Forum BITEWNE.FORA.PL
Świętokrzyskie Forum Gier
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PARALYSE - turniej w styczniu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Co gramy?
Piechota
75%
 75%  [ 9 ]
Paraliż
25%
 25%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 12

Autor Wiadomość
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:53, 11 Gru 2016    Temat postu:

Cytat:
Wywal jeszcze to i ogranicz jakoś sensownie detachemnty oraz formacje i można grać.


Szczegółowe rozwiązania można jeszcze dogadać, na razie głosujemy nad ogólnym motywem turnieju: PARALIŻ czy PIECHOTA. Rozumiem, że Toshi jest na tak dla Piechoty.

GŁOSOWANIE

PARALYSE: 0
PIECHOTA: 3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sławny
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 964
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zachełmie koło Zagnańska koło Kielc

PostWysłany: Nie 11:59, 11 Gru 2016    Temat postu:

Algirdas napisał:
2. Tylko jednostki INFANTRY: TROOPS, ELITE, FA, HS kupione w rozpisce mogą denajować objectivy.

Co z HQ na piechotę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kENu
Stały Klient



Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zagnańsk

PostWysłany: Nie 12:09, 11 Gru 2016    Temat postu:

Piechota:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:12, 11 Gru 2016    Temat postu:

Boję się slotu HQ, bo tam gnieżdżą się olbrzymie pokłady OP. Nawet spieszone - Tiguriusy, Lothy, Draigo itp. cudoki mogą się zacząć teleportować i blokować wszystko.

Poza tym kiedy się myśli o czasach kiedy powstało powiedzenie "Piechota królową bitew" to widać całe (często duże) oddziały ścierających się ze sobą żołnierzy, a HQ ze swojej natury są singlami i trochę za mało pasują do ducha tego turnieju, żeby ich jeszcze premiować możliwościa denajowania.

GŁOSOWANIE

PARALYSE: 0
PIECHOTA: 4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Algirdas dnia Nie 12:12, 11 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykus2010
Woźny



Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 14:28, 11 Gru 2016    Temat postu:

Ja już jie będę marudzic, ale na twoim miejscu przemyślałbym tylko denajowanie/zdobywanie znaczników dla jump i jet infrantry. Większość z tych jednostek i tak jesto rzadko wystawiana to dajmy tym crisisom czy assault squadom chociaż tyle :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:40, 11 Gru 2016    Temat postu:

Piechota i tylko piechota z troopsow punktująca to dobry pomysł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:43, 11 Gru 2016    Temat postu:

Ja akurat widuję u nas na stołach Jump/Jet Pack infantry bardzo często (Warp Spiders) i nie sądzę że wzmacnianie ich na turnieju byłoby celowe.

Na pocieszenie powiem że trzecia misja w turnieju - CLose Quarters ma

"CEL1: Honour Kill. + 1VP za każdą jednostkę przeciwnika zabitą przez nasze jednostki typu Infantry, Jump-JetPack Infantry w Close Combacie."

więc jeśli ktoś da radę Warp Spidersami/Assault Marinsami zabić kogoś w combacie to przynajmniej w 3 scenariuszu dostanie dodatkowe punkty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mijagi
Woźny



Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:48, 11 Gru 2016    Temat postu:

Zdecydowanie piechota.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Algirdas
Szef



Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:22, 11 Gru 2016    Temat postu:

Po Maszcie i Mijagim updejtuję:

GŁOSOWANIE

PARALYSE: 0
PIECHOTA: 6


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:17, 11 Gru 2016    Temat postu:

sławny napisał:


No i ogranicz jakoś detachmenty i formacje po bez tego marinowa battle compania wygrywa na 2+ ten turniej.


To może bez formacji, tylko cad to chyba najprostsze rozwiązanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toshi
Woźny



Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skarżysko-Kamienna

PostWysłany: Nie 17:55, 11 Gru 2016    Temat postu:

Algirdas napisał:
Ja akurat widuję u nas na stołach Jump/Jet Pack infantry bardzo często (Warp Spiders) i nie sądzę że wzmacnianie ich na turnieju byłoby celowe.

Bardzo często - u mnie albo Zatora ah te złe spidery xD
Marines mają więcej :P
I tak jestem za :D Aż mnie intryguje co by tu wystawić bo piechoty Troops za dużo nie mam :D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Toshi dnia Nie 17:56, 11 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patrykus2010
Woźny



Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 18:46, 11 Gru 2016    Temat postu:

No ale jakie jump infrantry widzisz oprócz warp spider's? Twój turniej twoje zasady, ale te death company czy assault squads mogą sostac chociażby Buffa w postaci denajowania :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nihildefoe
Woźny



Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec Lewa Flanka

PostWysłany: Nie 19:46, 11 Gru 2016    Temat postu:

patrykus2010 napisał:
No ale jakie jump infrantry widzisz oprócz warp spider's? Twój turniej twoje zasady, ale te death company czy assault squads mogą sostac chociażby Buffa w postaci denajowania :)


zawsze można ich wystawić bez jump pack'a Yellow_Light_Colorz_PDT_42

dla mnie obojętne co gramy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maszta
Aspiring Beer Master
Aspiring Beer Master



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:33, 11 Gru 2016    Temat postu:

Patryk ale przecież wystawić i tak można sobie jumpakowców poprostu nie będą scorować tak samo jak czołgi (też rzadki widok), bajki, latajki, bestie itd.

Coś musi zabijać a coś scorować można to np zbalansować poprzez odpowiednie scenariusze. Odpowiednie proporcje między wyrzynką a znacznikami i już jest lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lesiu
Woźny



Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce/Kraków

PostWysłany: Pon 10:37, 12 Gru 2016    Temat postu:

Mam wrażenie, że zasada piechoty niewiele zmienia w większości armii, ot trzeba wziąć ze 2-3 troopsy więcej. Raczej nie wymusi to grania np. na 6x10 taktycznych, bo jak trafisz na mocną rozpiskę, w której będą trzy "5-tki" do scorowania zostawione w rezerwach to twoja armia wyparuje a przeciwnik nabije punkty na spokojnie w ostatnich turach.

Mój głos idzie na Paraliż, chociaż marne szanse, żeby wpłynęło to na wynik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BITEWNE.FORA.PL Strona Główna -> Wh40k-Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 7 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin