  | 
				BITEWNE.FORA.PL Świętokrzyskie Forum Gier   
				 | 
			 
		 
		 
 
    
        | Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
     
    
   
	
	  
		| Co gramy? | 
	   
	  
		
		  
			
			  | Piechota | 
			  
				
			   | 
			   75%  | 
			  [ 9 ] | 
			 
			
			  | Paraliż | 
			  
				
			   | 
			   25%  | 
			  [ 3 ] | 
			 
		   
		 | 
	   
	  
		| Wszystkich Głosów : 12 | 
	   
	 
	 
   | 
 
    
        | Autor | 
        Wiadomość | 
     
    
        
                nihildefoe 
                
                    Woźny 
                    
  
                    Dołączył: 17 Maj 2014 
                    Posty: 199 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec Lewa Flanka
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Czw 9:40, 01 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    według mnie paraliż powinno odpalić się na początku tury czyli gracz pierwszy wskazuje gracz drugi wskazuje i dopiero pierwszy gra. Czyli nie jako paraliż następuje przed fazą ruchu. Takie rozwiązanie eliminuje  problem drop poda. Co do flayer powinien zachować się jakby był sparaliżowany, a FMC jeżeli akurat leci to chyba powinien wylądować bez grounding testu.
                    
  Post został pochwalony 0 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        | 
        |  
         |  
    
    
        
                nihildefoe 
                
                    Woźny 
                    
  
                    Dołączył: 17 Maj 2014 
                    Posty: 199 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec Lewa Flanka
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Czw 10:09, 01 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    pozostaje jeszcze tylko jeden problem co się dzieje z sparaliżowana wkładką drop poda, który właśnie się z deep'ował  na stole. Muszą wysiąść a nie mogą się ruszyć trochę to zagwozdka. A skoro już wprowadzamy nową zasadę to wkładka może pozostać w drop'ie na czas trwanie paraliżu ?
                    
  Post został pochwalony 0 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                Fol 
                
                    Szef 
                    
  
                    Dołączył: 05 Gru 2007 
                    Posty: 736 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce??
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Czw 10:09, 01 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    Jak immobil to bez testu na Crash&Burn. Czyli podobnie jak FMC, automatycznie lądują.
                    
  Post został pochwalony 0 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                nihildefoe 
                
                    Woźny 
                    
  
                    Dołączył: 17 Maj 2014 
                    Posty: 199 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec Lewa Flanka
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Czw 10:11, 01 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    
 
	  | Fol napisał: | 
	 
	
	  | Jak immobil to bez testu na Crash&Burn. Czyli podobnie jak FMC, automatycznie lądują. | 
	 
 
 
 
nie każdy flaeyr może lądować po prostu się porusza z obostrzeniami bez testu crash&burn
                    
  Post został pochwalony 0 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                Lesiu 
                
                    Woźny 
                    
  
                    Dołączył: 04 Gru 2006 
                    Posty: 113 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce/Kraków
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Czw 10:42, 01 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    Czemu kluczowym argumentem przeciw paraliżowi jest to, że armie, które "muszą" spamować będą w plecy skoro bez problemu przyjęliście opcję zakazu dublowania unitów?
 
 
	  | HIGHLANDER napisał: | 
	 
	
	  - Zakaz powtarzania jednostek (poza transportami dedykowanymi).
 
- Armie posiadające dostęp tylko do jednej jednostki typu Troops mogą ją zdublować.
 
- Super Heavy i/lub Gargantuan Creature niedopuszczone. 
 
 | 
	 
 
 
A opinie po turnieju były bardzo pozytywne: 
 
 
	  | nihildefoe napisał: | 
	 
	
	  | dzięki wszystkim turniej, ograniczenia sprawiły że się mega przyjemnie grało. | 
	 
 
 
 
	  | Mijagi napisał: | 
	 
	
	  | Tez dziekuje wszystkim za swietna zabawe. | 
	 
 
 
 
  
 
 
Proponuję Paraliż nominować PRZED wystawieniem, rozwiązuje to kilka problemów:
 
- Dobrowolne rezerwy - jeśli ktoś wrzuci sparaliżowaną jednostkę do rezerw - jego głupi błąd, jednostka nie może wyjść -> jest zniszczona. 
 
