



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 9:08, 01 Gru 2016    Temat postu:

Problemy z flayerami, z jednostaki w dropach itp. dalej pozostaje nie rozwiazany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Czw 9:13, 01 Gru 2016    Temat postu:

Paraliż odpala się na początku fazy ruchu? Wtedy rozwiazujemy problem rezerw i drop podow a sparalizowany flayer może poprostu przejsc do hoowera albo zachowywać się jak przy immobilu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin