Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PARALYSE - turniej w styczniu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Co gramy?
Piechota
75%
 75%  [ 9 ]
Paraliż
25%
 25%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 12

Autor Wiadomość
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Czw 9:40, 01 Gru 2016    Temat postu:

według mnie paraliż powinno odpalić się na początku tury czyli gracz pierwszy wskazuje gracz drugi wskazuje i dopiero pierwszy gra. Czyli nie jako paraliż następuje przed fazą ruchu. Takie rozwiązanie eliminuje problem drop poda. Co do flayer powinien zachować się jakby był sparaliżowany, a FMC jeżeli akurat leci to chyba powinien wylądować bez grounding testu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Czw 10:09, 01 Gru 2016    Temat postu:

pozostaje jeszcze tylko jeden problem co się dzieje z sparaliżowana wkładką drop poda, który właśnie się z deep'ował na stole. Muszą wysiąść a nie mogą się ruszyć trochę to zagwozdka. A skoro już wprowadzamy nową zasadę to wkładka może pozostać w drop'ie na czas trwanie paraliżu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fol
Szef



Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce??

PostWysłany: Czw 10:09, 01 Gru 2016    Temat postu:

Jak immobil to bez testu na Crash&Burn. Czyli podobnie jak FMC, automatycznie lądują.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Czw 10:11, 01 Gru 2016    Temat postu:

Fol napisał:
Jak immobil to bez testu na Crash&Burn. Czyli podobnie jak FMC, automatycznie lądują.


nie każdy flaeyr może lądować po prostu się porusza z obostrzeniami bez testu crash&burn


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lesiu
Woźny



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce/Kraków

PostWysłany: Czw 10:42, 01 Gru 2016    Temat postu:

Czemu kluczowym argumentem przeciw paraliżowi jest to, że armie, które "muszą" spamować będą w plecy skoro bez problemu przyjęliście opcję zakazu dublowania unitów?
HIGHLANDER napisał:
- Zakaz powtarzania jednostek (poza transportami dedykowanymi).
- Armie posiadające dostęp tylko do jednej jednostki typu Troops mogą ją zdublować.
- Super Heavy i/lub Gargantuan Creature niedopuszczone.

A opinie po turnieju były bardzo pozytywne:
nihildefoe napisał:
dzięki wszystkim turniej, ograniczenia sprawiły że się mega przyjemnie grało.

Mijagi napisał:
Tez dziekuje wszystkim za swietna zabawe.

Yellow_Light_Colorz_PDT_07

Proponuję Paraliż nominować PRZED wystawieniem, rozwiązuje to kilka problemów:
- Dobrowolne rezerwy - jeśli ktoś wrzuci sparaliżowaną jednostkę do rezerw - jego głupi błąd, jednostka nie może wyjść -> jest zniszczona.
- paraliżują Ci Drop Pody, wystawiasz unity z środka na stole, Pod może liczyć się jako zniszczony albo spadać ale bez możliwości wysiadania
- paraliżują Ci unit z środka Poda - wystawiasz go na stole, niech zawadza

Jeśli chodzi o Flyery to IMO wychodzą z rezerw normalnie rzucając, liczą się przez całą grę jako Stunned (leci 18", nie może skręcać).
Jeśli chodzi o FMC to po prostu stoi w miejscu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lesiu dnia Czw 12:56, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mijagi
Woźny



Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:22, 01 Gru 2016    Temat postu:

Cytat:
Czemu kluczowym argumentem przeciw paraliżowi jest to, że armie, które "muszą" spamować będą w plecy skoro bez problemu przyjęliście opcję zakazu dublowania unitów?


Bo jest roznica miedzy budowaniem rozpiski opartej na zakazie dublowanie, ale jednak wystawieniu 100% armii na stol; a budowaniu armii, ktorej jakis tam procent nie bedzie gral w ogole.
Przykladowo, jezeli mam zakaz dublowania to wystawie Stompe, bo nia zagram.
Jezeli w gre wchodzi paraliz nie wystawie jej, bo jest to polowa wartosci punktowej moje armii, wiec jaki jest sens? Z miejsca zostanie zparalizowana, a tym co mi zostanie nie mam szans nic ugrac.
Na moj gust sprowadza sie to wszystko do tego, ze budujac armie bede chcial wystawic jak najwieksza ilosci roznych jednostek, aby jak najmniej odczuc efekt paralizu.
Modele o wysokiej wartosci punktowej odpadaja w przedbiegach.
Chociaz musze przyznac, ze takie granie moze byc calkiem zabwne Yellow_Light_Colorz_PDT_19


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mijagi dnia Czw 12:24, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lesiu
Woźny



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce/Kraków

PostWysłany: Czw 12:59, 01 Gru 2016    Temat postu:

Cytując klasyków Twój argument jest inwalidą Yellow_Light_Colorz_PDT_08 bo na tym turnieju SH/GC też były zabronione (już zedytowałem posta).