- paraliżują Ci Drop Pody, wystawiasz unity z środka na stole, Pod może liczyć się jako zniszczony albo spadać ale bez możliwości wysiadania
 
- paraliżują Ci unit z środka Poda - wystawiasz go na stole, niech zawadza
 
 
Jeśli chodzi o Flyery to IMO wychodzą z rezerw normalnie rzucając, liczą się przez całą grę jako Stunned (leci 18", nie może skręcać).
 
Jeśli chodzi o FMC to po prostu stoi w miejscu.
                    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Lesiu dnia Czw 12:56, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                Mijagi 
                
                    Woźny 
                    
  
                    Dołączył: 04 Sie 2015 
                    Posty: 177 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Czw 12:22, 01 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    
 
	  | Cytat: | 
	 
	
	  | Czemu kluczowym argumentem przeciw paraliżowi jest to, że armie, które "muszą" spamować będą w plecy skoro bez problemu przyjęliście opcję zakazu dublowania unitów?  | 
	 
 
 
 
Bo jest roznica miedzy budowaniem rozpiski opartej na zakazie dublowanie, ale jednak wystawieniu 100% armii na stol; a budowaniu armii, ktorej jakis tam procent nie bedzie gral w ogole.
 
Przykladowo, jezeli mam zakaz dublowania to wystawie Stompe, bo nia zagram. 
 
Jezeli w gre wchodzi paraliz nie wystawie jej, bo jest to polowa wartosci punktowej moje armii, wiec jaki jest sens? Z miejsca zostanie zparalizowana, a tym co mi zostanie nie mam szans nic ugrac.
 
Na moj gust sprowadza sie to wszystko do tego, ze budujac armie bede chcial wystawic jak najwieksza ilosci roznych jednostek, aby jak najmniej odczuc efekt paralizu.
 
Modele o wysokiej wartosci punktowej odpadaja w przedbiegach.
 
Chociaz musze przyznac, ze takie granie moze byc calkiem zabwne   
                    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Mijagi dnia Czw 12:24, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                Lesiu 
                
                    Woźny 
                    
  
                    Dołączył: 04 Gru 2006 
                    Posty: 113 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce/Kraków
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Czw 12:59, 01 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    Cytując klasyków Twój argument jest inwalidą   bo na tym turnieju SH/GC też były zabronione (już zedytowałem posta).
 
 
 
	  | Mijagi napisał: | 
	 
	
	  | Na moj gust sprowadza sie to wszystko do tego, ze budujac armie bede chcial wystawic jak najwieksza ilosci roznych jednostek, aby jak najmniej odczuc efekt paralizu. | 
	 
 
 
Ale DOKŁADNIE o to chodzi! Nie spamujemy jednej/dwóch jednostek, które są najmocniejsze w codexie tylko bierzemy różne oddziały, niekoniecznie te najlepsze. (tylko błagam, nie wyciągajcie teraz eldarów jako argumentu, bo ten codex jest po prostu mocniejszy od innych, czy z cięciami czy bez)
                    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Lesiu dnia Czw 13:02, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 2 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                Mijagi 
                
                    Woźny 
                    
  
                    Dołączył: 04 Sie 2015 
                    Posty: 177 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Czw 13:34, 01 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    
 
	  | Cytat: | 
	 
	
	  Cytując klasyków Twój argument jest inwalidą   bo na tym turnieju SH/GC też były zabronione | 
	 
 
 
Ale przeciez ja sie nie sprzeczam, a tylko tlumacze gdzie widze roznice, o ktora pytales. Przyklad Stompy to tylko... przyklad   
 
 
 
	  | Cytat: | 
	 
	
	  | Ale DOKŁADNIE o to chodzi! | 
	 
 
 
No tak. Pisalem, ze to moze byc zabawne.
 
Chociaz przyznaje, ze bardziej pasuje mi opcja paralizowania wg. Slawnego.
                    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Mijagi dnia Czw 13:44, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 3 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                Maszta 
                
                    Aspiring Beer Master 
                     
 
  
                    Dołączył: 07 Lut 2007 
                    Posty: 1342 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Czw 18:14, 01 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    To nie lepiej zrobić zakaz dublowania wszystkiego? Efekt prawie , że taki sam a chociaż gra się armią na 1850.
                    
  Post został pochwalony 0 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                Algirdas 
                
                    Szef 
                    
  
                    Dołączył: 13 Cze 2013 
                    Posty: 739 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Czw 21:02, 01 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    Tylko, że paraliż pozwala na większą elastyczność. Ja na przykład będę próbował przemycić "pod radarem" 4 oddziały kabalitów, bo pojedynczy oddział Talosów może prosić się o paraliż dużo bardziej niż cztery grupki lembasów.
 
 
Poza tym przy paraliżu nadal wystawiasz na stole 1850p., tylko jakiś ułamek modeli nic nie robi, ale za to ładnie wygląda.
                    
  Post został pochwalony 0 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                Algirdas 
                
                    Szef 
                    
  
                    Dołączył: 13 Cze 2013 
                    Posty: 739 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Nie 11:01, 11 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    Po przemyśleniu różnych opinii na temat PARALIŻU, chciałem przedstawić dla was alternatywę. Tak żeby gracze zagłosowali czy wolą grać turniej wokół motywu przewodniego PARALYSE czy innego motywu, który brzmi następująco:
 
 
TURNIEJ 1850p. – PIECHOTA KRÓLOWĄ BITEW
 
 
Specjalna zasada: 
 
 
Piechota królową bitew 
 
 
1. Tylko jednostki INFANTRY ze slotu TROOPS kupione w rozpisce - są na turnieju scorującymi jednostkami (nie działa zasada Objective Secured).
 
2. Tylko jednostki INFANTRY: TROOPS, ELITE, FA, HS kupione w rozpisce mogą denajować objectivy.
 
 
KONIEC.
 
 
Postanowiłem też wycofać się z punktacji „sportowej” np. 5VP za zwycięstwo i 2 VP za remis:
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
i wrócić do niezrozumiałego dla mnie, ale lubianego przez graczy systemu liczenia samych punktów bitewnych (bez znaczenia kto wygrał, kto przegrał):
 
10:10 – 0 vp różnicy 
 
11:9 – 1-2 vp różnicy 
 
12:8 – 3-4 vp różnicy etc.
 
 
Dzisiaj uruchamiam głosowanie. Piszcie w postach czy w styczniu wolelibyście zagrać PARALIŻ czy PIECHOTĘ KRÓLOWĄ BITEW?
 
 
Głosować będziemy do przyszłej niedzieli. Jeśli coś jest niejasne, pytajcie.
                    
  Post został pochwalony 0 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                patrykus2010 
                
                    Woźny 
                    
  
                    Dołączył: 26 Paź 2014 
                    Posty: 194 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Nie 11:11, 11 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    Do dzisiaj się nie wypowiadalem, bo moje zdanie na temat paraliżu i tej sportwej punktacji znasz ;) 
 
Za to pomysł z piechotą- świetny, tylko mam 2 pytania
 
1. Czy działa to też na jump infantry itp? Czy tylko na samą infrantry? 
 
2.jak się ma sprawa do objectiv ów, a dedicated transport? W sensie jeśli jest wykupiony dla troopsowej piechoty to mimo wszystko nie może scorować? 
 
Co do głosu oddaje go na piechotę, bo pomysł o wiele prostszy i sprawiedliwszy, w końcu każdy ma w armi grywalną piechotę ;)
                    
  Post został pochwalony 0 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                Algirdas 
                
                    Szef 
                    
  
                    Dołączył: 13 Cze 2013 
                    Posty: 739 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Nie 11:14, 11 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    1. Jump Infantry to co innego niż Infantry, więc nie scoruje
 
2. Vehicle też nie są infantry, więc nie scorują.
 
 
GŁOSOWANIE
 
 
PARALYSE: 0
 
PIECHOTA: 1
                    
  Post został pochwalony 0 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                Toshi 
                
                    Woźny 
                    
  
                    Dołączył: 09 Gru 2010 
                    Posty: 150 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko-Kamienna
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Nie 11:40, 11 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    Bruno genialny pomysł :D
                    
  Post został pochwalony 0 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
        
                sławny 
                
                    Aspiring Beer Master 
                     
 
  
                    Dołączył: 06 Gru 2010 
                    Posty: 964 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Nie 11:50, 11 Gru 2016    Temat postu:  | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    +1 dla piechoty
 
 
	  | Algirdas napisał: | 
	 
	
	  |  (Unbound też). Można też grać armiami z Herezji Horusa (jednostki scorują jak w 40k, dodatkowo można wystawiać Primarchów i SH pomimo że bitwy są poniżej 2500p.). | 
	 
 
 
Wywal jeszcze to.
 
 
No i ogranicz jakoś detachmenty i formacje po bez tego marinowa battle compania wygrywa na 2+ ten turniej.
                    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Nie 11:53, 11 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        
    
         | 
     
 
  
     
        
       | 
    
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB  © 2001, 2002 phpBB Group
  
		 |