Mijagi napisał:
Na moj gust sprowadza sie to wszystko do tego, ze budujac armie bede chcial wystawic jak najwieksza ilosci roznych jednostek, aby jak najmniej odczuc efekt paralizu.

Ale DOKŁADNIE o to chodzi! Nie spamujemy jednej/dwóch jednostek, które są najmocniejsze w codexie tylko bierzemy różne oddziały, niekoniecznie te najlepsze. (tylko błagam, nie wyciągajcie teraz eldarów jako argumentu, bo ten codex jest po prostu mocniejszy od innych, czy z cięciami czy bez)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lesiu dnia Czw 13:02, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mijagi
Woźny



Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:34, 01 Gru 2016    Temat postu:

Cytat:
Cytując klasyków Twój argument jest inwalidą Yellow_Light_Colorz_PDT_08 bo na tym turnieju SH/GC też były zabronione

Ale przeciez ja sie nie sprzeczam, a tylko tlumacze gdzie widze roznice, o ktora pytales. Przyklad Stompy to tylko... przyklad Yellow_Light_Colorz_PDT_15

Cytat:
Ale DOKŁADNIE o to chodzi!

No tak. Pisalem, ze to moze byc zabawne.
Chociaz przyznaje, ze bardziej pasuje mi opcja paralizowania wg. Slawnego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mijagi dnia Czw 13:44, 01 Gru 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:14, 01 Gru 2016    Temat postu:

To nie lepiej zrobić zakaz dublowania wszystkiego? Efekt prawie , że taki sam a chociaż gra się armią na 1850.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:02, 01 Gru 2016    Temat postu:

Tylko, że paraliż pozwala na większą elastyczność. Ja na przykład będę próbował przemycić "pod radarem" 4 oddziały kabalitów, bo pojedynczy oddział Talosów może prosić się o paraliż dużo bardziej niż cztery grupki lembasów.

Poza tym przy paraliżu nadal wystawiasz na stole 1850p., tylko jakiś ułamek modeli nic nie robi, ale za to ładnie wygląda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:01, 11 Gru 2016    Temat postu:

Po przemyśleniu różnych opinii na temat PARALIŻU, chciałem przedstawić dla was alternatywę. Tak żeby gracze zagłosowali czy wolą grać turniej wokół motywu przewodniego PARALYSE czy innego motywu, który brzmi następująco:

TURNIEJ 1850p. – PIECHOTA KRÓLOWĄ BITEW

Specjalna zasada:

Piechota królową bitew

1. Tylko jednostki INFANTRY ze slotu TROOPS kupione w rozpisce - są na turnieju scorującymi jednostkami (nie działa zasada Objective Secured).
2. Tylko jednostki INFANTRY: TROOPS, ELITE, FA, HS kupione w rozpisce mogą denajować objectivy.

KONIEC.

Postanowiłem też wycofać się z punktacji „sportowej” np. 5VP za zwycięstwo i 2 VP za remis:
[link widoczny dla zalogowanych]
i wrócić do niezrozumiałego dla mnie, ale lubianego przez graczy systemu liczenia samych punktów bitewnych (bez znaczenia kto wygrał, kto przegrał):
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1-2 vp różnicy
12:8 – 3-4 vp różnicy etc.

Dzisiaj uruchamiam głosowanie. Piszcie w postach czy w styczniu wolelibyście zagrać PARALIŻ czy PIECHOTĘ KRÓLOWĄ BITEW?

Głosować będziemy do przyszłej niedzieli. Jeśli coś jest niejasne, pytajcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykus2010
Woźny



Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 11:11, 11 Gru 2016    Temat postu:

Do dzisiaj się nie wypowiadalem, bo moje zdanie na temat paraliżu i tej sportwej punktacji znasz ;)
Za to pomysł z piechotą- świetny, tylko mam 2 pytania
1. Czy działa to też na jump infantry itp? Czy tylko na samą infrantry?
2.jak się ma sprawa do objectiv ów, a dedicated transport? W sensie jeśli jest wykupiony dla troopsowej piechoty to mimo wszystko nie może scorować?
Co do głosu oddaje go na piechotę, bo pomysł o wiele prostszy i sprawiedliwszy, w końcu każdy ma w armi grywalną piechotę ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:14, 11 Gru 2016    Temat postu:

1. Jump Infantry to co innego niż Infantry, więc nie scoruje
2. Vehicle też nie są infantry, więc nie scorują.

GŁOSOWANIE

PARALYSE: 0
PIECHOTA: 1


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toshi
Woźny



Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Nie 11:40, 11 Gru 2016    Temat postu:

Bruno genialny pomysł :D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Nie 11:50, 11 Gru 2016    Temat postu:

+1 dla piechoty
Algirdas napisał:
(Unbound też). Można też grać armiami z Herezji Horusa (jednostki scorują jak w 40k, dodatkowo można wystawiać Primarchów i SH pomimo że bitwy są poniżej 2500p.).

Wywal jeszcze to.

No i ogranicz jakoś detachmenty i formacje po bez tego marinowa battle compania wygrywa na 2+ ten turniej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sławny dnia Nie 11:53, 11 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin